Man die aantrekt en afstoot

20-01-2022 15:25 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik wil graag even van me afschrijven. Eind november ben ik op Facebook benaderd door een man, we hebben gezamenlijke contacten door ons vrijwilligerswerk. Het klikte heel erg goed, hij was heel enthousiast en nodigde me na 2 dagen al uit voor koffie (hij woont in hetzelfde dorp) Na die eerste date vroeg hij meteen al of ik de dag erna weer kwam, hij was heel enthousiast. Ik werd verliefd. Na een week ongeveer vertelde hij dat hij zich niet goed voelde, hij een angststoornis heeft en door het daten weer bepaalde angsten kreeg. Hij (en ik) wilden het echter toch proberen. Na een week ups en downs weer een gesprek gehad, weer opnieuw proberen. Ging niet, besloten om vrienden te blijven. Dat ging uiteindelijk ook niet omdat hij me toch nog leuk vond. Toen, opeens, wilde 'ie helemaal geen contact meer en is hij ontzettend bot tegen me geweest. Ik was klaar met al het drama, dus heb hem overal verwijderd, incl zijn nummer. Nam 'ie na een paar dagen weer contact op om sorry te zeggen en te zeggen dat 'ie me miste en zich alleen voelde. Ik had dat natuurlijk af moeten kappen, maar ben er toch weer heen gegaan. En nu is het de ene dag leuk en gezellig, en de volgende dag heeft 'ie geen zin in contact.

Ik weet dat dit niet werkt, ik weet dat hij niet goed voor me is. Maar dit is de eerste keer dat ik verliefd ben op iemand die niks met me wil, en ik vind het moeilijk om los te laten.

Ik heb denk ik even een schop onder mijn kont en wat realiteit nodig. Sorry voor het lange verhaal.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
20-01-2022 15:33
Ik las aftrekt en aanstoot
Same

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven