Zwanger en broeken, welke zitten echt lekker?
woensdag 10 november 2021 om 11:43
Momenteel ben ik 24 weken zwanger en de jeans van de H&M Mama collectie beginnen toch al een beetje oncomfortabel te zitten rond mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap kon ik eigenlijk geen broeken meer aan in het derde trimester en liep ik alleen nog in een legging /panty met daarop een jurkje.
De broeken van Noppies zaten nog eerder oncomfortabel dan die van de H&M.
Ik zou graag nog wat langer een spijkerbroek dragen. Weet iemand welk merk/model lekker blijft zitten gedurende de zwangerschap?
De broeken van Noppies zaten nog eerder oncomfortabel dan die van de H&M.
Ik zou graag nog wat langer een spijkerbroek dragen. Weet iemand welk merk/model lekker blijft zitten gedurende de zwangerschap?
vrijdag 12 november 2021 om 16:03
Ik heb deze in het zwart en roze en ik vind ze geweldig! Ik heb ook een spijkerbroek van H&M en van Noppies, maar die vind ik toch niet zo fijn. Die van Noppies heeft na een paar keer wassen ook nog steeds zo'n gek chemisch luchtje wat nieuwe spijkerbroeken wel eens hebben.boterbloem30 schreef: ↑10-11-2021 11:59Ik vind de zwangerschapsjeans van h&m ook niet meer lekker zitten. Vooral nu ik veel vocht vast hou in mijn benen. Ik heb vorige week deze broek besteld (geen jeans) https://www.wehkamp.nl/supermom-flared- ... roek%22]}}
Wel echt een broek van een stevige stof, en super comfortabel. Heb zelf wel een maatje groter besteld. Maar deze zit echt super super fijn. Leef er nu in.![]()
vrijdag 12 november 2021 om 19:01
Ik vond vorige zwangerschappen (en nu weer) het ook zo lastig om fijne broeken te vinden! Vorige keer gewoond in een H&M jeans waar mijn moeder de buikband van heeft ingekort (strakke rand eruit onder andere). Ik hoopte deze nu weer te kopen maar hij is er niet meer! Zo jammer. Nu heb ik 2 treggings van de H&M, zitten prima maar wel dunne stof helaas. Mijn hoop is in elk geval nog 1 broek en 2 jurkjes erbij en daarmee de winter door te komen
. Maar voor tips lees ik graag mee!

zaterdag 20 november 2021 om 20:35
Nog even een updates: de spijkerbroek van mamalicious zit super lekker. Echt zoveel comfortabeler dan die van de h&m.*LaDolceVita* schreef: ↑10-11-2021 13:06Ik heb nu een paar broeken van mamalicious besteld en de broek die boterbloem deelde.
De broek die boterbloempje deelde was het niet voor mij. Zat heerlijk maar vond hem iets te dun, meer een legging.