
Geen verzendbewijs ontvangen postNL

maandag 28 maart 2022 om 15:39
Ik heb wat retour gestuurd en de winkel zei dat ik een verzendbewijs zou ontvangen in de mail. Prima. Ik heb echter nog steeds niks ontvangen in mijn mailbox, ook niet in de ongewenste mail.
Ik twijfel of ik nu terug moet gaan naar de winkel of dat ik nog even geduld moet hebben en ik dat mailtje later nog krijg. Ik heb het een uurtje geleden afgegeven.
Ik twijfel of ik nu terug moet gaan naar de winkel of dat ik nog even geduld moet hebben en ik dat mailtje later nog krijg. Ik heb het een uurtje geleden afgegeven.

maandag 28 maart 2022 om 16:06
Nee ik heb geen code meer. Achteraf gezien had ik misschien beter eerst het verzendlabel van de retour moeten scannen en in de app moeten zetten. Nu heb im hetgeen wat retour moest meteen weer ingepakt, verzendlabel erop geplakt en meteen weggebracht. Of het moet zijn dat bij About You je dezelfde code krijgt als op de sticker zou staan als je online retour meldt. Die optie heb ik nog wel.
Wat ik wel raar vond is dat toen ik de vorige keer dat ik daar kwam ik wel een briefje mee kreeg maar dat was een maand of 3 geleden en naar een ander bedrijf. Ik vind het zowiezo verwarrend. Wel/geen briefje en dan ook weer wel of geen mail adres typen op de terminal van postNL.
Wat ik wel raar vond is dat toen ik de vorige keer dat ik daar kwam ik wel een briefje mee kreeg maar dat was een maand of 3 geleden en naar een ander bedrijf. Ik vind het zowiezo verwarrend. Wel/geen briefje en dan ook weer wel of geen mail adres typen op de terminal van postNL.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 28-03-2022 16:08
11.66% gewijzigd
maandag 28 maart 2022 om 16:14
Wie bellen ? About you of de winkel ? Laatste heeft geen zin tenzij het pakket daar nog staat en ze de t&t kunnen doorgeven .
Duurt bij meerdere bedrijven wel langer dan een uur .

maandag 28 maart 2022 om 17:08
Yildizlar2 schreef: ↑28-03-2022 16:14Wie bellen ? About you of de winkel ? Laatste heeft geen zin tenzij het pakket daar nog staat en ze de t&t kunnen doorgeven .
Duurt bij meerdere bedrijven wel langer dan een uur .
De winkel. Hey, ik heb nog geen mail ontvangen, klopt dat wel?
Ik heb het nog nooit meegemaakt dat het een uur duurt. Maar als dat hier wel de ervaring is, dan is het een kwestie van even afwachten lijkt me.
maandag 28 maart 2022 om 17:10
LuciFee2022 schreef: ↑28-03-2022 17:01About you en hun retouren direct naar de winkels zijn altijd een beetje een chaos. Traag, dus kan nog even duren.
Maar als het mis gaat crediteren ze vaak meteen zonder al te veel gezeur hoor.
Maar dit heeft nog niks met About You te maken toch. TO wacht op de verzendbevestiging van de winkel waar ze het pakket heeft ingeleverd.
maandag 28 maart 2022 om 17:21
De winkel kan helaas niks op de postterminals in winkels kun je niks terug zoeken qua antwoordnummers Dan zou je echt bij post.nl zelf moeten zijn .
maandag 28 maart 2022 om 17:21
Dit dusLuciFee2022 schreef: ↑28-03-2022 17:01About you en hun retouren direct naar de winkels zijn altijd een beetje een chaos. Traag, dus kan nog even duren.

maandag 28 maart 2022 om 18:13
Yildizlar2 schreef: ↑28-03-2022 17:21De winkel kan helaas niks op de postterminals in winkels kun je niks terug zoeken qua antwoordnummers Dan zou je echt bij post.nl zelf moeten zijn .
Nee, maar het zou kunnen dat ze pas aan het eind van de dag alles scannen. Dat zou dan de reden kunnen zijn dat er nog geen bevestiging is en dat kunnen ze je wel vertellen.
Postnl contacteren zonder nummer heeft ook geen zin.
maandag 28 maart 2022 om 18:34
Dat zou heel onlogisch zijn want veel mensen willen gewoon wel dat printje en genoeg bedrijven die geen e-mail sturen dus ook een printje .Nog nooit mee gemaakt dat het niet meteen gescand werd .
Maar goed to komt wel goed hoor duurt soms echt lang
maandag 28 maart 2022 om 18:55
Ik verstuur zeker 400 pakjes per jaar. De mailbevestiging heb ik nog nooit later dan na 15 minuten gehad. Ik ben dus benieuwd of je hem nog krijgt. 95% krijg ik hem binnen een minuut maar heel soms dus tot maximaal een kwartier.
Pakket is nu al weg. Als de winkel om de hoek was zou ik denk even terug zijn gegaan als het pakje er nog was.
Pakket is nu al weg. Als de winkel om de hoek was zou ik denk even terug zijn gegaan als het pakje er nog was.

dinsdag 29 maart 2022 om 16:32
Ik heb nog steeds geen verzendbewijs ontvangen van PostNL maar wel van About You zelf. Fijn nu heb ik in ieder geval alsnog bewijs dat ik iets opgestuurd heb.
Ik ga volgende keer ook maar naar een ander pakketpunt waar ik zeker weten nog gewoon een briefje krijg of ik mijn mail adres zelf in moet typen.
Ik ga volgende keer ook maar naar een ander pakketpunt waar ik zeker weten nog gewoon een briefje krijg of ik mijn mail adres zelf in moet typen.
dinsdag 29 maart 2022 om 16:37
Fijn dat het goed gekomen is .TsumTsum schreef: ↑29-03-2022 16:32Ik heb nog steeds geen verzendbewijs ontvangen van PostNL maar wel van About You zelf. Fijn nu heb ik in ieder geval alsnog bewijs dat ik iets opgestuurd heb.
Ik ga volgende keer ook maar naar een ander pakketpunt waar ik zeker weten nog gewoon een briefje krijg of ik mijn mail adres zelf in moet typen.
Gewoon meteen aangeven dat je het uitgeprint wil dan kan op ieder post.nl punt .
