Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Dan ben ik benieuwd wat ik nu ga zien.................ik zag in het overzicht dat summerbreeze het laatst gepost heeft maar ik zie haar post niet........................
quote:propje schreef op 11 juni 2009 @ 17:42:

Rustig hier zeg

Allemaal aan het nagelbijten voor morgen???gaat niet goedkomen morgen, ben wel een beetje bang voor de weegschaal!
Ik ben deze week wel binnen mijn punten gebleven maar dat kwam omdat ik vaak overdag heel weinig had gegeten en dan 's avonds chippies gepakt ofzo om toch aan de punten te komen. Dat voelt helemaal niet goed eigenlijk!!! Ga ik niet meer doen. Aankomende twee weken ga ik op vakantie dus dat gaat vast ook niets worden.
quote:Kookie schreef op 11 juni 2009 @ 21:38:

[...]

gaat niet goedkomen morgen, ben wel een beetje bang voor de weegschaal!Ik ook...........het liefst stap ik er niet op!
Morgen ga ik jankend op de weegschaal, tussen de dikke waterlanders door kijk ik naar de getalletjes en daarna kan het 2 kanten op,..... of ik jank hysterisch door of ik jank van opluchting.

(denk dat het de eerste optie is, ben 3 keer uit eten geweest deze week)
lekkere vakantie alvast princes!

waar ga je naar toe?
Ik jank waarschijnlijk met je mee; het was een waardeloze afvalweek voor mij!
Ga nu lekker naar bed, ben erg moe, dus tot morgen allemaal!
Oei dat beloofd nog wat voor ons morgen!! Hahaha ik ga vast achteraan in de weegrij staan :(
ik pas een broek die 2 weken geleden niet over mijn heupen ging! De rits gaat niet dicht, maar dat duurt dan vast niet lang meer! Heb helemaal een vreugdedansje gedaan
oke, ik ga dan maar als eerste, er is gelukkig nog geen lange rij.

89,3 een halve kilo erbij. Ben natuurlijk niet blij maar wel tevreden omdat ik 3 keer uit eten ben geweest. Ga nu alles ook weer opschrijven, heb je toch beter inzicht!
quote:summerbreeze21 schreef op 11 juni 2009 @ 23:01:

ik pas een broek die 2 weken geleden niet over mijn heupen ging! De rits gaat niet dicht, maar dat duurt dan vast niet lang meer! Heb helemaal een vreugdedansje gedaan

Dans met je mee! goed van je

Leuk voor je Summerbreeze!

Balen, Kookie:-( Ik vond die kilo die ik ben afgevallen veel te veel, dus die heb ik deze week maar weer gauw bij aan gegeten. Een kilo erbij vanochtend, ben weer terug op de 83 kilo. Eigen schuld, dikke bult.
quote:Kookie schreef op 11 juni 2009 @ 21:48:

lekkere vakantie alvast princes!

waar ga je naar toe?Ik blijf in Nederland dus ik hoop nog wel op tropisch warm weer aankomende weken!!
Hier een kleine voortuitgang!!!!! De teller blijft steken op 81,4 en klein positief resultaatje. Gelukkig maar!
Hoera voor iedereen die niet teveel aan is gekomen of die is afgevallen natuurlijk!

Zeg: 3 keer uiteten en maar een paar onsjes zwaarder is ook knap hoor!

Ik heb, ondanks m'n slechte week, m'n eerste doel bereikt: 85 kilo!!!!!
Wat raar: mijn post van 7.41 uur staat wel in het overzicht maar niet in het topic. Stom forum.......

edit: er moet schijnbaar eerst een nieuwe post onder komen dan komt de vorige tevoorschijn.....apart
anoniem_15663 wijzigde dit bericht op 12-06-2009 07:48
Reden: stom forum.
% gewijzigd
Propje, Princes en Summerbreeze super!!

Ikzelf ben 0,6 kwijt. Nu dus 83.5! Ben ik blij mee! (al had ik iets meer verwacht, maar ik mag niet klagen!).

Voor de andere dames niet opgeven. Gewoon niet achterom kijken en vandaag er weer tegen aan!!

Fijne vakantie princes!!
Ja, volgens mij hebben we er een nieuwe forum bug erbij. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet meer van het forum ben afgegooid dus misschien is die bug verholpen en vervangen door een andere.
Ook hier een pond erbij vanochtend: 79,9.

Slaat natuurlijk nergens op: een week of 5 geleden woog ik 77,9 en sindsdien is het elke keer wel iets.
Inderdaad raar dat je steeds alleen maar het een na laatste bericht kunt zien.....???!!
Balen Pauline!!!

Gewoon doorgaan. Juist op dit soort momenten is doorzetten zoooooooooooooo noodzakelijk!
quote:Pauline65 schreef op 12 juni 2009 @ 09:15:

Inderdaad raar dat je steeds alleen maar het een na laatste bericht kunt zien.....???!!Goede reden om dan toch maar weer te posten
Hier 0,4 eraf. Had ook veel meer verwacht haha, maar goed. Het is eraf. Het is een heleboel gehakt, laat ik het zo maar zien

93,3 dus.
Zooo even iets posten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven