Welke ovulatietesten?

14-11-2021 21:18 7 berichten
Dag lieve dames,

Sinds de geboorte van mijn dochter een jaar geleden is mijn menstruatie erg wisselend.
Omdat ik toch graag zwanger zou willen worden weer, wil ik graag ovulatietesten doen om te kijken hoe mijn cyclus is (ik heb namelijk een langere menstruatie dan voor mijn zwangerschap).

Welke ovulatietesten kunnen jullie mij aanraden? :-)

Liefs Lana
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte de ovulatietesten van 2Bsure, die zijn goedkoop en bij mij waren ze heel betrouwbaar.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik gebruik 2besure, de blauwe verpakking. Werken hier het beste in de namiddag, maar zijn ook wel zo betaalbaar dat je 2x per dag zou kunnen testen. Lees wel goed de bijsluiter ;)

Er zijn mensen die dit combineren met de digitale clearblue zodra de streep van de goedkope testjes donkerder wordt. Clearblue geeft een smiley als de concentratie lh in je urine op een bepaalde hoogte is.

Die van Action vond ik slecht af te lezen en zijn bij mij meerdere dagen even donker, maar nooit zo donker als het controle streepje...
Ik ben erg tevreden over die van sensitest. Inmiddels zwanger, heb er nog 13 over mocht je interesse hebben.
Don't waste your time or time will waste you.
Ik heb (met succes) de extra gevoelige van Sensitest gebruikt, en als die zo donker werd dat ik vermoedde dat het de ovulatie was die van Clearblue met de smiley. Ik vond ze allebei erg fijn.
Van de Action werkten prima.
Blijf in jezelf geloven !
Ik bestelde ze altijd via eBay, gebruiker klackstar. Kun je zo voor 10 euro iets van 100 ovulatietesten lopen (en ook zwangerschaptesten - als je dat wil). Werken prima.
Seriously?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven