Even geen mannen meer

11-04-2022 20:07 78 berichten
-
anoniem_411764 wijzigde dit bericht op 15-06-2022 09:40
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon in de kroeg? Is ook stukken efficiënter selecteren dan online.
-
anoniem_411764 wijzigde dit bericht op 15-06-2022 09:40
0.00% gewijzigd
Moet jij wel op zoek naar spanning

Nu heel impulsief alle mannen op nul
Je ontwijkt drank (zal mogelijk ook te maken hebben met weinig remmingen hebben dan)
Nare ervaringen

Klinkt niet alsof je veel grip hebt op je leven
Lillian_ schreef:
11-04-2022 21:28

Je ontwijkt drank (zal mogelijk ook te maken hebben met weinig remmingen hebben dan)
Nare ervaringen

Inderdaad, ga eerst aan jezelf werken en dan pas aan een relatie :)
Voor iedereen een groene tuin
Veiliger opties dan mannen/vrouwen of drank, in ieder geval.

Cursus paaldansen? Karten? Motorrijlessen nemen? Iets wat je normaal niet snel zou gaan doen, zou ik kiezen.
Lillian_ schreef:
11-04-2022 21:28

Nare ervaringen

Ja is denk ik niet heel slim
Beide is het de geval, mede door de drank geen controle meer hebben en foute dingen doen.
AnneSanneAnne schreef:
11-04-2022 21:39
Veiliger opties dan mannen/vrouwen of drank, in ieder geval.

Cursus paaldansen? Karten? Motorrijlessen nemen? Iets wat je normaal niet snel zou gaan doen, zou ik kiezen.
Je hebt gelijk. Misschien aan motorrijlessen beginnen. Ik heb iets nodig dat me een beetje weer het gevoel van leven geeft.
Ik heb sowieso geen zin meer in vrouwen en mannen denk ik eigenlijk ook niet, maar het daten zorgt wel voor een bepaalde druk om jezelf te verbeteren maar dan doe je het voor iemand anders ipv voor jezelf.
Ga naar de sportschool.
kerst71 schreef:
11-04-2022 22:01
Ga naar de sportschool.
Ik merk dat ik gemotiveerder ben als ik iemand leuk vind. Dan ga ik wel elke dag sporten. Nu heb ik geen reden meer om iemand te imponeren.
Misschien als ik mijn motorrijbewijs heb dat mijn ex me makkelijker terug neemt, wat denken jullie? Maar zie je .. alles moet met als doel voor een ander.
Context?
EsterInside schreef:
12-04-2022 02:07
Context?
Wat bedoel je.. van wat?
Maar ik ga de gewoonte doorbreken en ditmaal het voor mezelf doen, denk dat da ook voor veel meer rust zal geven. Alleen is het wel algemeen bekend dat je motivatie veel sterker is wanneer je dit voor een geliefde doet. Wetenschappelijk bewezen. Dan zal je meer resultaat kunnen boeken door obsessief jezelf naar de meest hoge niveau mogelijk te tillen.
Reborn schreef:
11-04-2022 21:42
Ja is denk ik niet heel slim
Beide is het de geval, mede door de drank geen controle meer hebben en foute dingen doen.
Wat zijn foute dingen?
Even heel bot

Met mentale en gedragsproblemen zou ik je niet op de motor willen, Nederland is niet gemaakt voor motor rijden. Je denkt weer vanuit een ander (als je ex je daarom zou terug nemen beteken jij dus evenveel voor hem als een stukje plastic), geef je dan wel op als donor ieder geval want met je gedachte er moet bij is een ongeluk zo gebeurd.
Therapie kan ook heel spannend zijn
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Ik zou vooral al het contact verbreken met die ex (en misschien alle andere exen, als je er nog meer hebt) zodat je zeker weet dat hij helemaal niet meer meekrijgt wat jij doet, en jij ook niet wat hij doet. Dan kun je niks voor hem doen, hem niet imponeren.

En dan hulp zoeken bij de zoektocht naar wie JIJ bent, wat JOU drijft, wat JIJ leuk vindt. Niet wat een ander goed of leuk of spannend aan jou zou vinden, maar wat vanuit jouzelf komt. Dat is echt niet makkelijk, maar wel de beste investering die je kunt doen, en het echt waard.
Dus zoek die hulp, of dat nou bij huisarts, therapeut of coach is, en kies voor jezelf, voordat je jezelf nog meer kwijtraakt.
NweNick schreef:
12-04-2022 05:26
Wat zijn foute dingen?
Ik weet niet of ik het durf te vertellen. Heb er heel erg spijt van en dan moet ik het volledige context plaatsen en daar wil ik nu niet uitgebreid over gaan praten. Wil juist nu verder.
Lillian_ schreef:
12-04-2022 06:29
Even heel bot

Met mentale en gedragsproblemen zou ik je niet op de motor willen, Nederland is niet gemaakt voor motor rijden. Je denkt weer vanuit een ander (als je ex je daarom zou terug nemen beteken jij dus evenveel voor hem als een stukje plastic), geef je dan wel op als donor ieder geval want met je gedachte er moet bij is een ongeluk zo gebeurd.
Hoe zo niet? Nee dit wilde ik sowieso altijd al doen met of zonder ex.
Ik ga vandaag rondkijken hiervoor en inschrijven voor een opleiding parachute springen zodat ik alleen kan springen.
Ik ben sowieso donor.
Misschien zijn mijn mentale problemen dan juist opgelost door de adrenaline een beetje.
Murgatroyd schreef:
12-04-2022 06:51
Therapie kan ook heel spannend zijn
Haha grappig reactie, vind ik ook spannend maar vooral zwaar en totaal niet leuk. Brr.
AnneSanneAnne schreef:
12-04-2022 08:05
Ik zou vooral al het contact verbreken met die ex (en misschien alle andere exen, als je er nog meer hebt) zodat je zeker weet dat hij helemaal niet meer meekrijgt wat jij doet, en jij ook niet wat hij doet. Dan kun je niks voor hem doen, hem niet imponeren.

En dan hulp zoeken bij de zoektocht naar wie JIJ bent, wat JOU drijft, wat JIJ leuk vindt. Niet wat een ander goed of leuk of spannend aan jou zou vinden, maar wat vanuit jouzelf komt. Dat is echt niet makkelijk, maar wel de beste investering die je kunt doen, en het echt waard.
Dus zoek die hulp, of dat nou bij huisarts, therapeut of coach is, en kies voor jezelf, voordat je jezelf nog meer kwijtraakt.
Dat heb ik al gedaan en dat geeft ook voor rust. Maar ik mis alles aan haar, zag een toekomst voor ons samen maar het was allemaal maar een illusie.

Het zijn sowieso de dingen die ik leuk vind hoor, maar meer om het beste uit mezelf te halen voor een ander. Daar haal ik meer kracht uit. Ik krijg al hulp van een psycholoog, maar die kan me niet bij alles helpen tegelijkertijd.

Ik weet het soms ook niet. Moet gewoon wennen aan de gedachte dat ik genoeg energie moet krijgen om dingen voor mezelf te doen. Ik zie het nu in, dus dat moet ik zien af te leren doordat het voor teleurstellingen kan zorgen.
Reborn schreef:
12-04-2022 10:16
Ik weet niet of ik het durf te vertellen. Heb er heel erg spijt van en dan moet ik het volledige context plaatsen en daar wil ik nu niet uitgebreid over gaan praten. Wil juist nu verder.

Hoe zo niet? Nee dit wilde ik sowieso altijd al doen met of zonder ex.
Ik ga vandaag rondkijken hiervoor en inschrijven voor een opleiding parachute springen zodat ik alleen kan springen.
Ik ben sowieso donor.
Misschien zijn mijn mentale problemen dan juist opgelost door de adrenaline een beetje.
Nope. Gaat niet gebeuren.
Je klinkt echt enorm labiel. Heb je hulp daarbij?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
12-04-2022 10:26
Nope. Gaat niet gebeuren.
Je klinkt echt enorm labiel. Heb je hulp daarbij?
Ik moet dingen proberen.
Labiel was ik geweest. Nu wil ik impulsief gewoon gaan genieten en leven.
Ik heb hulp bij verwerking van ervaringen.
Dat is fijn.
Impulsief lijkt me echter niet de beste manier en labiel klink je nog steeds. Thrill-seeking gaat je niet verder helpen gok ik.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Reborn schreef:
11-04-2022 20:07
Nu verveel ik me weer en ben ik toe aan spanning. Spijt dat ik heb, want het waren potentiële leuke kandidaten en die heb ik nu laten gaan.
Potentieel leuke mannen alleen voor de spanning? Wat kan er misgaan?
Je zoekt nu uitvluchten in motorrijden (leuk maar niet spannend) en parachutespringen (leuk maar kort). Zolang die onvrede in je zit gaat niets die leegte goed opvullen.
Spanning kan je ook uit andere dingen dan een relatie halen. Hobbies bijvoorbeeld: Snowboarden, surfen, zoals je zei parachute springen, airsoft, motorrijden. Beetje het gevoel hebben dat je leeft zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven