Tip camping/vakantiepark NL

30-07-2021 18:45 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben Centerparcs en Landal een beetje beu (te vaak geweest) en ik zoek nu een leuke camping/vakantiepark om naar toe te gaan met kinderen tussen de 6 en de 12?

We hebben niet veel eisen alleen zou ik voor de kleinste leuke speeltuinen willen en voor de oudste een (subtropisch) binnen én - buitenzwembad of meertje.

En voor ons zelf graag een tent/bungalow/huisje met WiFi ;) Het liefst vlakbij de kust maar dat is geen pré en Max een 1,5 uur rijden vanaf Den Bosch.
sjiraf wijzigde dit bericht op 30-07-2021 18:48
5.02% gewijzigd
Budget maakt niet uit? Mag het ook op de Wadden zijn?
Budget maakt niet uit nee.
Iets van Europarcs?
Ik volg even... ik verzand eigenlijk altijd alsnog bij Landal of Center Parcs, maar sta open voor andere leuke suggesties om in het najaar naar toe te gaan.
Heb ongeveer dezelfde wensen als jij.
Droomparken?
Buitenhof Domburg, dat is van Roompot, maar de huisjes op Buitenhof zijn wat luxer.

Niet bij de kust maar wel leuk voor kinderen in die leeftijd, de Leistert en Marveld.

Aanvulling: je zou ook nog naar Duinrell kunnen kijken. Het is wel meer een camping dan een vakantiepark, maar ze verhuren prima chalets/stacaravans. Het Tikibad is een geweldig zwembad, het attractiepark heeft ook fijne 'gewone' speeltuinen en het strand is vlakbij.
chrissiefur wijzigde dit bericht op 30-07-2021 20:02
Reden: Aanvulling
44.03% gewijzigd
Recentelijk hier geweest, dat was écht een aanrader:
https://www.oasispuntwest.nl/luxe-vakantiepark-ouddorp

Verder heeft Qurios ook prachtige huisjes aan zee. Het is te boeken via Roompot, maar wel een losse keten:
https://www.qurios.nl/
Als je je zoek gebied zou verruimen kun je naar mooie parken op de Veluwe of in Drenthe.
Sorry, had over je omgevingseis heen gelezen :)
Anders inderdaad Overijssel eens heroverwegen..?
Ommeland is een heel gaaf park.
ditjedatje wijzigde dit bericht op 30-07-2021 19:26
Reden: Niet goed gelezen
85.58% gewijzigd
Marveld? Dit zal net wel/net niet binnen je reistijd vallen.
Als je iets kleinschaligs zoekt: waterbos van Molecaten bij Rockanje. daar hebben de huisjes en lodges. Dat heeft dan wel weer geen subtropisch zwembad, en enkel een bescheiden buitenbad. Maar je zit wel op korte loopafstand van het strand.
Marveld is inderdaad superleuk! Subtropisch binnenbad met een aantal (net nieuwe!) glijbanen. Er is ook een buitenbad, ook met een glijbaan dacht ik. Speeltuin is daar heel leuk voor je jongste. In de weekenden is er in de sporthal diverse springkussens. En de animatie is ook leuk voor je jongste (Pleun en Teun!). Goeie herinneringen daar. Ook prima huisjes, mét bubbelbad en sauna.

Hof van Saksen is ook een heel mooi park met een superleuk zwembad met snelle glijbanen. Mooie boerderij-huizen. Er is een binnenspeeltuin en diverse activiteiten (academies).

Ook leuk: De Krim op Texel. Zwembad is ook pas vernieuwd met glijbanen. Er is ook een binnenspeeltuin. En aan de kust altijd leuk.

Verder is Molecaten Kuierpad ook leuk. Er zijn meerdere meertjes, waarvan een met een bandenglijbaan. Er is een klein binnenbad. Je kunt er o.a. ook kanoën. Op het park is er een klimpark, skibaan, er wordt veel georganiseerd in de zomer, o.a. colorrun, schuimparty, lasergamen. Je kunt er chalets huren of huisjes.

De Leistert ook mooi. Binnenbad met glijbaan, niet groot maar best leuk. Een buitenbad en een meer. Voetbalveld en een binnenspeeltuin.

Julianahoeve in Zeeland is ook een aanrader. Mooie centrale speeltuin, voetbalveld, binnenbad met spraypark, indoor bioscoop, goede supermarkt, ligging aan zee. Veel activiteiten die worden georganiseerd, o.a. roofvogelshow.
Oh wij willen volgend jaar met onze kids (die zijn wel een stuk jonger) naar Beerze Bulten.
Is wel iets verder dan 1,5 uur. Ik ben er nog nooit geweest maar ik vind het er zo leuk uit zien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven