Stelling: Een gentleman betaald alle dates

vrijdag 19 november 2021 om 16:12
Tot wanneer? Je getrouwd bent, zijn achternaam aanneemt, parttime gaat werken, zijn huishouden runt en zijn kinderen werpt? Doe mij dan maar een gewone man.
Aanvulling: ik zou een aanbod om te betalen niet afslaan. Zo militant ben ik ook weer niet.
Aanvulling: ik zou een aanbod om te betalen niet afslaan. Zo militant ben ik ook weer niet.
madamejean wijzigde dit bericht op 19-11-2021 16:16
22.96% gewijzigd

vrijdag 19 november 2021 om 16:20
vrijdag 19 november 2021 om 16:25
Ik vind dat dat zo hoort. Als man zijnde “hoor” je toch ergens de vrouw het hof te maken. Als een man dan mij de eerste date zou laten betalen vind ik persoonlijk dan wel een afknapper. Ik zou dan denken dat hij of heel erg gierig is, of echt zoveel dates heeft dat het te duur wordt voor hem. Vind beide opties niet aantrekkelijk.
vrijdag 19 november 2021 om 16:27
Robinson schreef: ↑19-11-2021 16:25Ik vind dat dat zo hoort. Als man zijnde “hoor” je toch ergens de vrouw het hof te maken. Als een man dan mij de eerste date zou laten betalen vind ik persoonlijk dan wel een afknapper. Ik zou dan denken dat hij of heel erg gierig is, of echt zoveel dates heeft dat het te duur wordt voor hem. Vind beide opties niet aantrekkelijk.
Oh, wat heerlijk Cinderella!
Ik leef niet zo in sprookjeswerelden en kan zelf ook betalen.
Later is nu

vrijdag 19 november 2021 om 16:27
Ik vind geld onaantrekkelijk. Het is het meest makkelijke om in te zetten en zegt verder helemaal niets. Een leeg ‘gebaar’ m.i.Robinson schreef: ↑19-11-2021 16:25Ik vind dat dat zo hoort. Als man zijnde “hoor” je toch ergens de vrouw het hof te maken. Als een man dan mij de eerste date zou laten betalen vind ik persoonlijk dan wel een afknapper. Ik zou dan denken dat hij of heel erg gierig is, of echt zoveel dates heeft dat het te duur wordt voor hem. Vind beide opties niet aantrekkelijk.
En omdat het zo hoort, tsja

vrijdag 19 november 2021 om 16:31
Ligt er een beetje aan wat je onder een 'date' verstaat.Robinson schreef: ↑19-11-2021 16:25Ik vind dat dat zo hoort. Als man zijnde “hoor” je toch ergens de vrouw het hof te maken. Als een man dan mij de eerste date zou laten betalen vind ik persoonlijk dan wel een afknapper. Ik zou dan denken dat hij of heel erg gierig is, of echt zoveel dates heeft dat het te duur wordt voor hem. Vind beide opties niet aantrekkelijk.
Als een man jou mee uit eten vraagt en vervolgens jou laat betalen, ja, dat zou ik stom vinden.
Als jij kaartjes hebt voor een concert en hem meevraagt betaal jij, maar dat zou ik geen afknapper vinden.
vrijdag 19 november 2021 om 16:37
Hoe oud ben je dan in hemelsnaam?
Ik ben 54 en betaalde in de kroeg ook om en om met jongens en meisjes en daarna mannen en vrouwen. En de betalende vrouwen werden er echt nooit raar op aangekeken. Hoezo hadden die mannen in jouw tijd zoveel geld dan, dat ze altijd maar konden betalen.
Later is nu