Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Propje, ik zie nu ik zelf gepost heb, jouw berichtje pas. Hè wat akelig dat je man weer in het ziekenhuis ligt.

Beterschap voor hem en veel sterkte met op en neer racen!!
@propje, sterkte met man en alle zorgen en gerace er omheen.

zorg goed voor jezelf!

@pauline, weet ook niet wat me "mankeerde" met het eten. Normaal ga ik wel overstag, maar dit keer ging het goed!

(sta nog dagelijks op de weegschaal, vaak wel 2 keer)
Ff geen puf om lang bericht te sturen, sorry dames. Wil alleen wel Propje veel sterkte wensen!
.
Het is bijzonder rustig op het moment......
quote:Pauline65 schreef op 17 juni 2009 @ 20:28:

.

wat wil je vertellen?

welterusten en tot morgen.
Het gaat hier nog steeds redelijk goed, heb goede hoop dat er iets af is morgen:-) Gisteren wel wat te veel te veel geluncht, maar niet ongezond of zo. De grootste uitdaging is voor mij toch wel het weekend en feestjes en etentjes en zo. Grote bewondering voor jou, Kookie!

Vandaag een lunch van mn werk, us daarmee wel ff uitkijken.

Fijne dag allemaal!
Eevn snel voor ik weer de deur uit moet rennen.

Bedankt dames voor jullie berichtjes!

Succes vandaag en tot morgen bij de weegschaal!
Ik had niks bijzonders te vertellen; maar omdat ik het laatste bericht niet kon lezen had ik eerst een punt gepost. Toen ik vervolgens mijn bericht wilde aanpassen kreeg ik weer keer op keer de melding "bewerking afgebroken", vandaar dat het bij een punt is gebleven!!

Hier gaat het ook wel redelijk, alleen heb ik nog steeds een buik alsof ik een paar maanden zwanger ben.

Vanochtend al een grote pan soep gemaakt, die ik deels in porties ga invriezen. Vaak heb ik geen tijd of geen puf om soep te maken, dus op die manier heb ik een voorraadje in de vriezer zitten.

En het is me vanochtend alweer gelukt de lokroep van de weegschaal te weerstaan.

Haags meisje, dit weekend wordt het voor mij ook weer verleidingen alom. Het is me deze week nog niet echt gelukt om een flink aantal punten te sparen, dus dat wordt keuzes maken a.s weekend.

Groetjes en succes weer vandaag!
.
@Pauline, wat een geouwehoer, @propje, zelfde voor jou.

Maar dames, zijn we er klaar voor morgen?

Vandaag zou ik broccoli eten, met aardappelen en vlees maar het werd: tongrolletjes, gebakken aardappeltjes, sperziebonen en rauwkost, heel erg lekker!

@propje, gaat het weer een beetje met man en het gerace op en neer?
Mijn dochter is geslaagd!!!!!

Helemaal goed natuurlijk, gelukkig eten we morgen pas een gebakje, ze is nu aan het werk en gaat daarna uit. Komt me wel goed uit qua punten en het wegen morgen.
Heej kookie wat fijn zeg GEfeliciteerd!!!

Propje hoe gaat het met je man?

Iedereen succes met wegen morgen

Ik ga maandag kijken of er wéér wat af is. Sta nog altijd versteld van al die kilo's die er weer af gegaan zijn.

Heb ze er ook idioot snel aangegeten dat wel maar toch.

Ruim een jaar geleden had ik ook dit gewicht. Toen een half jaar geleden zat er 20kg bij aan en nu een half jaar later dus weer 20kg eraf. Was nogal bang dat mijn borsten op mijn navel zouden hangen maar dat is gelukkig niet gebeurd. Alles nog purky hahaha.
Gefeliciteerd Kookie!

Mijn resultaat: 84 kg.

Kilo er vanaf dus.

En nou wegen allemaal!
@twompie, toch is dat wel heel knap wat je doet in een jaar tijd erop en er weer af

Vandaag trap ik af met het wegen en ja hoor, het is fantastisch!

87.5 kilo dus 1,8 eraf. Ik hoor jullie denken jaja, nieuwe weegschaal het zal wel. Maar ik heb me voor alle zekerheid ook nog op de oude gewogen en die geeft hetzeflde aan.

Ben helemaal blij
OH Propje, je was het eerst! Knap met alle het prive gebeuren en dan toch afvallen! Mijn complimenten heb je!

Sterkte voor straks met de operatie, maar vooral de periode daarna zal intensief worden. Je blijft wel bij ons komen, he?
@Propje, ik weet niet precies wat er met je man aan de hand is, maar het klinkt erg heftig! Heel veel sterkte!

@Kookie, gefeliciteerd met je dochter én met de verloren kilo's!

@Twompie, dat is inderdaad wel heel snel gegaan! Maar fijn dat alles er nog goed bijhangt haha.

Vanochtend 82 kilo op de schaal, dus gelukkig de kilo er weer af!

Gisteren netjes kunnen lunchen, we konden zelf kiezen:-)

@Pauline, succes dit weekend en houd je einddoel voor ogen!

Ik ga vanavond uit eten met een vriendinnetje, dus dat wordt ook weer een uitdaging!

Tot morgen!
quote:Kookie schreef op 19 juni 2009 @ 07:08:

OH Propje, je was het eerst! Knap met alle het prive gebeuren en dan toch afvallen! Mijn complimenten heb je!

Sterkte voor straks met de operatie, maar vooral de periode daarna zal intensief worden. Je blijft wel bij ons komen, he?

Dank je wel voor het compliment

Tuurlijk blijf ik langs komen, alleen iets minder denk ik.

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd! Hartstikke goed gedaan hoor, je mag trots zijn!
@ Haags meisje en alle andere afvallers: heel erg goed gedaan!

Voor degene die helaas niet zijn afgevallen (ik hoop niemand natuurlijk) : op naar de volgende ronde!

En alvast heel erg bedankt voor de goede wensen en gedachten die jullie mijn kant uit sturen!

Jullie zijn allemaal errug lief
Tjonge, wat waren jullie er allemaal al vroeg bij vandaag!!

En wat een goede resultaten!! Mijn complimenten!

Bij mij gaf de weegschaal 79.5 aan, weliswaar iets er af, maar eerlijk is eerlijk: 4 ons gewichtsverlies in een week vind ik toch wel erg weinig.

Maar, ik weet dat ik nu moet doorzetten en niet weer de moed laten zakken.

Kookie: feest ze dit weekend!

Propje, heel veel succes en sterkte voor je man en voor jou. Het klinkt inderdaad allemaal heftig.
Neee Pauline! Kop op hoor! Het is nog altijd gewichtsVERLIES! GEen stilstand en geen gram erbij maar een halve kg eraf! Het gaat juist goed! Laat je niet afleiden door snelheidswensen, zo rustig kan het ook.
Je hebt helemaal gelijk Twompie!

Maar ja, de afgelopen weken was er elke keer weer wat bij (eigen schuld, dikke bult dat dan weer wel) en als je dan een week (bijna) helemaal binnen de punten blijft, verwacht / hoop je toch op wat meer gewichtsverlies.

Maar goed, ik ga vol goede moed verder.

Dadelijk dochter uit school halen en voor bij de lunch heb ik alweer de inmiddels overbekende soep voor bij de boterham.

Voor de visite morgenavond heb ik overheerlijke tapas in huis gehaald. Was gisteren bij een geweldige kaas- en delicatessenzaak (is niet in mijn woonplaats en ik kom daar maar een paar keer per jaar, wat waarschijnlijk maar goed is ook), waar ik verschillende dingen heb gehaald.

Zal proberen vantevoren in te schatten hoeveel punten een bepaald hapje is, zodat ik het nog enigszins in de hand kan houden.

Spaanse ham met gorgonzola, ontbijtspek met geitenkaas, gevulde olijven, gehakt met roomkaas, een of ander garnalenhapje..... Dat wordt morgen overdag heeeel veeeel drinken en weinig punten gebruiken.
@pauline, 4 ons eraf is 4 ons eraf! weet wel heel goed wat je bedoeld en voelt, 2 weken terug mijn uiterste best gedaan en niet afgevallen, vervolgens een week met veel uit eten en een pond erbij en nu dus heel strak met een fijn resultaat. Dus wie weet ga je nu ook als een speer.

En weet je, de peptalk van Twompie is bij mij toen wel goed binnen gekomen, hopelijk bij jou ook!

@HM, goed zo! En vooral ga zo door!

Moest onverwacht langer werken dus nog geen gebakje gehad dat wordt morgen!

ooh Pauline, ik schuif bij je aan wat een lekkers allemaal!

Geniet ervan!

Goed weekend allemaal
Pauline, het staat er in hoor!

Volgens mij mis ik er nog een paar? Toch geen afvallers hoop ik?
misschien komen ze nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven