Date gehad, weet niet wat te denken
woensdag 12 januari 2022 om 21:20
Ik heb een lange tijd contact gehad met iemand via online daten. Dit was bijna elke dag en voelde heel goed.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
Uiteindelijk toch afgesproken om elkaar te zien. Maar de date zelf was heel apart. Dit kwam omdat hij 1 dag van tevoren een boosterprik had gehaald. Dus tijdens de date voelde hij zit eigenlijk niet lekker worden, besloot hij daarom naar huis te gaan. Hij bood zijn excuses ervoor aan en zei dat we het nog tegoed hadden. Later die middag zei hij dat het goed was om naar huis te gaan want hij had koorts.
S avonds vroeg ik nog hoe het ging. Hij zei wel iets beter maar dat hij heel moe was dus ging slapen.
De volgende dag kwam hij niet online.
De dag erop liet hij me weten dat hij een paar slechte dagen had gehad want nog steeds niet lekker. En zometeen ook naar bed ging. Ik las dat pas 1 uur later. Ik gaf een reactie daarop, en toen zag ik dat hij online kwam. Alleen zei hij niks tegen me. Daarna was hij nog een uur een paar keer af en toe kort online en dan weer weg. Terwijl hij normaal altijd wel snel antwoord geeft en met me praat.
Daarna is hij tot nu toe niet meer online geweest.
Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Is hij nu echt ziek of niet? Hij zoekt wel contact met me om sorry te zeggen dat ie niks meer heeft laten horen ivm ziek zijn. Maar als we beiden online zijn zegt ie niks terwijl ie dat eerst wel deed.
Misschien is hij echt ziek door die booster. Maar misschien was het een smoes en was het gewoon niet wat hij ervan verwacht had. Maar dat kan hij dan wat mij betreft gewoon zeggen ipv moeilijk te doen.
Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar vind het gewoon raar.
zondag 16 januari 2022 om 15:52
Eigenlijk wel elke dag.Yellow-lily schreef: ↑16-01-2022 15:49Stuurden jullie voor de date wel iedere dag berichtjes? Of ook soms een paar dagen niet?
Zegt hij verder nog iets wat hij van de ontmoeting vond bijvoorbeeld?
Nee hij heeft daar helemaal niets over gezegd.
Hij heeft alleen kort iets gestuurd dat hij moe/ziek was en ging slapen.
zondag 16 januari 2022 om 15:55
En dat was het?...
Pfffff..., het enthousiasme spat ervan af, na een radiostilte van dik een week..
Lang bericht ook. Veel moeite voor gedaan.
Echt....
Helemaal geen verwijt hoor, gewoon nieuwsgierigheid, maar hebben jullie misschien allebei een vorm van autisme of asperger, oid?
Ik vind zowel jouw manier van communiceren hier op het forum, als zijn manier van communiceren naar jou toe nogal uuuhh, "apart".....
Pfffff..., het enthousiasme spat ervan af, na een radiostilte van dik een week..
Lang bericht ook. Veel moeite voor gedaan.
Echt....

Helemaal geen verwijt hoor, gewoon nieuwsgierigheid, maar hebben jullie misschien allebei een vorm van autisme of asperger, oid?
Ik vind zowel jouw manier van communiceren hier op het forum, als zijn manier van communiceren naar jou toe nogal uuuhh, "apart".....

zondag 16 januari 2022 om 15:56
zondag 16 januari 2022 om 16:20
zondag 16 januari 2022 om 16:41
Nee alsjeblieft zeg, dit is echt overduidelijk het soort bericht van iemand die de ander gewoon even warm wil houden en aan het lijntje wil houden, zodat ze nog niet definitief weg gaat en valse hoop houdt. Op deze manier kan dit nog maanden, zo niet jaren doorgaan. Het is een valkuil waar we denk ik allemaal weleens ingetrapt zijn.

zondag 16 januari 2022 om 16:44
Hij biedt dus een soort van excuses aan voor zijn aanpak. Maar spreekt geen enkele wens uit om het contact voort te zetten of elkaar weer te zien. Dus dat was dan weer dat.
zondag 16 januari 2022 om 16:45
En nu dan? Wat wil hij nu? Waarom zegt ie dan nu niet: zullen we een nieuwe date plannen?

zondag 16 januari 2022 om 16:50
Kom op zeg, nu na anderhalve week nog echt dusdanig ziek van de booster dat hij al die tijd niet kon appen? Dan zou hij inmiddels bij CNN te zien zijn geweest. Alsjeblieft TO, neem alsjeblieft van me aan uit ervaring, als je hier hoop uit gaat halen gaat dit een hele lange pijnlijke weg worden waarin jij steeds heen en weer geslingerd word tussen hoop en onzekerheid en deceptie. Dat kunnen we allemaal wel beamen toch, dames?
zondag 16 januari 2022 om 16:56
Je hebt ook gelijk daarin. Ik geloof hem ook niet.Dina1980 schreef: ↑16-01-2022 16:50Kom op zeg, nu na anderhalve week nog echt dusdanig ziek van de booster dat hij al die tijd niet kon appen? Dan zou hij inmiddels bij CNN te zien zijn geweest. Alsjeblieft TO, neem alsjeblieft van me aan uit ervaring, als je hier hoop uit gaat halen gaat dit een hele lange pijnlijke weg worden waarin jij steeds heen en weer geslingerd word tussen hoop en onzekerheid en deceptie. Dat kunnen we allemaal wel beamen toch, dames?
zondag 16 januari 2022 om 16:56
Omdat dit echt overduidelijk de methode is van iemand die het spelletje van warmhouden en rekken speelt. Iedereen die ook maar een beetje date-ervaring heeft, heeft dit wel meegemaakt en is er weleens ingetrapt, dat is helemaal geen schande of iets om je voor te schamen.
Hoop doet leven, hoop houdt het hart warm, en we willen allemaal graag geloven dat we geliefd en gewild zijn en zijn soms bereid om ons aan onrealistische strohalmen vast te houden. Is allemaal menselijk, we zijn allemaal mensen en hebben allemaal een beetje liefde nodig, maar TO, dit is zo overduidelijk dikke vette crap van hem. Hij was niet echt te ziek om de hele week stil te zijn, dat is onmogelijk. Als hij nou nu heel enthousiast meteen een herkansing van de date zou voorstellen dan zou heel misschien nog enige voordeel van de twijfel erin zitten, maar dan nog... maar ook dat doet hij niet eens en dat maakt het natuurlijk al helemaal een overduidelijke zaak.

zondag 16 januari 2022 om 17:02
Nou afgerond hij laat het meer open.. Want hij was moe en moest slaapie doen.Lorem_Ipsum schreef: ↑16-01-2022 17:00Gelukkig stelt hij ook niet voor om weer af te spreken, dus wat dat betreft valt het wel mee met dat aantrekken en afstoten. Hij heeft het nu afgerond.

zondag 16 januari 2022 om 17:05
Nou, ik zie geen enkele opening naar een vervolg. Alleen een soort van halfslachtige verklaring. Als je dit al niet als afsluiting ziet, wat dan wel?

zondag 16 januari 2022 om 17:07
Ik zag zijn negeren een week lang al als afronding, alleen TO niet. En zelfs nu twijfelt ze nog en hoopt op contact in de toekomst. Dus voor haar is het geen duidelijke afronding.Lorem_Ipsum schreef: ↑16-01-2022 17:05Nou, ik zie geen enkele opening naar een vervolg. Als je dit al niet als afsluiting ziet, wat dan wel?
zondag 16 januari 2022 om 17:34
Hij zegt dat hij iets had moeten laten horen terwijl hij ziek was. Maar hij wil het niet hierbij laten zitten/afhaken. Zegt hij dan.
Ik heb er zelf niet veel vertrouwen in.
zondag 16 januari 2022 om 17:45
Ja, hij kan inderdaad wel zoveel zeggen, daden willen we zien.
Op deze manier gaat dit nog een heel lang topic worden.
Voor de duidelijkheid: niet door jouw schuld, maar omdat hij een vuil spelletje speelt door net genoeg kruimels te geven war jij een bodempje van hoop op kan bouwen.