Vriendin en vriend hebben 15 jaar lang iets verzwegen.

01-08-2021 18:40 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,

Ik wil graag jullie mening over het volgende:
Toen mijn man en ik vrij jong waren 17 en 20, uit elkaar geweest. Ik was nog verliefd op mijn ex en heb hier kort een relatie mee gehad, maar hield teveel van mijn man en hij wilde mij graag terug, dus kwamen we weer bij elkaar. Na ongeveer 1 maand bij elkaar geweest te zijn geweest maakte hij het toch uit, omdat hij toch niet verder kon. Dit gebeurde nadat wij uit eten waren geweest met mijn beste vriendin en toen haar beste vriendin (ik noem haar even angela). Angela was volop aan het flirten met mijn man destijds en stuurde hem berichtje, waarna hij het dus uitmaakte met mij.
Ik heb er alles aan gedaan om hem terug te krijgen en dit lukte na ongeveer 1 maand later. Zowel mijn man en mijn beste vriendin zeiden dat er niks was gebeurt tussen angela en mijn man.
Nu is er vorige week ruzie geweest tussen mijn beste vriendin en mijn man waar ik bij zat en mijn beste vriendin vertelde dat ze ook nog wel wat over mijn man wist en ze vertelde waar ik bij zat dat mijn man destijds met angela heeft lopen kloten, maar geen sex gehad.
Ik voel me zo verraden en dom dat ik dit niet eerder wist. Ik ben zo boos op mijn beste vriendin dat ik haar niet meer wil zien. Vraag me af of dit een te overtrokken reactie is.
Alvast bedankt.
Groetjes Becky
calvijn1 schreef:
03-08-2021 16:08
Ik vind dat je er wel een heel heel groot drama van maakt.

Jullie waren uit elkaar, er is weinig gebeurd en het is 15 jaar geleden
Pffff.....

Dat is nou ook niet echt waar het om gaat nu, hè?
Becky1985 schreef:
03-08-2021 16:22
Dat mag je vinden uiteraard. Het meeste pijn doet gewoon dat ik me zo stom voel dat ik het niet wist en dat ik dit ineens moet horen. En nu een vriendschap kwijt ben die mij heel veel waard was, maar ik nu echt niet mee verder kan.

Daar kun je je de komende 15 jaar nog stom over voelen, maar is gewoon zonde van je energie.
Misade schreef:
03-08-2021 21:57
Voor jou was het belangrijk, maar je weet nu het ware aard van (het beestje).
Geniet van wat je hebt.
Van beide beestjes.
FeeLucifer01 schreef:
03-08-2021 22:05
Van beide beestjes.
Dat is waar, de broer van man klinkt ook niet geweldig.
Misade schreef:
03-08-2021 22:13
Dat is waar, de broer van man klinkt ook niet geweldig.
De man niet. Maar dat had je echt wel door...
Met zijn gelieg. Of mag je daar echt niets van vinden als partner?
-
becky1985 wijzigde dit bericht op 04-08-2021 23:51
Reden: Dubbel
0.00% gewijzigd
FeeLucifer01 schreef:
03-08-2021 22:15
De man niet. Maar dat had je echt wel door...
Met zijn gelieg. Of mag je daar echt niets van vinden als partner?
Ik vind daar zeker ook wat van. Alleen mijn man is gelijk door het stof gegaan en heeft de reden verteld waarom hij het nooit verteld heeft. Al die jaren is er nooit meer iets voor gevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven