Wat is de logica?

zaterdag 8 januari 2022 om 22:52
Wat is de logica hiervan?
Een ex van me heeft het uitgemaakt, het was ook best vervelend uitgegaan van zijn kant. Ik probeerde het nog goed te maken, hij wilde niet en heeft zelfs echt een lief appje van me genegeerd.
Ik kreeg laatst een email van een man (maar de naam komt me niet bekend voor). Er stond in hoi (mijn naam). En dan de vraag of ik seks wilde en dan ook gifjes erbij. Het kwam niet over als spam. Ik tik dat emailadres in outlook en tot mijn verbazing zie ik daaronder code versturen naar een maildres met voluit zijn voorletter en achternaam!
Nou ik een mail terugsturen met dat ik weet dat hij het is (niet gezegd hoe ik het weet) en nog mijn hart geuit. Heel verhaal.
Reageert hij 2 weken later met. Ik weet niet wie je denkt dat ik ben, wat een verhaal. Zullen we de bijlage samen doen (sex gifjes)? Vandaag? Ik bij jou of jij bij mij?
Daar heb ik niet op gereageerd.
Ik weet eigenlijk 1000 % dat het mijn ex is. Hij ontkent het in zijn tweede email en mailt met me door met zijn schuilnaam, maar negeerde me wel via whatsapp. Waarom? Waarom spreekt hij me niet met zichzelf aan, maar op deze manier. Ik snap er niets van, wat denken jullie. Mist hij me, is hij te trots of speelt hij een spelletje?
Een ex van me heeft het uitgemaakt, het was ook best vervelend uitgegaan van zijn kant. Ik probeerde het nog goed te maken, hij wilde niet en heeft zelfs echt een lief appje van me genegeerd.
Ik kreeg laatst een email van een man (maar de naam komt me niet bekend voor). Er stond in hoi (mijn naam). En dan de vraag of ik seks wilde en dan ook gifjes erbij. Het kwam niet over als spam. Ik tik dat emailadres in outlook en tot mijn verbazing zie ik daaronder code versturen naar een maildres met voluit zijn voorletter en achternaam!
Nou ik een mail terugsturen met dat ik weet dat hij het is (niet gezegd hoe ik het weet) en nog mijn hart geuit. Heel verhaal.
Reageert hij 2 weken later met. Ik weet niet wie je denkt dat ik ben, wat een verhaal. Zullen we de bijlage samen doen (sex gifjes)? Vandaag? Ik bij jou of jij bij mij?
Daar heb ik niet op gereageerd.
Ik weet eigenlijk 1000 % dat het mijn ex is. Hij ontkent het in zijn tweede email en mailt met me door met zijn schuilnaam, maar negeerde me wel via whatsapp. Waarom? Waarom spreekt hij me niet met zichzelf aan, maar op deze manier. Ik snap er niets van, wat denken jullie. Mist hij me, is hij te trots of speelt hij een spelletje?
zaterdag 8 januari 2022 om 23:09
Soms hebben mannen spijt als ze het uitmaken, omdat er dan opeens geen seks meer voor ze is, en dat moeilijker te vinden is dan ze dachten.
Beter geen reacties te sturen van: "Wie ben jij?"
Ik zou dan nog eerder een mail terugsturen over de plaatselijke kerkvereniging en of hij bij wil dragen aan een nieuw orgel.
Maar zonder gekheid: gewoon niet reageren en blokkeren is het beste.
Ik zou dan nog eerder een mail terugsturen over de plaatselijke kerkvereniging en of hij bij wil dragen aan een nieuw orgel.
zonmuis wijzigde dit bericht op 08-01-2022 23:09
3.62% gewijzigd

zaterdag 8 januari 2022 om 23:14
Hij zei toen hij het uitmaakte. Hij was echt ontzettend kwaad op me om iets wat ik zou hebben gedaan. In zijn boosheid brak hij me helemaal af. Ik bakte niks van seks, hij kon wel beter krijgen etc. En dan toch zo een mail sturen. Die snap ik dan niet. Of probeert hij me uit te testen.Zonmuis schreef: ↑08-01-2022 23:09Soms hebben mannen spijt als ze het uitmaken, omdat er dan opeens geen seks meer voor ze is, en dat moeilijker te vinden is dan ze dachten.
Ik hoef hem niet te vragen wie hij is. Ik weet zeker dat het mijn ex is.
zondag 9 januari 2022 om 01:03
Leren dat er in weinig dingen in dit leven, logica te vinden is, is mijn advies aan jou. Altijd dat overanalyseren, waarom mannen dit of dat doen, daar zou ik doodmoe van worden.
En stiekem een OP verwijderen, dat in alle waarschijnlijkheid gerelateerd is, aan dit topic, vind ik niet bepaald charmant.
En stiekem een OP verwijderen, dat in alle waarschijnlijkheid gerelateerd is, aan dit topic, vind ik niet bepaald charmant.
zondag 9 januari 2022 om 01:09
Waarom zou je je het hoofd erover breken. Blokkeren niet op reageren.
Want : als het je ex is, waarom dan die flauwekul van gifjes en proberen seks te hebben met jou (het is uit dus waarom nu wel?)
En als het niet je ex is, waarom ingaan op seksverzoeken van een vreemde?
Niet overal zit logica in
Want : als het je ex is, waarom dan die flauwekul van gifjes en proberen seks te hebben met jou (het is uit dus waarom nu wel?)
En als het niet je ex is, waarom ingaan op seksverzoeken van een vreemde?
Niet overal zit logica in
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert