Entertainment alle pijlers

Micky: Hij tilt het naar een higher plan

12-06-2009 13:41 2382 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand het tenenkrommende interview gelezen met Adam en Micky in de Graatsia?

Adam: ik was dood aan het gaan, micky heeft mij weer tot leven gewekt. Alle colours kwamen terug.

Micky: we hebben together gehuild om Christina

Kortom the new couple heeft elkaar totally gevonden. They never knew that wat happened could happen. Ze lazen for god sake dezelfde boeken. En guess wat? ze mailden elkaar ook dezelfde songs.

Na de first kiss ging Adam naar de states, en al gauw vroeg hij haar om over te komen. Nou that liet Micky zich geen two times zeggen.

Na wekenlange yogaseksmantrasessie, besloot adam zijn heart te airen bij patries. En after that trok hij gelijk in bij soulmate Micky ...

En bedankt Patries...
Micky en Dicky

Dries en Patries

Sounds een stuk better than Adam en Madam.

Maybe comes iets goeds uit this alles.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Well, now I snap:

Onze Patries is very psychic gifted: forelooking view

Owww, it's gewoon Scurry Skerrie
Arme soul, die Patries. Ze asked ons allen in het lied what is verkeerd met haar. Anyone een idee?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
There is nothing verkeerd met Patries. She did het beste wat ze could. Je kan alles eigenlijk wel blamen on mickadam.
quote:Maleficent schreef op 13 juni 2009 @ 20:03:

Mickey, girl you have got to vertel me something. Why is het dat wanneer het difficult wordt with the pers enzo, dat you en Edam meteen de moustache drukken, en quick in het buitenland gaan stayen. Je understand toch wel dat de two of you overkomen as a couple of huillie's.

Mickey, we don't houden van huillies hier at Viva. Just so dat je het weet.
O, hoe geweldig to see dat het still is going on. Today ik had dingen to do, dus ik kon mij niet busy houden met Adam, MIckey and Patries. Ik zal zo first naar de badkamer gaan om a pee te doen en dan zal ik read everything. Voor you know bevochtig je je pants. And dat is niet de meaning, of course.
Hey Elynn, how kan je je nou not busy houden met Mickadam en Patries. This is iets what me de hole day busy houdt. Really. Actually, ik kan er amper van sleepen, so to zeggen.
quote:Chardonnay schreef op 14 juni 2009 @ 00:15:

[...]

Mickey, we don't houden van huillies hier at Viva. Just so dat je het weet.

Hahahaha Malificent and Chardonnay!

Fokking jankerds zijn they. Aan de highest tree ermee.
Milo, you song a wile geleden toch: heyo, i tired using technology?

Do you know wat Adem nu zingt? Hij sings: heyo,mickey gives me technocolour. Denk je not that dat is plagiaat?
Was ik that?

O yeah verdomd, ik was toen stoned als een shrimp, just als Eddem.
But eddem blowt nu not more, want micky completes hem nou, dus heeft hij geen grass meer nodig. Een glasses op sterkte wel.
Eddem is a flapdrol, that's the woord.

Ocharum Christina, kind van de bill.

Twitter, hoe make up je het.

Increlofelijk.
I sit niet op twitter, dus i did not see zijn bericht. Ik heb wel on his hyves gewatched. Daar lusten de dogs also no bread of.
Hellooooo,i am rug from the bachelor feest,very nice day,

kont maybe not als nice as here....

Is there no nieuw news???

I ga to bed now,very very moe....
Have you teveel alcohol gehad that you nu zo tired bent? Or are you moe vanwege de time?
Djiezes hebben jullie the whole night zitten te talken hier about ademmicky?
Christina twittert happily verder. Winged uitspraak: 'Pa is een jackass!'
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
The last days I was ziek in my bed en zo had I all the time to verdiep mijself in the Mickadam situation. Sometimes I also zag alles in technicolors, maybe Micky also has koorts (goldkoorts waarschijnlijkly). Thanks to the painkillers ik ben nu weer terug on earth. Shall I sturen de leftovers van medicijnen to Micky? Dan she can come to her verstand again to.

This topic was actually om je weak te lachen. When je ziek are, is this a geweldige distraction.
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
quote:Mickyindegloria schreef op 13 juni 2009 @ 18:03:

[...]

Alleen too bad that her english niet zo goed is.Mick, piss not
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:xDoortjex schreef op 14 juni 2009 @ 10:14:

The last days I was ziek in my bed en zo had I all the time to verdiep mijself in the Mickadam situation. Sometimes I also zag alles in technicolors, maybe Micky also has koorts (goldkoorts waarschijnlijkly). Thanks to the painkillers ik ben nu weer terug on earth. Shall I sturen de leftovers van medicijnen to Micky? Dan she can come to her verstand again to.

This topic was actually om je weak te lachen. When je ziek are, is this a geweldige distraction.

I don't denk that dat so very much zal helpen because micky heeft not only de goldkoorts maar also een verschrikkelijke jeuk.

The only medicijn for that is de tampeloeris van adam..
No no no not Dries voor Patries! Thats not fair, zij heeft al famous tampeloeris gesuckt en gefuckt for 20 years. Now it is anylichaam anders beurt to become so happy.

Why not Johntje Smit for Patries? She likes them young!
quote:Chardonnay schreef op 14 juni 2009 @ 04:44:

Have you teveel alcohol gehad that you nu zo tired bent? Or are you moe vanwege de time?

Both

But now ik ben wakker maar still moe,gelukkig nothing te doen only read hier and liggen op de couch.
Chard. Can je niet wat copypasten van de Highves van Adam?

Bij mij komen momenteel lots of Micky gossips binnen. Zo zou zij coke in her billnaad stoppen en then vragen aan adam of een andere man die in de neibourhoed is om het er out te sniffen
At your service Meds.quote:Hey Jackass... Je eigen dochter noemt je zo op twitter dus ik mag je ook zo noemen he... Tering wat een KUTINTERVIEUW van je domme blonde snol zeg... Weet ze dat er alleen shit uit haar bek komt? Ze kan beter haar muil houden, ze maakt nog meer dingen kapot door domme dingen te zeggen. Schuldig? Dat kreng weet niet eens wat schuldig voelen is... Het enige wat ze ziet zijn dollars/euries tekens OP JOUW VOORKOP Dat je dit je eigen dochter kan aandoen. Bah bah bah. Het zegt genoeg als die domme blonde snol zegt: Ik heb niet aan Christina gedacht toen ik Adam zoende... Duuuuh ze dacht alleen met haar PUNANI. En ji met je *** Ja raadt maar es...

Bah ik kots gewoon van jullie. Heel Nederland walgt van jullie...quote:okkenjager,heroinesnuifertje,viespeuk,

goorlap hoe kun je patricia en haar dochter zo iets aandoen en ik geef haar dochter gelijk So funny dat er people zijn die dus seriously gaan posten op kurriegewurzt his hyves.
Hé Chardonnay!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven