Wat wil hij

dinsdag 14 september 2021 om 15:19

Een goede vriend van me wil samen wat afspreken met ze 2en gewoon wat drinken . Ik ken hem al jaren geen probleem zou je zeggen, we hebben beide al jaren een relatie dus ik zocht er niks achter. Maar sinds dien appt hij me elke dag. Over echt van alles en nog wat. Nog steeds geen probleem maar me beste vriendin zat dus een beetje in me telefoon te kijken, en die zegt hij doet best wel flirterig. Ik vind dit zelf wel mee vallen we zitten gewoon een beetje te geinen en uit te dagen. Nu ik er meer op ga letten zie ik hem ook wel vaak naar me kijken. Maar ja dit kan ook komen om dat ik er op let.
Wat denken jullie moet ik wel wat gaan drinken met hem.
Is dit als vrienden of vind hij me leuk.
                    Wat denken jullie moet ik wel wat gaan drinken met hem.
Is dit als vrienden of vind hij me leuk.

dinsdag 14 september 2021 om 15:35

Zelfs daar twijfel ik aan. Als je wil dat het vriendschappelijk is, dan ben je niet opgezet met het feit dat hij vanaf het ogenblik dat jullie afgesproken hebben om iets te drinken, hij de ganse tijd appt. Dan wacht je rustig het tijdstip af en heb je een heleboel onderwerpen om over te babbelen. Nu is hij zijn padje al aan het schoonvegen. En jij gaat er in mee, want als je wil dat het niks te betekenen heeft, dan rem je hem af.
Sorry dat ik het zo onverbloemd zeg.

dinsdag 14 september 2021 om 16:11

Dat vind ik dus niet. Hoezo zet je jezelf voor lul?
Ik heb ook wel eens een man die me uitnodigde voor een koffie afgewezen omdat ik getrouwd ben. Waarop hij reageerde dat hij het heeeeeuuuuuuuussss niet zo bedoelde. Ok dan, even goed hoor, dat is dan tenminste duidelijk.

dinsdag 14 september 2021 om 16:14

Mis wel een punt jaPoloppie schreef: ↑14-09-2021 16:11Dat vind ik dus niet. Hoezo zet je jezelf voor lul?
Ik heb ook wel eens een man die me uitnodigde voor een koffie afgewezen omdat ik getrouwd ben. Waarop hij reageerde dat hij het heeeeeuuuuuuuussss niet zo bedoelde. Ok dan, even goed hoor, dat is dan tenminste duidelijk.

dinsdag 14 september 2021 om 16:32

Vriend heeft er mss niet zo'n zin meer in,elke maand weer de appjes te moeten bijlezen van weer een andere flirt
                                    Vraag blijft,why is the rum gone?

dinsdag 14 september 2021 om 19:39

Ik weet niet of hij je leuk vindt maar grote kans dat ie met je wil neuken (ook als ie je niet leuk vindt overigens). 
Persoonlijk hou ik ook niet van gedol en gegein met platonische mannelijke vrienden. Een man (of vrouw misschien ook wel) brengt het vaak eerst als grapje omdat ze niet rechtstreeks willen zeggen dat ie je leuk vindt/met je wil neuken. Hij moet natuurlijk eerst even peilen of je er wel voor in bent. Want ja hij heeft een vriendin he...
Ik zou het echt even wat afstandelijker houden en hem vooral veel over je vriend vertellen of hem naar zijn vriendin vragen. Stel anders voor om er gezellig een dubbel date van te maken met jullie partners en kijk hoe hij reageert. Dan weet je het
                    Persoonlijk hou ik ook niet van gedol en gegein met platonische mannelijke vrienden. Een man (of vrouw misschien ook wel) brengt het vaak eerst als grapje omdat ze niet rechtstreeks willen zeggen dat ie je leuk vindt/met je wil neuken. Hij moet natuurlijk eerst even peilen of je er wel voor in bent. Want ja hij heeft een vriendin he...
Ik zou het echt even wat afstandelijker houden en hem vooral veel over je vriend vertellen of hem naar zijn vriendin vragen. Stel anders voor om er gezellig een dubbel date van te maken met jullie partners en kijk hoe hij reageert. Dan weet je het