Tweestapsverificatie Facebook

04-03-2022 12:16 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb een probleem. Ik weet alleen niet of dit het juiste forum is ;-)

Om in te loggen in Facebook gebruik ik tweestapsverificatie dmv een externe authenticator app, dus daar krijg ik de codes voor. Nu heb ik een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon helemaal leeggehaald zonder een backup te maken.

Het lijkt nu onmogelijk om in te loggen in Facebook.

Op de helppagina: https://nl-nl.facebook.co...7841?helpref=uf_permalink kom ik er ook niet uit.

Er wordt verwezen naar:
- herstelcodes ( die heb ik niet )
- een nieuw mobiel nummer toevoegen maar dan moet je wel ingelogd zijn.
- tweestapsverificatie uitzetten; ook dan moet je ingelogd zijn
- account herstellen

De laatste 'Account herstellen' leek mij de enige optie en dan kun je een nieuw wachtwoord aan laten maken maar als je dan daarmee inlogt dan kom je weer op de tweestapsverificatie code en die kan ik dus niet meer genereren.

Weet iemand hier een oplossing?
Ik heb precies het zelfde.. ook nieuwe telefoon. Maar dan met instagram..ik kom er met geen mogelijkheid in.. baal ook zo!
Julia86 schreef:
04-03-2022 12:16

Weet iemand hier een oplossing?
Gewoon lekker stoppen met Facebook!
Regenboogm schreef:
04-03-2022 12:30
Ik heb precies het zelfde.. ook nieuwe telefoon. Maar dan met instagram..ik kom er met geen mogelijkheid in.. baal ook zo!
Kak hey... had jij ook een 2FA app?

We moeten dus een slim IT persoon zien te vinden die dit kan fixen....
Ik had wel via insta een mail, dat je een foto plus code moest versturen. Gedaan maar geen reactie op qua code.. irritant!
Dit heb ik ook gehad, heb toen een bericht naar Facebook zelf gedaan via support. Dan moet je een foto van je id/paspoort sturen om te bewijzen dat jij het bent en kunnen ze het aanpassen.
Jepanos schreef:
04-03-2022 14:39
Dit heb ik ook gehad, heb toen een bericht naar Facebook zelf gedaan via support. Dan moet je een foto van je id/paspoort sturen om te bewijzen dat jij het bent en kunnen ze het aanpassen.
Oh echt? Had jij ook een probleem met 2FA? Of iets anders?
Ja precies hetzelfde. Duurde wel erg lang voor ik reactie kreeg. Had het bijna opgegeven 😅
Bedankt voor het delen van de bovenstaande nuttige informatie. Ik wil een FB-applicatie krijgen die veel interessante functies op mijn Android ondersteunt.
Jepanos schreef:
04-03-2022 22:43
Ja precies hetzelfde. Duurde wel erg lang voor ik reactie kreeg. Had het bijna opgegeven 😅
Hoe heb jij contact gezocht met Facebook?? Heb je een link?

Hoelang duurde het voor je een reactie kreeg?
Als je Google 2FA hebt kan Google geloof ik wel iets oplossen
Van andere app (DUO) weet ik dat je op je oude telefoon een backup in Icloud moet hebben waar DUO ook in meegenomen wordt
Wildgirl schreef:
05-03-2022 13:08
Als je Google 2FA hebt kan Google geloof ik wel iets oplossen
Van andere app (DUO) weet ik dat je op je oude telefoon een backup in Icloud moet hebben waar DUO ook in meegenomen wordt
Ik heb helaas geen Google 2FA :-(
Na bijna 3 weken, kreeg ik net de backup code! En kan ik eindelijk weer in mijn insta!! Dus geef niet op 😉
Door dit topic dacht ik laat ik eens herstelcodes aanvragen voor FB want ik zie het ook nog wel gebeuren dat ik tegen dit probleem aanloop zodra ik van telefoon wissel.

Dus ik volg deze uitleg: https://www.facebook.com/help/148104135383285
Maar ik loop hier vast: "5. Klik naast Herstelcodes op Instellen en vervolgens op Codes ophalen. Als je al herstelcodes hebt ingesteld, klik je op Beheren en vervolgens op Codes weergeven."

Ik zie dat hele herstelcodes niet staan. :|

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven