Man heeft contact met andere vrouwen

25-07-2021 08:31 113 berichten
Ik ben herkend, op basis van de combi van verschillende topics was ik herkenbaar voor iemand uit mijn naaste omgeving, was daarom toch al van plan op anoniem te gaan dus sanctie met verwijderen OP is oké wat mij betreft

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om te reageren, ik heb er veel aan jullie reacties gehad als spiegel om mezelf voor te houden
anoniem_402341 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:53
86.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jemig, wat k*t.
Ik zou toch nog maar eens een goed gesprek hierover voeren.
En verder mag hij wel wat meer zijn best doen voor jou, ben je nog wel gelukkig met deze man?

Waarom heeft hij jou dat niet uit zichzelf verteld bijv, van dat "stalken"?

Er zullen vast mensen gaan vallen over het kijken in zijn telefoon, maar ik snap het wel en het gebeurt vaker. Zegt wel wat over de mate van vertrouwen tussen jullie, die is er dus niet. Soms is een relatie ook gewoon op,....
3 jaar zijn jullie al aan het proberen jullie relatie te verbeteren. Het gaat niet meer beter worden dan dit. En misschien zelfs wel vervelender.
Ik denk dat je alleen heel wat gelukkiger gaat worden. Heel veel sterkte de komende periode. Wat je ook besluit.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
:hug: sterkte

Ik zou idd het gesprek toch aangaan.
Wat ontzettend vervelend ik weet hoe jij je voelt.
Als het al jaren niet goed gaat moet je er misschien toch maar over nadenken om eventueel uit elkaar te gaan. De therapie heeft niet voldoende gewerkt en jullie houden bewust dingen voor elkaar achter. Het liegen zal door gaan en contact met andere vrouwen waarschijnlijk ook.

Uiteraard zal hij hele mooie smoesjes bedenken en zal het niet waar zijn. En waarom zou die vrouw hem stalken? Een vrouw die een naaktfoto heeft als profiel foto heeft denk ik genoeg contact met mannen en zit heus niet verlegen om aandacht zodat ze maar jouw man moet gaan stalken.

Onzin natuurlijk. Denk dat je even wat dagen tot rust moet komen. Kunnen jullie afzonderlijk van elkaar even goed nadenken ? Misschien paar dagen naar een vriendin?

De belangrijkste vraag is vooral Wat wil jij? En tot hoever wil jij dingen accepteren?
Wat gun jij je zelf?
Blijf in jezelf geloven !
Hoe geloofwaardig zijn verhaal op mij overkomt? Niet.

Veel sterkte, ik zou er klaar mee zijn...
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Geloofwaardigheid: 0. Wat doe je jezelf aan door bij deze man te blijven? Je verdient toch zeker beter? :hug:
DerryGirl schreef:
25-07-2021 08:46

Hier ook. Zelfs het voordeel van de twijfel zou ik hem niet geven.
Bij wat ik van je lees voel ik van mijn kruin tot mijn tenen dat deze man jou keihard aan het besodemieteren is. En nu hij tegen de lamp gelopen is, probeert hij je wederom een loer te draaien.
Ik zeg dit niet snel, probeer altijd te kijken of een relatie nog de moeite waard kan zijn.. maar in jouw geval zou ik echt de stekker eruit trekken.
Heel veel sterkte
DerryGirl schreef:
25-07-2021 08:46

Dat, echt hoor.
Klinkt niet heel erg gezellig ….
Hij voelt zich op zijn teentjes getrapt? Sorry, maar wat een zak hooi, hij probeert de schuld van alles in jouw schoenen te schuiven.
Na 3 jaar, zou ik het gewoon stoppen. Je hebt maar 1 leven, vergooi het niet. Geniet!
Als al die vrouwen dergelijke foto's hebben zijn het waarschijnlijk mensen die betaald worden voor seksuele praatjes. Niet eens echte vrouwen waar hij mee af kan spreken. Vraag me af of hij dat beseft.

Je hoeft hierover geen smoes meer af te wachten, zijn manier van met jouw ontdekking omgaan is zó fout. Trek je eigen plan in je volgende stappen, dat doet hij immers ook.
Iemand verlaten is kut. Maar in dit geval zou ik dat toch maar doen. Sterkte
Even los van dit alles he... hoe tevreden was jij eigenlijk zelf met deze situatie na 3 jaar? En hoe verandert dat als je dit gebeuren erin meeneemt?

Om je vraag te beantwoorden: ik geloof er geen zak van dat hij hrt afkapte. Of het echt fysiek geweest is weet ik niet. Maar bedonderen doet ie je...

Waarom is er trouwens geen seks/intimiteit? Geen stijve piemel kunnen krijgen staat niet gelijk aan geen seks kunnen hebben.
Ach To, wat naar.
Waar ligt voor jou de grens?
Kies voor je eigen geluk.
Wat is er wel leuk aan hem?
Vervelend TO..Zijn verhaal is ongeloofwaardig, maar afgezien van dat.

Na 3 jaar is er eigenlijk nog niets veranderd, hoe lang gaat het nog duren voor je voor jezelf gaat kiezen?
such_preggers schreef:
25-07-2021 08:39
:hug: sterkte

Ik zou idd het gesprek toch aangaan.
Ik zou hier helemaal geen gesprek meer over aangaan. Dit is trekken aan een dood paard.
De kan kiest er notabene voor om beledigd te gaan zitten doen inplaats van gewoon te ownen wat hij doet
En to maar werken en praten en zich rot voelen. Hij mag echt weleens wat gaan doen nu, hij heeft dingen uit te leggen, hij loopt te liegen.
Wat doet hij nog in deze relatie en hoe wil hij verder, zou ik bij hem neerleggen.
Laat hem maar met een plan komen en liefst elders dat maar uitvogelen. Ik zou letterlijk geen vin meer verroeren tot ik hier antwoord op heb, en geen antwoord is antwoord genoeg.
--
anoniem_402341 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:42
0.00% gewijzigd
--
anoniem_402341 wijzigde dit bericht op 26-07-2021 07:43
0.00% gewijzigd
Ja dat heb ik nou ook altijd, van die dames met naakte profielfoto's die me stalken. Heel vervelend is dat.
{ De andere profielfoto is een soort advertentie dat ze met haar zus ook aan trijntje doet. }

Ik neem aan dat trijntje trio is?
Dan is je partner in zijn hoofd wel met seks bezig en gaat hij hard op de zogenaamde kick.
Maar goed, hij is stiekem bezig, zoekt contakten buiten de deur en laat jou in het duister tasten waarom jullie geen seks hebben.
Ik zou mijn koffer allang gepakt hebben.
Waarom zijn jullie nog bij elkaar?
Daar-ben-ik-dan schreef:
25-07-2021 09:31
Er is wel seks blijkbaar, maar niet met mij.

Ik ben absoluut geen fotomodel maar heb wel mijn behoeftes.
Ik ben het tegenovergestelde van een fotomodel, maar heb een relatie met sex, liefde en vertrouwen. Gun jezelf dat ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven