PLF formulier Griekenland
zondag 12 september 2021 om 20:12

zondag 12 september 2021 om 20:20
Ik heb ook wel meerdere gezinsleden aangevinkt en ingevuld maar daarvoor hoefde ik alleen naam en paspoortnummer door te geven, en ik vraag me af of dat klopt want dat vind ik in de link niet terug..
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
zondag 12 september 2021 om 20:22
Het formulier wijst zich vanzelf.: 1 formulier per famllie staat er toch duidelijk!
All travellers must complete their PLF before entering the country, providing detailed information on their point of departure, the duration of previous stays in other countries, and the address of their stay while in Greece. In case of multiple stays, they are required to provide the address for the first 24 hours at least. One PLF should be submitted per family.
All travellers must complete their PLF before entering the country, providing detailed information on their point of departure, the duration of previous stays in other countries, and the address of their stay while in Greece. In case of multiple stays, they are required to provide the address for the first 24 hours at least. One PLF should be submitted per family.
zondag 12 september 2021 om 20:26
Dat is de vraag ook niet want dat heb ik wel gedaan; ik vind het alleen zo raar dat er dan blijkbaar niet naar de vaccinatiegegevens van de anderen wordt gevraagd.poldervrouw schreef: ↑12-09-2021 20:22Het formulier wijst zich vanzelf.: 1 formulier per famllie staat er toch duidelijk!

zondag 12 september 2021 om 20:44
Ah kijk, daar was ik naar op zoek, dank!
Best wel gek eigenlijk, of lijkt dat maar zo?
zondag 12 september 2021 om 20:53
Dat was me inderdaad ook wel duidelijk geworden maar ik had eigenlijk ook wel verwacht dat ze van mijn medereizigers wilden weten of ze gevaccineerd zijn en waarmee, maar dat is dan blijkbaar weer niet interessant
zondag 12 september 2021 om 20:54
zondag 12 september 2021 om 20:56
De andere volwassene heeft al vacinatie bewijs bij zich. Die QR code heb je al apart. Was bij ons ook zo alleen die van mijn man ingevuld
zondag 12 september 2021 om 20:58
zondag 12 september 2021 om 21:03
Huh, wat zeg je nu? Dat je een medereiziger als contactpersoon invult? Nee, dat lijkt me niet zo handig inderdaad!misvrolijk schreef: ↑12-09-2021 20:58Kijk wel uit dat je niet gevens van 1 van de volwassene niet bij de thuis blijven invult. Anders kan die gene terug naar huis.

zondag 12 september 2021 om 21:08
Yep, dat klopt
was hier ook zo, me toen ook over verbaasd
zondag 12 september 2021 om 21:36
Waarom zou je dat doen dan?misvrolijk schreef: ↑12-09-2021 20:58Kijk wel uit dat je niet gevens van 1 van de volwassene niet bij de thuis blijven invult. Anders kan die gene terug naar huis.
zondag 12 september 2021 om 22:14
Na het invullen van de gegevens van de hoofdpersoon. Moet je een contact persoon invullen voor in het geval van nood. En daar is het misgegaan bij vrienden van ons echt lullig. Maar als je de filmpje bekijkt. Is het makkelijk. Zolang iedereen erop staat is het goed.
zondag 12 september 2021 om 22:14
Ik ben net terug van een weekje Rhodos. Je moet inderdaad alle reizigers invullen in een formulier en de vaccinatiegegevens werd ook bij mij alleen maar gevraagd bij de hoofdboeker. Ik vond dit in het begin ook heel raar en ik heb het toen ook nog nagevraagd bij het reisbureau, maar het is echt prima! Ik kreeg trouwens de QR code ook direct na het invullen.
Het formulier werd bij mij wel gecontroleerd met bij het afgeven van de bagage bij de vluchthaven in Nederland. In Rhodos moesten we alleen maar met het formulier “zwaaien” en werd het verder niet meer gecontroleerd. Iedereen kon gewoon direct doorlopen.
Ps vergeet ook niet de gezondheidsverklaring van het RIVM voor de heen en terugweg.
Fijne vakantie!
Het formulier werd bij mij wel gecontroleerd met bij het afgeven van de bagage bij de vluchthaven in Nederland. In Rhodos moesten we alleen maar met het formulier “zwaaien” en werd het verder niet meer gecontroleerd. Iedereen kon gewoon direct doorlopen.
Ps vergeet ook niet de gezondheidsverklaring van het RIVM voor de heen en terugweg.
Fijne vakantie!
engeltje666 wijzigde dit bericht op 12-09-2021 22:24
0.48% gewijzigd
zondag 12 september 2021 om 22:17
vivapimpelmees schreef: ↑12-09-2021 21:36Waarom zou je dat doen dan?
Fouten maken is menselijk. En je moet meer gegevens invullen bij de contact persoon, dan de tweede volwassene die mee gaat.