NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haha, Myleen

Mar je hebt gelijk, ik heb ook niet gedanst of gesprongen maar ben ook lam!!

Engie, weet je wat ik in mijn vorige huis heb gedaan? Ik heb de parketvloer belegd met puzzels. Ook allemaal puzzels van 1000 stukjes en dan doorgaan tot je geen stukje normale vloer mee hebt.... Moest wel altijd op sokken lopen
Of in je wc leggen, dan heb je iig altijd wat te doen als je nodig moet.

Pruttie, hoe bevalt die nieuwe op de zaak? Heb je nu meer tijd vrij? Wanneer zien we van jou weer lekkere creaties op kookgebied, op de friks na dan.
Goeiemorgen,

Ben ook gesloopt -rugpijn- ondanks weinig gekke activiteiten dit weekend.

Ik ga nu weer een dagje naar school en vanavond naar de verjaardag van m'n moeder.

Yam, leuke serie foto's op je Hyvesblog!

Fijne maandag allemaal!
Everytime you make a typo, the errorists win.
en ik maar denken dat ik een nerd was met mijn puzzelhobby

ik heb wel gedanst en gesprongen maar ik ben nu weer mens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik heb voor vanavond rijst die ik wil gaan opbakken wat kan daar bij
Gefeliciteerd met de verjaardag van je mams Info, veel plezier vanavond.
goedemorgen

ehehe goed idee prut
Nou Myleen, dat koken gaat goed hoor!!

Ik heb van de week 3 keer gekookt. En 2 keer heb ik jouw index gebruikt om recepten te zoeken Ik had gevulde portobello's gemaakt, met daarbij tortellinni carbonara, met verse groente. En een dag later gevulde paprika's met erbij grillburgers met mozarella aubergine hapjes uit de grill!!

En een ordi broodje shoarma Maar wel met sla erbij!! En gebakken aardappels met schil. Dat dan weer wel!!

Nieuwe personeel was ziek Dat gaat dus nog nergens over...
Wow ik ben trots op je Pruttie. Foto's blij-vén maken he! hihihi.

Schiet dan niet op als die nieuwe al ziek is. Was ze al ziek voordat ze is begonnen? Of werd ze spontaan ziek toen ze zag wat ze moest doen? Je moet gewoon hier naar het westen komen dan help ik je wel.

Oja Marels vandaag nog succes he met je verslagen!
Nou, ze was serieus ziek. Ze heeft een paar dingetjes waardoor ik zoiets had van: ehm, beter dat je thuis blijft. Was niet zo leuk voor haar zeg maar. Maar dus ook niet voor mij, want elke keer dat ze niet werkt, duurt het ook langer voor ik ein-de-lijk eens een dag vrij kan nemen.

Vrijdagavond begon mijn koppijn weer, maar doordat ik meteen naar bed ben gegaan heeft het niet doorgezet en kon ik zaterdag dus voor 2 werken

T gaat trouwens wel lekker hoor. Druk, maar niet vervelend of stresserig druk. Ik kan het prima aan zo.

Ik zal wel weer eens foto's gaan maken van mijn creaties ja, want ik maak de borden altijd op a la Mylene Altijd alles mooi neerleggen en zo, frutseltjes erbij. Alsof je in een restaurant zit, zo moet een bord er uit zien. Als ik kook, doe ik het meteen over the top.

Frikandel is er helemaal blij mee en schept overal op dat ik zo goed kan koken

Zou beperking niet geloven, haha, daar deed ik het gewoon niet voor. Plus dat je gewoon geen mooi gerecht kunt maken met alle beperkingen die hij had....
Enig he hoe alles anders is na beperking. Wie had dat toen nou gedacht. Wat een ellendeling en een rot situatie. Zie je hem nog wel eens?

Vervelend dat je nou nog alleen bent maar hopelijk is ze snel weer beter. We wachten met smart op je foto's, leuk.
Je klinkt goed Prut

Nu die nieuwe kracht nog even beter laten worden en hopen dat ze echt goed is en dan kan jij ook zo nu en dan een dagje bijtanken als je dat wil.
Yam had je een troll ontdekt? Die einzel als zwangere vrouw bij horror en als man bij sex.
Daaag schatjes.

Ik leef nog heur. Stageverslag is ingeleverd, tentamen gedaan vanmorgen. Nu gaan we voorbereiden voor de verdediging van mijn scriptie. Maar eerst opruimen hier.
668, the neighbour of the Beast
Wat actief Smerla Goed zo!!

Ik hoor of zie nooit meer wat van beperking, behalve dan dat er nu en dan nog post voor hem komt, maar dat gooi ik gewoon weg. Is van de anwb en zijn telefoon en zo. Had hem al laten weten dat dat hier nog komt en als hij daar niks mee doet, is dat niet mijn probleem Gewoon in de prullebak met die rommel.

Volgens mij is hij geen lid meer van de anwb, want ik heb de acceptgiro ook weggegooid
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2009 @ 15:25:

Yam had je een troll ontdekt? Die einzel als zwangere vrouw bij horror en als man bij sex.

ja en ene fleur die zegt dat ik de koningin der testen ben ...

nog nooit een ovulatie test gedaan en mn zwangerschapstesten van afgelopen jaren zijn ook op een hand te tellen dus waar ze die wijsheid vandaan haalt
Jaja, die laatste loodjes he. Ik vind het eigenlijk nog wel lekker ook, zo bezig met die laatste dingetjes.

ZwagerT komt vanavond langs om met Marelsman aan zn brommerT te werken, dus het moet een beeeeeetje netjes zijn hier. Ik ga zelf vanavond mijn presentatie maken en ik hoop dat ik morgen lekker uit kan slapen.

Verder heb ik dus allerlaatste stageverslag ingeleverd, dus dat voelt ook echt wel lekker.

Fijn dat horen dat het met jou ook weer beterder gaat PrutterT! Is je nieuwe personeel al weer aan het werk of sta je nog alleen? Balen wel. Klikt het wel goed verders? Of weet je dat nog niet?

Ah, en wat jullie ook wilden weten; ik heb mijn haar geverfd en het is superfel uitgevallen. Dus.
Nog steeds alleen Amersl want de nieuwe is ziek. Nog even druk dus.

Ik heb weer buikpijn nu, deze keer door een enorme bak kersen. Wanneer leer ik dat nou eens af, om zoveel fruit in 1 keer te eten dat ik er buikpijn van krijg?

Ik ga zo lekker Maccen met Frikandel. We hebben "geen tijd" om te koken en zo
Jouw spijsverteringsstelsel is niet gewend aan gezond voer PrutterT, daarom heb je dat XD

Ik had niet meegekregen of de nieuwe nu ziek geweest was of nog steeds ziek was, vandaar.
Jouw spijsverteringsstelsel is niet gewend aan gezond voer PrutterT, daarom heb je dat XD

Ik had niet meegekregen of de nieuwe nu ziek geweest was of nog steeds ziek was, vandaar.
Op zich was één keer ook wel genoeg geweest heur...
rol ik in mn "waggy"over de markt en ik zie een bord "21 juni vaderdag" ik sta stil en denk na ...

hmmm wat was het gister dan? met ontbijt op bed en kadootje enzo

ah in huize yam was vaderdag gewoon een week of twee te vroeg
quote:Marels schreef op 08 juni 2009 @ 16:24:

Op zich was één keer ook wel genoeg geweest heur...
Yam, doos dat je bent
hahahaha yam, dat zou mij ook kunnen overkomen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven