tips voor goedkoop internet

22-02-2022 14:17 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips voor goedkoop internet betaal nu bijna 50 euro en wil mijn vaste lasten naar beneden brengen, dacht zelf aan max 30euro per maand, bestaat dat of is dat onrealistisch?

Ik doe er niet veel mee dan muziek luisteren, filmpjes kijken en thuis werken, dus enige snelle internet is wel fijn :)
https://www.prijsvergelijken.nl/interne ... -provider/
Honey, you should see me in a crown
Bij T-Mobile heb je 40mbit glasvezel voor 30, 100mbit voor 35 en 1000mbit voor 40.
Door m’n Sim only om te zetten naar Tele2 en internet van Tmobile te nemen heb ik combikorting. Ik betaal €35 voor beide.
Ik denk niet dat je met een mobiel hotspot uitkomt qua thuiswerken.

je kunt eens spreken met je buren, of je wifi kunt delen.

Anders goed vergelijken. Het ligt erg aan waar je woont en wat de aansluitmogelijkheden zijn. Ik heb geen goede telefoonlijn (heeeeeeeeeel traag) en geen kabel, dus ben blij dat ik glasvezel heb. Maar ik kan maar kiezen uit een aanbieder. In een stad is dat vaak weer anders en heb je wat meer keuze. Stop in ieder geval je tv en vaste lijn, mocht je die nog hebben.
Je wil geen kabel tv, dus geen alles-in-1 pakket?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
schaduwdier schreef:
22-02-2022 16:26
Ik denk niet dat je met een mobiel hotspot uitkomt qua thuiswerken.

je kunt eens spreken met je buren, of je wifi kunt delen.

Anders goed vergelijken. Het ligt erg aan waar je woont en wat de aansluitmogelijkheden zijn. Ik heb geen goede telefoonlijn (heeeeeeeeeel traag) en geen kabel, dus ben blij dat ik glasvezel heb. Maar ik kan maar kiezen uit een aanbieder. In een stad is dat vaak weer anders en heb je wat meer keuze. Stop in ieder geval je tv en vaste lijn, mocht je die nog hebben.
Ik heb anderhalf jaar via een mobiele hotspot gewerkt. En ik werk met grote Adobe files. Ging prima hoor. Wifi is fijn want dat verbindt automatisch, maar die hotspot, daar kon ik helemaal prima mee thuiswerken.
Youfone internet only is 21 euro per maand (waarschijnlijk de eerste 5 á 6 maanden)
Deel het met je buren.
Geef mensen geen informatie waar ze niet mee om kunnen gaan.
Eerst moet je maar eens kijken welke aanbieders überhaupt op jouw adres leveren. En dan de goedkoopste kiezen.

Of je neemt een unlimited telefoon abonnement en doet voortaan alles via 4G.
himalaya schreef:
22-02-2022 16:53
Je wil geen kabel tv, dus geen alles-in-1 pakket?
Ik heb geen tv en ook geen vaste tel? ik zie alleen maar zn alles in 1 pakket, maar waarom betalen voor iets wat ik niet heb en gebruik?
Lady_Day schreef:
22-02-2022 18:00
Ik heb anderhalf jaar via een mobiele hotspot gewerkt. En ik werk met grote Adobe files. Ging prima hoor. Wifi is fijn want dat verbindt automatisch, maar die hotspot, daar kon ik helemaal prima mee thuiswerken.
Als je via een remote desktop werkt ben je zo door je data heen, als je gewoon lokaal werkt zal het wel lukken.
nimue_iparis schreef:
22-02-2022 15:11
Door m’n Sim only om te zetten naar Tele2 en internet van Tmobile te nemen heb ik combikorting. Ik betaal €35 voor beide.
70 in totaal? telabbo wordt betaald door de baas.
Taskmaster schreef:
23-02-2022 12:21
Eerst moet je maar eens kijken welke aanbieders überhaupt op jouw adres leveren. En dan de goedkoopste kiezen.
Precies, kijk op een vergelijkingssite.

Ik betaal €35 in totaal. De normale prijs bij T mobile voor alleen internet is €30
soulseek_ schreef:
23-02-2022 12:39
Ik heb geen tv en ook geen vaste tel? ik zie alleen maar zn alles in 1 pakket, maar waarom betalen voor iets wat ik niet heb en gebruik?

Er stond een vraagteken achter hè, dat betekent dat het een vraag is :)
Want het verschilt natuurlijk in prijs als je dat er ook nog bij wil.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Bij budgetthuis kan het al voor 31 euro per maand, waarvan de eerste 6 maanden 17 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven