Tandartsafspraak.. brr
woensdag 25 mei 2022 om 09:08
Ik moet straks naar de tandarts, sinds ik een aantal jaren niet meer geweest ben door angst, heb ik eindelijk de moed gevonden om een afspraak te maken.
Maar brr wat ben ik zenuwachtig, niet eens alleen om wat er moet gebeuren (vandaag sowieso 1 zichtbaar gaatje vullen) maar ook om wat de tandarts gaat zeggen/vinden van het feit dat ik éindelijk weer eens een afspraak heb.
Achteraf zal het best meevallen maar ik ben nu geneigd om gewoon af te bellen
(ga ik niet doen!)
Iemand tips? Om kwart voor 12 mag ik, dus ik kan nog even door zenuwen...
Maar brr wat ben ik zenuwachtig, niet eens alleen om wat er moet gebeuren (vandaag sowieso 1 zichtbaar gaatje vullen) maar ook om wat de tandarts gaat zeggen/vinden van het feit dat ik éindelijk weer eens een afspraak heb.
Achteraf zal het best meevallen maar ik ben nu geneigd om gewoon af te bellen

Iemand tips? Om kwart voor 12 mag ik, dus ik kan nog even door zenuwen...
woensdag 25 mei 2022 om 15:26
Wat goed!!!anjer30 schreef: ↑25-05-2022 13:00Dank voor al jullie super lieve reacties!
Uiteindelijk liep het nog een kwartier uit, dat is niet goed voor de zenuwen![]()
Maar het viel zo mee! Gaatje was zo gevuld, zelfs zonder verdoving gedaan. Even pijnlijk op de zenuw maar dat was maar 2 seconden.
Verder valt de 'schade' reuze mee, een paar hele kleine gaatjes tussen de tanden, die gaat hij over 4 weken allemaal in een keer doen. En 2 'cosmetische' plekjes, door te hard poetsen, gaat hij schoonmaken en vullen.
Hij oordeelde nergens over, vond t goed dat ik er weer was en zat lekker te kletsen tussen het vullen door. Top! Zo blij dat ik geweest ben!