Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 23 december 2021 om 15:42
Jaa! ik wil ook. Hoop dat ik er tijd voor heb. Maar ik wil graag een poging wagen.
Is er al een thema gekozen?
Ik kan met alles wel iets. Ik hou wel van opdrachten ook als dat niet helemaal in mijn straatje past, dus degene die wel voorkeuren hebben mogen van mij kiezen.
Handig om steeds het meest recente thema in de OP te zetten? Anders ben ik bang dat ik het soms mis.
En misschien handiger om per week een thema aan te houden? Gewoon iedere zondag (of whatever) een nieuwe?
Is er al een thema gekozen?
Ik kan met alles wel iets. Ik hou wel van opdrachten ook als dat niet helemaal in mijn straatje past, dus degene die wel voorkeuren hebben mogen van mij kiezen.
Handig om steeds het meest recente thema in de OP te zetten? Anders ben ik bang dat ik het soms mis.
En misschien handiger om per week een thema aan te houden? Gewoon iedere zondag (of whatever) een nieuwe?

woensdag 29 december 2021 om 11:08
Statiefhagelslagjes schreef: ↑29-12-2021 10:42De foto's die ik met mijn mobiel maakte zijn minder scherp dan ik had gehoopt. Zo lastig om lampjes scherp op de foto te krijgen. Hoe doen anderen dat?
woensdag 29 december 2021 om 19:56
Wat cool zeg! Mooie foto!

woensdag 29 december 2021 om 20:33
Die staan ook hier in de stad en dat was ook mijn plan voor dit thema

Wel een mooie foto!
woensdag 29 december 2021 om 20:43
Sorry! Gheghe, gelukkig was ik eerder want ik wist ook niks andersVuurenvlam26 schreef: ↑29-12-2021 20:33Die staan ook hier in de stad en dat was ook mijn plan voor dit themaMoet ik toch nog wat anders verzinnen, als ik deze ronde al mee doe want ik heb totaal niks met de feestdagen.
Wel een mooie foto!

Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 29 december 2021 om 21:14
Hé wat een leuke foto's al.. ik twijfelde welke ik zou plaatsen, maar ik heb een keuze gemaakt! Gemaakt met mobiel, de volgende keer zal ik mijn camera eens uit de kast halen
.
Ik kan geen plaatjes plakken, hopelijk werkt het met deze link:
https://i.postimg.cc/Sswr2Q53/IMG20211229210328.jpg

woensdag 29 december 2021 om 22:33
Plak ‘m even voor je als je dat goed vindt.Polarvide schreef: ↑29-12-2021 21:14Hé wat een leuke foto's al.. ik twijfelde welke ik zou plaatsen, maar ik heb een keuze gemaakt! Gemaakt met mobiel, de volgende keer zal ik mijn camera eens uit de kast halen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in