Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum

18-12-2021 11:08 900 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen

Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Afbeelding

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

:photo: Hall of Fame :photo:

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Zou je hier aan mee willen doen?

Totaal aantal stemmen: 121

Ja, leuke tijdvulling (39%)
Nee, ik haat challenges (7%)
Ik wil wel mee stemmen voor de gezelligheid (54%)
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Bedankt voor het aanmaken Koreveen!

Ik had nog twee foto's deze week die wel bij dit thema passen en die ik gewoon voor de leuk nog even post:

https://postimg.cc/2Vxzy0MR]Afbeelding[/url]

Dinsdagnacht, als alle feestgangers van de vierdaagse weer naar huis zijn en het nog zo warm is dat je beter nog even aan het strand kan blijven zitten.

https://postimg.cc/4mwgsmHX]Afbeelding[/url]

Een dag later, dansen in de regen. Was iedereen erg blij mee volgens mij.
Heerlijke foto’s, Vuurenvlam. Ik wil volgend jaar ook naar de Vierdaagse feesten gaan.

Het nieuwe thema wordt vakantie (gevoel). Lekker toepasselijk (al heb ik pas half september vakantie… )
Iedereen op vakantie????? (O)
koreveen schreef:
11-08-2022 21:53
Iedereen op vakantie????? (O)
Nee helaas niet. We hadden nog geen concrete plannen maar ik heb het eerste weekend van onze vakantie mijn rug gebroken 🥴 dus ik lig al ruim anderhalve week voornamelijk plat…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hoe krijg je dat nou voor elkaar Hendrikje?
Hatsjikideee...
pausini schreef:
12-08-2022 01:32
Hoe krijg je dat nou voor elkaar Hendrikje?
Denken dat rolschaatsen hetzelfde is als fietsen of zwemmen en dat je het dus nooit verleerd 🙈 helaas bleek dat toch niet het geval en 5 minuten nadat ik mijn nieuwe rolschaatsen aangetrokken had viel ik keihard achterover op mijn billen…. Wist meteen dat het foute boel was want ik hoorde het kraken en die pijn, oh die pijn….
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Oei Hendrikje, wat naar! Sterkte, hopelijk herstel je goed en snel :redrose:

Ik vind dit thema denk ik een beetje lastig omdat ik zelf niet op vakantie ben en geen vakantiegevoel heb. Kan hooguit een foto maken van de bomvolle strandjes hier maar dat is ook weinig origineel
Hendrikje106 schreef:
12-08-2022 01:46
Denken dat rolschaatsen hetzelfde is als fietsen of zwemmen en dat je het dus nooit verleerd 🙈 helaas bleek dat toch niet het geval en 5 minuten nadat ik mijn nieuwe rolschaatsen aangetrokken had viel ik keihard achterover op mijn billen…. Wist meteen dat het foute boel was want ik hoorde het kraken en die pijn, oh die pijn….
Wat erg! Heb je wel een goede prognose en moet je lang stil liggen?
Heb het met je te doen!
:daisy: :daisy: :daisy:
Hatsjikideee...
Ik heb dit topic helemaal gemist 😬 Leuk!

Ik wil ook wel meedoen. Zie wel de aankondiging voor een nieuw thema maar dat staat nog niet in de OP. Moeten we dan wachten? (Moet sowieso wachten, mijn laptop is stuk dus kan geen foto’s van mijn camera halen).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
pausini schreef:
12-08-2022 18:04
Wat erg! Heb je wel een goede prognose en moet je lang stil liggen?
Heb het met je te doen!
:daisy: :daisy: :daisy:
Ja herstellen zal even duren 3 tot 6 maanden staat ervoor. Maar met een beetje pech langer, dat is niet te voorspellen. Heb een ruggenwervel gebroken en zeer waarschijnlijk ook mijn stuitje (daar hebben ze op de SEH geen foto van gemaakt omdat mijn stuitje pas 2 dagen later echt op begon te spelen).
Ik hoef niet stil te liggen, gelukkig mag ik wel wat wandelen en rustig aan een beetje aanrommelen in huis bijvoorbeeld maar ik lig nog wel veel door de pijn.

Thanks voor het medeleven 😊
Allemaggies, kun je al die ook niet werken als je dat deed. Gelukkig dat je wel mag bewegen.
Hatsjikideee...
Oh Hendrikje, wat ontzettend heftig. Ik duim voor je dat het herstel snel gaat. Dikke (voorzichtige) knuffel :hug:

Suzy, leuk als je meedoet. Maleficent past altijd de challenge aan maar denk dat die met vakantie is.

Vuurenvlam, ik ga ook niet op vakantie maar heb wel het gevoel met dit weertje ik kan ook wel wat anders verzinnen hoor…..
Ik was dit topic een beetje vergeten...

Hendrikje, wat naar en heftig! Beterschap, ik hoop op een vlot herstel voor je.

Ik heb nog geen vakantie en ook nog niet echt een zomerse foto gemaakt eigenlijk. Ik zal eens nadenken of ik iets kan bedenken.
Up, Up, Up!
Hatsjikideee...
koreveen schreef:
31-07-2022 15:10
Heerlijke foto’s, Vuurenvlam. Ik wil volgend jaar ook naar de Vierdaagse feesten gaan.

Het nieuwe thema wordt vakantie (gevoel). Lekker toepasselijk (al heb ik pas half september vakantie… )
Let op: het thema is dus geen zomer meer. Die heeft Koreveen gewonnen.
Het nieuwe thema is vakantie. Daar zijn nog geen foto’s voor ingediend.
Sorry ik was steeds niet achter mijn computer vanwege de vakantie

ik zal de Op even aanpassen
Hendrikje106 schreef:
12-08-2022 19:03
Ja herstellen zal even duren 3 tot 6 maanden staat ervoor. Maar met een beetje pech langer, dat is niet te voorspellen.
:hug: wat een ellende joh beterschap
Nou uiteindelijk had ik een vakantiegevoel te pakken. Op mijn sup dobberend in het midden van een grote plas rond zonsondergang.

Afbeelding
Vuurenvlam62 schreef:
26-08-2022 01:24
Nou uiteindelijk had ik een vakantiegevoel te pakken. Op mijn sup dobberend in het midden van een grote plas rond zonsondergang.

Afbeelding
Prachtig!
Mooi Vuurenvlam!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vuurenvlam62 schreef:
26-08-2022 01:24

Afbeelding

Mooi!
Geweldig VuurenVlam! Zou willen dat ik lekker kon gaan suppen, maar met mijn rug lukt het deze zomer niet meer ben ik bang. Prachtig plaatje zo…
Hoe gaat het nu met je, Hendrikje?
Lief dat je het vraagt Soleil :flirting:
Het valt behoorlijk tegen eerlijk gezegd, had verwacht dat ik nu iets meer zou kunnen en minder pijn zou hebben. Maar alles is al snel teveel.
Een rondje stofzuigen lukt nog net maar dan moet ik ook niet veel anders ernaast willen doen.
Klein stukje wandelen lukt ook maar nog lang niet de afstanden die ik liep. Alles wat ik teveel doe krijg ik in de vorm van pijn terug op mijn bord. Hoop toch dat daar snel verandering in komt….
Het lijkt wel alsof de lucht in Vuurenvlam staat.
Niet geschoten is altijd mis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven