Micky: Hij tilt het naar een higher plan
vrijdag 12 juni 2009 om 13:41
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?
Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.
Micky: we hebben together gehuild om Christina
Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.
Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.
Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...
En bedankt Patries...
Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.
Micky: we hebben together gehuild om Christina
Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.
Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.
Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...
En bedankt Patries...
vrijdag 12 juni 2009 om 23:37
vrijdag 12 juni 2009 om 23:41
En ik really needed to lachen,want i've been shopping de hele middag with mijn dochter.
To buy stuff (spullen dames!! spullen!) want she gaat on rooms.
And ..that was a whole klus..poe poe.
But een hoop stuff uit de kringwalkshop! and nice kussentjes from leo bakery,
wallpaper met flowers and more....
Zoo ik heb een headache nu en no geld meer.
Zoo ik heb een headache nu en no geld meer.
vrijdag 12 juni 2009 om 23:47
quote:iry schreef op 12 juni 2009 @ 23:41:
En ik really needed to lachen,want i've been shopping de hele middag with mijn dochter.
Zoo ik heb een headache nu en no geld meer.Go find yourself an Adam and make another child of the bill.
Zoo ik heb een headache nu en no geld meer.Go find yourself an Adam and make another child of the bill.
vrijdag 12 juni 2009 om 23:47
http://www.youtube.com/watch?v=X12yeSZSJOY
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 12 juni 2009 om 23:51
vrijdag 12 juni 2009 om 23:55
Adam Curry reageert op Twitter Christina van onze redactie
AMSTERDAM - Christina Curry liet via Twitter weten hoe de scheiding van haar moeder Patricia en pa Adam haar heeft gekwetst. Adam reageert op de woorden van zijn dochter.
Christina schreef onder andere: "Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, en kijk elke dag met bewondering toe hoe sterk zij is - en met mij staat ze nog sterker. Met Micky wil ik nooit wat te maken hebben, want wat zij heeft geflikt is onvergeefelijk. Maar mijn vader blijft mijn vader, en ik zal altijd van hem houden.Time heals everything, toch?"
Adam Twittert als reactie naar Christina: "Yes, time does. And I will always love you baby and am here for you, to eternity."
Christina heeft niet via Twitter gereageerd op zijn bericht.
AMSTERDAM - Christina Curry liet via Twitter weten hoe de scheiding van haar moeder Patricia en pa Adam haar heeft gekwetst. Adam reageert op de woorden van zijn dochter.
Christina schreef onder andere: "Ik hou ontzettend veel van mijn moeder, en kijk elke dag met bewondering toe hoe sterk zij is - en met mij staat ze nog sterker. Met Micky wil ik nooit wat te maken hebben, want wat zij heeft geflikt is onvergeefelijk. Maar mijn vader blijft mijn vader, en ik zal altijd van hem houden.Time heals everything, toch?"
Adam Twittert als reactie naar Christina: "Yes, time does. And I will always love you baby and am here for you, to eternity."
Christina heeft niet via Twitter gereageerd op zijn bericht.
vrijdag 12 juni 2009 om 23:58
quote:Elynn schreef op 12 juni 2009 @ 23:49:
I think there is sprake van een Swaffle Gate. Let de search for the swaffle-tapes begin. What quite handig is: JP is hier too. Maybe he can do a duit in the zakje.
Hilarious, we keep this one in, Swaffle Gate.
En I ben het agree met you, JP should do a dime in the eh, pocket, scrotum?
I think there is sprake van een Swaffle Gate. Let de search for the swaffle-tapes begin. What quite handig is: JP is hier too. Maybe he can do a duit in the zakje.
Hilarious, we keep this one in, Swaffle Gate.
En I ben het agree met you, JP should do a dime in the eh, pocket, scrotum?
vrijdag 12 juni 2009 om 23:59
http://www.story.nl/artikelen/nieuwsgossip/5175
zaterdag 13 juni 2009 om 00:20
Micky: ik zat op ibiza in de lotushouding op yogaretraite, toen daar opeen het persbericht kwam van patricia
Okee, visualiseer...... Micky, naakt met piercings in de lotushouding, de hele yogagroup kijkt zo recht in haar meridianentrog. En dan opeens trilt haar blackberry. M. diept hem ergens op uit haar krochten, en then is there het persbericht van Patries. Men wat heeft die Micky toch een onbelievable zwaar leven
Okee, visualiseer...... Micky, naakt met piercings in de lotushouding, de hele yogagroup kijkt zo recht in haar meridianentrog. En dan opeens trilt haar blackberry. M. diept hem ergens op uit haar krochten, en then is there het persbericht van Patries. Men wat heeft die Micky toch een onbelievable zwaar leven
zaterdag 13 juni 2009 om 00:27
“Mijn leven was op orde, voordat ik Adam ontmoette”, aldus Micky. “En ineens stapt er dan iemand je leven binnen waarvan je zegt: You complete me.” Het voelde zo goed, dat Micky de stap met Adam durfde te nemen en ze een relatie aangingen.
Adam was wat minder gelukkig op het moment dat hij Micky ontmoette: “Ik was aan het sterven, And she woke me up."
Adam was aan het sterven? Was he sick of zo? Of didn't he get enough eten?
Adam was wat minder gelukkig op het moment dat hij Micky ontmoette: “Ik was aan het sterven, And she woke me up."
Adam was aan het sterven? Was he sick of zo? Of didn't he get enough eten?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.