Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 9!

20-01-2022 08:52 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Vreemdgaan vind ik sowieso suf en zwak. Onze relatie zou er niet sterker door worden, wat een onzin! Als mijn vriend vreemd zou gaan zou de lol er voor mij meteen af zijn en andersom is dat voor hem ook zo. Ik vind vreemdgangers zwakkelingen. Niet stoer, ze maken willens en wetens een keuze die hun relatie op het spel zet. En mensen die gaan seksen met een vreemdganger zijn ook niet goed bij hun hoofd. Mensen die klakkeloos achter hun kut of lul aanlopen zijn toch niet serieus te nemen, houd op zeg.
Ob moona ka kaprio oj danse qu plate!
Stouteboel schreef:
19-02-2022 22:14
Vreemdgaan vind ik sowieso suf en zwak. Onze relatie zou er niet sterker door worden, wat een onzin! Als mijn vriend vreemd zou gaan zou de lol er voor mij meteen af zijn en andersom is dat voor hem ook zo. Ik vind vreemdgangers zwakkelingen. Niet stoer, ze maken willens en wetens een keuze die hun relatie op het spel zet. En mensen die gaan seksen met een vreemdganger zijn ook niet goed bij hun hoofd. Mensen die klakkeloos achter hun kut of lul aanlopen zijn toch niet serieus te nemen, houd op zeg.
Er klink een hoop frustratie door in dit bericht.
Blauwetrui schreef:
19-02-2022 20:11
Had ik wel verwacht. Ik denk dat geen enkele organisatie Glennis nog gaat boeken.
Nou dan zal het jaar naast de mogelijke strafrechtelijke consequenties ook zakelijk nogal wat kosten. Niet dat ik dat erg vind - hoe haal je het in je hoofd om als 43 jarige je frustratie op het supermarkt personeel te gaan botvieren..?! Ik kan er nog steeds niet bij.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Sjaantje37 schreef:
20-02-2022 08:23
Er klink een hoop frustratie door in dit bericht.

Weet niet of dit frustratie is, wel ervaring mee, maar ik heb het gewoon niet op mensen die liegen en bedriegen en alleen aan zichzelf denken. Ook als ik er geen relatie mee heb.

Liefde vergeet je niet omdat je toevallig last hebt van een crush, dat doe je omdat je aan jezelf denkt.
Sjaantje37 schreef:
19-02-2022 11:53
Kan je dit bewijzen dat ze het heeft gedaan met Marco B?
Tot nu toe aannames en roddels. Als je zo afgezakt bent als Yvonne dat je met een koffiebeker vol wodka je roddels de wereld in moet schreeuwen dan kan ik mij voorstellen dat het leven van Maan daar een stuk interessanter tegen afsteekt.
Eens… maar toch slaat Yvonne op de een of andere manier aan bij het publiek en schijnt ze daar enorm goed mee te verdienen als ik dat interview met Quote mag geloven. Dat doet ze zakelijk gezien dan toch weer goed, hoe sneu het allemaal ook moge zijn met de spionnen en zo…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
20-02-2022 09:09
Nou dan zal het jaar naast de mogelijke strafrechtelijke consequenties ook zakelijk nogal wat kosten. Niet dat ik dat erg vind - hoe haal je het in je hoofd om als 43 jarige je frustratie op het supermarkt personeel te gaan botvieren..?! Ik kan er nog steeds niet bij.
Ook dit inderdaad..

En het zal ook nog maar de vraag zijn hoe de andere vrouwen van Ladies of Soul erover denken.
Blauwetrui schreef:
20-02-2022 09:31
Ook dit inderdaad..

En het zal ook nog maar de vraag zijn hoe de andere vrouwen van Ladies of Soul erover denken.

Wat ik al zei, die kijken even aan hoe het loopt denk ik. Die nemen afscheid als het publiek zich ertegen keert en anders gaan ze gewoon door vermoed ik.
Stouteboel schreef:
19-02-2022 22:14
Onze relatie zou er niet sterker door worden, wat een onzin! Als mijn vriend vreemd zou gaan zou de lol er voor mij meteen af zijn en andersom is dat voor hem ook zo.
Herken het sarcasme. :P

Zoals Leontien die beweerde dat ze sterker dan ooit waren nadat Marco uit zijn verdrietholletje kwam.

Natuurlijk is dat niet zo: geen enkele relatie knapt lekker op van liegen en bedriegen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
20-02-2022 09:36

Zoals Leontien die beweerde dat ze sterker dan ooit waren nadat Marco uit zijn verdrietholletje kwam.

Natuurlijk is dat niet zo: geen enkele relatie knapt lekker op van liegen en bedriegen.

Was laat denk ik :zzz:
Maleficent schreef:
20-02-2022 09:36

Precies. Maar Leontien heeft/had ook een rol te spelen in deze gekke klucht. Liefde hoeft niet perfect te zijn, als ‘ie maar echt is en loslaten is het nieuwe omarmen of iets van die strekking. Echt - mag ik een teiltje :pukey:

Ze had destijds ook een interview gegeven waarin ze aangaf gewoon hallo tegen Iris de H. te zeggen. Ik snap best dat ze haar hoofd hoog wil houden hoor en ze is ook meegezogen in de ellende, maar inwendig zal ze Iris de H. ook best even vergruisd hebben (en niet ten onrechte hoor) en gedacht hebben: jij loeder. Zeg dat dan ook (of zeg niets).

Het komt allemaal zo ongeloofwaardig over…
Stouteboel schreef:
20-02-2022 09:34
Wat ik al zei, die kijken even aan hoe het loopt denk ik. Die nemen afscheid als het publiek zich ertegen keert en anders gaan ze gewoon door vermoed ik.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Baggal schreef:
20-02-2022 09:13
Eens… maar toch slaat Yvonne op de een of andere manier aan bij het publiek en schijnt ze daar enorm goed mee te verdienen als ik dat interview met Quote mag geloven. Dat doet ze zakelijk gezien dan toch weer goed, hoe sneu het allemaal ook moge zijn met de spionnen en zo…
Ik denk dat Yvonnes toon en stijl goed bij het onderwerp - roddelen - passen. Het is geen hogere wiskunde, de doelgroep wil sensationele nieuwtjes/roddels horen en helaas (dat vind ik oprecht jammer) draait de showbizz tegenwoordig hoofdzakelijk om B-figuren, realitysterren, influencers, kortom: mensen die niet veel anders kunnen dan zich aanstellen/misdragen/belachelijk maken. Daar plukt Yvonne de vruchten van. En wij willen het allemaal weten (terwijl ik me geregeld afvraag waarom ik in godsnaam weet wie Sarah van Soelen is, of ene Denzel die met een zangeres is die ik ook niet ken).

Maar goed, het is al heel wat dat Yvonne foutloos Nederlands schrijft, want dat kun je van de andere roddelsites niet zeggen, en dat ze wel een eigen draai aan haar platform geeft, dus in die zin vind ik haar terecht de succesvolste.
samarinde schreef:
20-02-2022 10:30

Maar goed, het is al heel wat dat Yvonne foutloos Nederlands schrijft, want dat kun je van de andere roddelsites niet zeggen, en dat ze wel een eigen draai aan haar platform geeft, dus in die zin vind ik haar terecht de succesvolste.
Dat klopt, maar het gevaar voor Yvonne - en dat is ook de kritiek die ik op haar heb want ja, dat heb ik ook - is dat zij zich richt op een handjevol personen: Andre Hazes, Ali B, Marco Borsato, nu weer Lil Kleine. Haar 'doelgroep' is beperkt tot de grote sterren, niet alle sterren. Dat lijkt te werken, omdat ze het voor de zoveelste keer bij het rechte eind heeft, en de brenger van de scoops over Lil en Glennis was van afgelopen weekend.

Ze was bij RTL Boulevard en je las overal dat RTLB nu ws. een juicier kant uitgaat, omdat ze behoorlijk ingeslapen waren. Maar dat komt ook door het feit dat veel van de sterren die door Yv (en andere juicers) worden besproken die gelieerd zijn aan RTL4. Hetzelfde zie je bij Shownieuws, dat van SBS6 is.

Dat zie je bij Fawry bijvoorbeeld wel, die benoemt alles en iedereen en is een stuk milder over mensen en filosofeert er op los. Juice Channel biedt sponsoring aan. Daarom verbaast het succes van reality.fbi mij ook: hij lijkt in die zin het meeste op Yvonne en Fawry, geen binding met sponsors, maar zowel de groten als kleinen der roddelaarde.

Ik vind het overigens raar dat zoveel mensen Yv een tientje per maand betalen voor extra juice. In dat opzicht komt veel van de juice later toch wel uit, of via de betalende petjes.

Over roddelpraat vind ik soms echt dat ze een grens overgaan. Ik vind Jan echt enorm grof.

On topic: mij verbaast het dat er zo weinig aandacht is voor Maxime Hartman die toch echt op hele denigrerende wijze tekeerging over Nikkie Tutorials. Er was relatief weinig aandacht in de pers voor dit deel, al waren er wat mensen die er wat van vonden.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
On topic: mij verbaast het dat er zo weinig aandacht is voor Maxime Hartman die toch echt op hele denigrerende wijze tekeerging over Nikkie Tutorials. Er was relatief weinig aandacht in de pers voor dit deel, al waren er wat mensen die er wat van vonden.

Dat is Maxime en die heeft er een verdienmodel van gemaakt om schokkende dingen te roepen. Een zoveelste poging om de aandacht te trekken, wat mij betreft terecht genegeerd verder.

Ook iemand die het financieel goed op orde heeft met zijn gemekker in de marge.
Stouteboel schreef:
20-02-2022 11:45

Dat is Maxime en die heeft er een verdienmodel van gemaakt om schokkende dingen te roepen. Een zoveelste poging om de aandacht te trekken, wat mij betreft terecht genegeerd verder.

Ook iemand die het financieel goed op orde heeft met zijn gemekker in de marge.
Heel goed, dan negeren wij deze meneer. Ik vond het echt over de rand gaan, namelijk.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik begrijp sowieso niet waarom die Maxim Hartman een podium krijgt. Wat een vrouwonvriendelijke vent is dat. Zoveel rare opmerkingen, vragen en interviews van hem gezien en elke keer denk ik: waarom ben jij überhaupt op tv?!
Don’t grow up, it’s a trap
Miss-Pippi schreef:
20-02-2022 11:50
Ik begrijp sowieso niet waarom die Maxim Hartman een podium krijgt. Wat een vrouwonvriendelijke vent is dat. Zoveel rare opmerkingen, vragen en interviews van hem gezien en elke keer denk ik: waarom ben jij überhaupt op tv?!

om deze reden is hij op tv. Hij zorgt voor opspraak, en dat wil men. Is weer reclame voor hun programma, want mensen zijn nieuwsgierig en willen zien wat hij nou weer een negatieve vorm weet te geven. Geef hem een glas kraanwater en hij weet het wel volledig tot de grond af te kraken. En dan zijn er altijd weer mannen die hem hilarisch vinden en het toejuichen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Miss-Pippi schreef:
20-02-2022 11:50

Zo vaak is hij niet op tv, maar hij vindt provoceren leuk en sommige mensen kunnen daar om lachen.
Ben nieuwsgierig. Wie vinden jullie Nederlandse A-sterren en wat maakt dat zij A-sterren zijn?

Ben aan het nadenken, maar kan niet echt iemand bedenken.
Iedere BN-er staat bij mij denk ik gelijk aan elkaar.

Influensers heb ik het eigenlijk niet over, dat is een aparte 'beroepsgroep' :P
Frankly my dear, I don"t give a damn
https://www.nu.nl/media/6184957/van-sch ... in-75.html

Positief nieuwtje: Andre van Duin.

Ik vind hem leuk!

Vroeger veel om hem gelachen met zijn shows, en de laatste jaren vind ik hem zo'n mooi mens. Zo integer, zo lief.

Maar ook altijd de aandacht voor de mens, met een positieve noot met humor. Zo herinner ik mij een programma dat mensen nieuwe eetbare producten moesten tonen aan een jury. Een jury kraakte een bepaald product helemaal af. De kandidate was helemaal bedremmeld en bedroefd. En Andre (die het presenteerde) tegen de vrouw: ah joh, trek het je niet aan, wat weten zij er nou van?
Je moet het gezien hebben voor de context, maar het klonk echt opbeurend, wat samenzweerderig, en de kandidaat klaarde zienderogen op.
Vond dat echt een leuk maar ook hartverwarmend moment.

Dus hiep hiep hoera voor Andre! :gift: :cheer2:
calvijn1 schreef:
20-02-2022 11:59
Ben nieuwsgierig. Wie vinden jullie Nederlandse A-sterren en wat maakt dat zij A-sterren zijn?

Ben aan het nadenken, maar kan niet echt iemand bedenken.
Iedere BN-er staat bij mij denk ik gelijk aan elkaar.

Influensers heb ik het eigenlijk niet over, dat is een aparte 'beroepsgroep' :P
Goeie vraag, want is het dat iemand 'fan' is van, of de artiest in kwestie 'meestverdienende' of 'heel bekend'?

Ik denk een combinatie van deze.
Ook is de benaming B of C artiest soms denigrerend bedoeld.

Ik denk dat de benaming A-ster van toepassing is op bijvoorbeeld wel een Marco Borsato: Neerlands grootste artiest, trok letterlijk volle stadions, zat in veel programma's en had hordes fans.
Totdat...

Maar goeie vraag, ik moet nu weg maar ga in de auto eens verder denken.
André van Duin is één van de succesvolste artiesten in Nederland. Hoor je nooit narigheid over, altijd dezelfde. Aimabel mens. Ik heb hem wel eens ontmoet en ik ben fan.

Kon een tijd niet lachen om de grappen, maar vind ze nu met terugwerkende kracht weer hilarisch.

Nog vele jaren voor André!!!
André van Duin :heart: Geweldige man!
Vond het ook zo mooi dat hij gewoon open durfde te zijn over zijn ziekte (vorm van darmkanker). Dat lijkt me best heel lastig om dat zo openlijk te delen, maar hij deed dat toch. Ook omdat zijn partner enkele jaren daarvoor eraan overleden was, was dat best aangrijpend.
Andre van Duin is inderdaad een A-artiest. Fijne man denk ik, want ik ken hem niet.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven