Date afgezegd, ik twijfel

18-09-2021 11:04 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik date nu zo’n maand met een leuke man. Gisteravond stond onze derde date gepland die hij ook had geregeld, maar ‘sochtends heeft hij die afgezegd omdat zijn kind ziek is en hij thuis wil blijven voor haar. Heel begrijpelijk! Maar toch merk ik dat ik nu wat onzeker ben. Hij heeft wel meteen gevraagd of we de date kunnen verplaatsen en deed een voorstel voor komende week.
Eigenlijk geen reden om onzeker te zijn, toch? Toch blijf ik me afvragen of het echt is of een smoes, misschien heb ik het even nodig om te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken van jullie!
Stel je niet zo aan.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Hij heeft je meteen gevraagd de date te verplaatsen naar volgende week. Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.
Ja, kinderen gaan voor.

En zelfs als het een smoesje is, geen enkel nut om je daar nu al druk over te maken.
Gezien hij een tegenvoorstel heeft gedaan zou ik me geen zorgen maken, fijn juist om te weten dat iemand goed voor zijn kinderen zorgt en deze op de eerste plaats zet. Zowiezo misschien handiger om dates te plannen als hij zijn kinderen niet heeft, of heeft hij ze permanent? Kijk tijdens de volgende date hoe het gaat en geniet er vooral van elkaar te leren kennen,
Toch een doodnormale reden? En hij stelt een nieuwe mogelijkheid voor. Ik snap werkelijk niet wat je probleem is.
Is dit dezelfde man als in juli?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
18-09-2021 11:32
Is dit dezelfde man als in juli?
Dat lijkt me niet want daar was ze toen al een ‘paar maandjes’ mee aan het daten. Deze zal ze dus erna opgeduikeld hebben.

@TO, niet drukmaken. Dit is een hele normale reden. En hij zal juist direct een nieuwe afspraak maken omdat hij dus duidelijk wil zijn dat hij je echt graag nog een keer ziet.

Dus veel plezier op je date volgende week en doe niet zo wantrouwend. De meeste mannen zijn nog steeds gewoon oke.
Nou, dat wordt wat.
Kun je niet weten natuurlijk of het een smoes is. Is het dat wel dan is het de perfecte smoes want kind gaat altijd voor. succes:)
Ja, zijn kind was ziek. Ik heb ze bij de dokter zien binnengaan!

Erg als je een ziek kind moet zien als een smoes die hij gebruikt. Hij is je toch niks verplicht. Ben je altijd zo wantrouwig en hoe komt dat?
Chinue schreef:
18-09-2021 11:57
Kun je niet weten natuurlijk of het een smoes is. Is het dat wel dan is het de perfecte smoes want kind gaat altijd voor. succes:)
Daten is niet verplicht, wanneer je vertrouwen zo laag is in iemand dan date je de verkeerde of de bent zo paranoide dat het gezond daten in de weg staat. Beiden lijkt mij geen recept voor succes.

Gezien je trackrecord zou ik een tijdje alleen blijven en eerst aan je mentale gezondheid gaan werken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Het zou niet in mij opkomen dat een ouder een ziek kind als smoes gebruikt.
I wanna live my life with the volume full!
Dat merk je volgende week wel. Als hij dan weer ineens niet kan: alarmbellen.
Eidde schreef:
18-09-2021 12:08
Mijn ex zijn vader is over de jaren tig keer overleden... had niets met daten te maken maar om een professionele overeenkomst te kunnen uitstellen.
Het is niet omdat het in jou niet opkomt... ;-)

To maak je geen zorgen.
Eidde schreef:
18-09-2021 12:08
Joh je wil niet weten wat er in datingland allemaal voor smoezen worden op-gelepelt. Alles kennelijk liever dan gewoon zeggen dat je niet verder wilt daten. Ik snap de onzekerheid van to dus wel. Echter, het feit dat hij meteen een nieuw voorstel doet, lijkt me een gunstig teken. Ik denk dus niet dat dit een smoes is
Wanneer hij zijn kind niet op de 1e plaats zou zetten zou ik me afvragen of hij een leuke man is.
Mag ik vragen hoe hij de date geregeld had wanneer kind niet ziek zou zijn geworden? Had hij opvang?
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 18-09-2021 12:27
1.76% gewijzigd
Ik zou hier geen moeite mee hebben, hele normale reden

Overigens, waren de kinderen bij hem dan?
Ttroeteltje schreef:
18-09-2021 12:25
Wanneer hij zijn kind niet op de 1e plaats zou zetten zou ik me afvragen of hij een leuke man is.
Mag ik vragen hoe hij de date geregelders wanneer kind niet ziek zou zijn geworden? Had hij opvang?

Waarom is dat belangrijk om te weten voor jou? Of TO?
Werk aan je onzekerheid.
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 12:27
Dan weet je of kind bij vader was vandaag of bij moeder. En in welke leeftijdscategorie kind is. Kan ook een tiener zijn die een paar uurtjes alleen kan blijven.
Overigens zou ik als ouder ook dan bij kind blijven.
Maar gewoon voor de beeldvorming.
Had net zo goed die vraag kunnen stellen.
FeeLucifer01 schreef:
18-09-2021 12:27
Als alleenstaande ouder mag je volgens Viva niets anders doen dan met je kinderen bezig zijn wanneer ze er zijn joh.
Ttroeteltje schreef:
18-09-2021 12:30
Dan weet je of kind bij vader was vandaag of bij moeder. En in welke leeftijdscategorie kind is. Kan ook een tiener zijn die een paar uurtjes alleen kan blijven.
Had net zo goed die vraag kunnen stellen.
Ik zou een A4tje mailen met vragen en de volgende date een kruisverhoor volgens de Zaanse methode.
Weten we al waarom die man überhaupt gescheiden is? Kunnen we zijn ex bereiken? Ik zou hààr kant weleens willen horen!
Honingdropje2 schreef:
18-09-2021 12:42
Weten we al waarom die man überhaupt gescheiden is? Kunnen we zijn ex bereiken? Ik zou hààr kant weleens willen horen!
Ik zou die als dubbel check gewoon hetzelfde A4tje met vragen toe sturen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven