Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
donderdag 13 januari 2022 om 17:25
Klopt als een bus, maar ook met de kracht van de herhaling gaat hij dat gewoon niet doen. En met hem hel veel mannen (en mensen) niet. De relatiepijler hier staat vol met dit soort verhalen. Helaas zeggen mensen zelden dit soort dingen rechtstreeks, maar doen liever moeilijk.
donderdag 13 januari 2022 om 17:25
Er zijn hier nu recent al meerdere topics met hetzelfde concept.
Je had geen interesse maar omdat je nu een wortel voor je neus hebt bungelen waar je net niet bij kan wil je hem ineens hebben.
Straks werpt hij een broodkruimel toe en komt er weer een date, puur vanwege de behoefte die hij gecreëerd heeft door vaag en onbereikbaar te doen. Terwijl die kerel niet eens leuk is verder en niet eens normaal een contact kan onderhouden of afsluiten.
Dat is toch zonde van je tijd en energie, en slecht voor je eigenwaarde. Gewoon negeren, deleten, blokkeren whatever en op naar de volgende. En volgende keer geen weken mee chatten.
Je had geen interesse maar omdat je nu een wortel voor je neus hebt bungelen waar je net niet bij kan wil je hem ineens hebben.
Straks werpt hij een broodkruimel toe en komt er weer een date, puur vanwege de behoefte die hij gecreëerd heeft door vaag en onbereikbaar te doen. Terwijl die kerel niet eens leuk is verder en niet eens normaal een contact kan onderhouden of afsluiten.
Dat is toch zonde van je tijd en energie, en slecht voor je eigenwaarde. Gewoon negeren, deleten, blokkeren whatever en op naar de volgende. En volgende keer geen weken mee chatten.
donderdag 13 januari 2022 om 17:26
Misschien gewoon nog een keer appen met de vraag:
"Hoe gaat het nu met je? Heb je zin om nog een keer af te spreken of wil je het hierbij laten?
Mij lijkt het leuk je nog een keer te ontmoeten".
Liefs Jillian
Dan krijg je vanzelf antwoord. En als je hier geen antwoord op krijgt weet je ook genoeg
Heb ook veel date ervaring. Als mannen echt ziek zijn kunnen ze best een paar dagen niet appen.
"Hoe gaat het nu met je? Heb je zin om nog een keer af te spreken of wil je het hierbij laten?
Mij lijkt het leuk je nog een keer te ontmoeten".
Liefs Jillian
Dan krijg je vanzelf antwoord. En als je hier geen antwoord op krijgt weet je ook genoeg
Heb ook veel date ervaring. Als mannen echt ziek zijn kunnen ze best een paar dagen niet appen.
donderdag 13 januari 2022 om 17:27
Dat zou goed kunnen. Ik wacht nu nog even af. Dan ga ik nog wel contact zoeken en stel de vraag zoals iemand hier eerder zei. Maar dan zonder ultimatum. Dan is het voor mij wel klaar.
donderdag 13 januari 2022 om 17:32
Deze topics lijken en beetje op Baantjers. Het is steeds hetzelfde concept:
Iemand heeft een date gehad. Opent een topics omdat die zich onzeker voelt. De vaste waardes in het verhaal zijn altijd: Een onzekere vrouw. Een app. Een ghoster.
Er zijn altijd dezelfde soort twijfels, apps waar wel of niet op gereageerd wordt, de betekenis van ontvangen apps, de btekenis van niet ontvangen apps, de betekenis van het gedrag van de date. Er zijn altijd dezelfde soort adviezen en speculaties.
De ander is altijd OF een ghoster OF gebruikt een reden van de smoezenlijst.
En het topic eindigt altijd nooit met dat de daters nog lang en gelukkig samen zijn, altijd met dat de TO gewoon nooit meer iets gehoord heeft of dat wij nooit meer iets van de TO horen. Het zijn altijd dezelfde grote lijnen en dan met de details iets anders ingevuld (dus bv steeds een andere smoes van de smoezenlijst) net zoals met Baantjers.
Iemand heeft een date gehad. Opent een topics omdat die zich onzeker voelt. De vaste waardes in het verhaal zijn altijd: Een onzekere vrouw. Een app. Een ghoster.
Er zijn altijd dezelfde soort twijfels, apps waar wel of niet op gereageerd wordt, de betekenis van ontvangen apps, de btekenis van niet ontvangen apps, de betekenis van het gedrag van de date. Er zijn altijd dezelfde soort adviezen en speculaties.
De ander is altijd OF een ghoster OF gebruikt een reden van de smoezenlijst.
En het topic eindigt altijd nooit met dat de daters nog lang en gelukkig samen zijn, altijd met dat de TO gewoon nooit meer iets gehoord heeft of dat wij nooit meer iets van de TO horen. Het zijn altijd dezelfde grote lijnen en dan met de details iets anders ingevuld (dus bv steeds een andere smoes van de smoezenlijst) net zoals met Baantjers.
donderdag 13 januari 2022 om 17:33
Goed idee, dan heb je voor jezelf kaders en een grens. Dan kan je het ook daarna loslaten. Het is echt heel vervelend dat het zo moet, helaas is dit tegenwoordig aan de orde van de dag.
donderdag 13 januari 2022 om 17:39
Tja, wie niet?

Ook een soort Baantjer toch?

De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
donderdag 13 januari 2022 om 17:41
donderdag 13 januari 2022 om 17:41
donderdag 13 januari 2022 om 17:42
Oke, ik merk dat we met z'n allen enorm onze tijd aan het verdoen zijn.
TO, 2 opties om duidelijkheid te krijgen.
1. Bel hem! Die optie zit zeker weten op je telefoon.
2. Koop voor 5 euro een prepaid simkaart en app: bedankt voor je nr. Zoals afgesproken neem ik je paardenzadel over voor 150 euro. Wanneer kan ik hiervoor langskomens?
Krijg je reactie dan kun je al heel wat dingen uitsluiten. Deze optie kun je ook gebruiken als hij bij het gebruiken van optie 1 na een dag niet heeft teruggebeld.
Graag de uitkomst laten weten, want dit soort topics sterven vaak net als deze date een stille dood
2. Koop voor 5 euro een prepaid simkaart en app: bedankt voor je nr. Zoals afgesproken neem ik je paardenzadel over voor 150 euro. Wanneer kan ik hiervoor langskomens?
Krijg je reactie dan kun je al heel wat dingen uitsluiten. Deze optie kun je ook gebruiken als hij bij het gebruiken van optie 1 na een dag niet heeft teruggebeld.
Graag de uitkomst laten weten, want dit soort topics sterven vaak net als deze date een stille dood

donderdag 13 januari 2022 om 17:43

donderdag 13 januari 2022 om 17:46
TO kan ook even langs zijn huis gaan en naar binnen gluren om te kijken of hij wel echt ziek op de bank of in bed ligt.Binnusje schreef: ↑13-01-2022 17:42Oke, ik merk dat we met z'n allen enorm onze tijd aan het verdoen zijn.
Graag de uitkomst laten weten, want dit soort topics sterven vaak net als deze date een stille dood![]()
donderdag 13 januari 2022 om 17:47

Slim bedacht! Als hij dan terug appt dan weet je dat hij niet te ziek is om te appen en dan weet je eigenlijk gelijk al genoeg om je conclussies te trekken toch?
donderdag 13 januari 2022 om 17:47
Optie 2Binnusje schreef: ↑13-01-2022 17:42Oke, ik merk dat we met z'n allen enorm onze tijd aan het verdoen zijn.
Graag de uitkomst laten weten, want dit soort topics sterven vaak net als deze date een stille dood![]()
donderdag 13 januari 2022 om 17:49
Of app met een onbekend nummer: "Vanavond ben ik vrij en wil graag langskomen voor een wilde nacht, liefs Saskia van de overkant." Dan weet je zeker dat hij wel terug zou appen. Want met dat van die paardenzadel zou het nog kunnen dat hij denkt wat boeit mij het zadel van een ander mij nou, ze zoeken het maar uit.

donderdag 13 januari 2022 om 17:55
Viel me in dit topic ook al op.ChicaHolandesa schreef: ↑13-01-2022 17:54Deze TO denkt heeeeel graag in rondjes zeg maar….
Dit topic kan nog daaaaaagen en daaaaagen zo door gaan.
Dus misschien niet eens een heel gek idee om die man gewoon te overrompelen met een telefoontje of onverwachts bezoek, dan komt er tenminste schot in de zaak.
donderdag 13 januari 2022 om 18:02
Oké, dus dan ga je 5 euro betalen voor wat eigenlijk? Want je hebt 1 date gehad, je bent dan toch niet ineens afhankelijk van hem of van zijn non-reactie?Binnusje schreef: ↑13-01-2022 17:42Oke, ik merk dat we met z'n allen enorm onze tijd aan het verdoen zijn.
Leef gewoon je leven zoals je dat altijd deed; wacht niet op hem, kijk niet naar hem om. Dat laatste doe je pas als hij zich voor je bewezen heeft. Wanneer je weet: “deze man, die houdt van me, kijkt naar me om, hier voel ik me fijn/goed bij”, dan pas hoef je rekening te houden met hem.
Daarvoor niet. Nu weet je niet eens wat je van hen vindt & ben je alleen maar bezig met dat hij jou wel eens niet leuk kan vinden. Dus besteed geen aandacht/ geld aan hem. Maar besteed dit aan meer zelfverzekerdheid .
Succes!