Inventarisatietopic fotografie challenges Viva forum
zaterdag 18 december 2021 om 11:08
THEMA 14 Van 1 oktober t/m 15 okt: Patronen
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.
Hall of Fame
Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
Winnende foto thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam

Spelregels: 10 dagen lang hebben we een thema en in die 10 dagen moet je ook deze foto hebben gemaakt. Het mag dus geen oude foto zijn uit je archief! Doel is de creativiteit uit te dagen in deze ongezellige tijden. De foto mag ook met je mobiel gemaakt worden! Iedereen mag meedoen. De winnaar van de challenge bedenkt het nieuwe thema.

Winnaar thema 1 Feestdagen: Polarvide
Winnaar thema 2 Water: Vuurenvlam
Winnaar thema 3 Kleur: Koreveen
Winnaar thema 4 Reflectie: Maleficent
Winnaar thema 5 Dier in de natuur: Amby
Winnaar thema 6 Architectuur: Belgali
Winnaar thema 7 Onderweg: Vuurenvlam
Winnaar thema 8 Voorjaar met detail: Maleficent
Winnaar thema 9 Oorlog/Vrede: Amby
Winnaar thema 10 Geluksmoment: Vuurenvlam
Winnaar thema 11 Passie: Koreveen
Winnaar thema 12 zomer: Koreveen
Winnaar thema 13 vakantiegevoel: Vuurenvlam
maleficent wijzigde dit bericht op 04-10-2022 21:55
84.09% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 22 juli 2022 om 10:21
Bedankt voor het aanmaken Koreveen!
Ik had nog twee foto's deze week die wel bij dit thema passen en die ik gewoon voor de leuk nog even post:
https://postimg.cc/2Vxzy0MR]
[/url]
Dinsdagnacht, als alle feestgangers van de vierdaagse weer naar huis zijn en het nog zo warm is dat je beter nog even aan het strand kan blijven zitten.
https://postimg.cc/4mwgsmHX]
[/url]
Een dag later, dansen in de regen. Was iedereen erg blij mee volgens mij.
Ik had nog twee foto's deze week die wel bij dit thema passen en die ik gewoon voor de leuk nog even post:
https://postimg.cc/2Vxzy0MR]

Dinsdagnacht, als alle feestgangers van de vierdaagse weer naar huis zijn en het nog zo warm is dat je beter nog even aan het strand kan blijven zitten.
https://postimg.cc/4mwgsmHX]

Een dag later, dansen in de regen. Was iedereen erg blij mee volgens mij.
donderdag 11 augustus 2022 om 22:22
Nee helaas niet. We hadden nog geen concrete plannen maar ik heb het eerste weekend van onze vakantie mijn rug gebroken
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
vrijdag 12 augustus 2022 om 01:46
Denken dat rolschaatsen hetzelfde is als fietsen of zwemmen en dat je het dus nooit verleerd
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
vrijdag 12 augustus 2022 om 16:49
vrijdag 12 augustus 2022 om 18:04
Wat erg! Heb je wel een goede prognose en moet je lang stil liggen?Hendrikje106 schreef: ↑12-08-2022 01:46Denken dat rolschaatsen hetzelfde is als fietsen of zwemmen en dat je het dus nooit verleerdhelaas bleek dat toch niet het geval en 5 minuten nadat ik mijn nieuwe rolschaatsen aangetrokken had viel ik keihard achterover op mijn billen…. Wist meteen dat het foute boel was want ik hoorde het kraken en die pijn, oh die pijn….
Heb het met je te doen!

Hatsjikideee...
vrijdag 12 augustus 2022 om 18:09
Ik heb dit topic helemaal gemist
Leuk!
Ik wil ook wel meedoen. Zie wel de aankondiging voor een nieuw thema maar dat staat nog niet in de OP. Moeten we dan wachten? (Moet sowieso wachten, mijn laptop is stuk dus kan geen foto’s van mijn camera halen).
Ik wil ook wel meedoen. Zie wel de aankondiging voor een nieuw thema maar dat staat nog niet in de OP. Moeten we dan wachten? (Moet sowieso wachten, mijn laptop is stuk dus kan geen foto’s van mijn camera halen).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
vrijdag 12 augustus 2022 om 19:03
Ja herstellen zal even duren 3 tot 6 maanden staat ervoor. Maar met een beetje pech langer, dat is niet te voorspellen. Heb een ruggenwervel gebroken en zeer waarschijnlijk ook mijn stuitje (daar hebben ze op de SEH geen foto van gemaakt omdat mijn stuitje pas 2 dagen later echt op begon te spelen).
Ik hoef niet stil te liggen, gelukkig mag ik wel wat wandelen en rustig aan een beetje aanrommelen in huis bijvoorbeeld maar ik lig nog wel veel door de pijn.
Thanks voor het medeleven
zaterdag 13 augustus 2022 om 08:05
Oh Hendrikje, wat ontzettend heftig. Ik duim voor je dat het herstel snel gaat. Dikke (voorzichtige) knuffel 
Suzy, leuk als je meedoet. Maleficent past altijd de challenge aan maar denk dat die met vakantie is.
Vuurenvlam, ik ga ook niet op vakantie maar heb wel het gevoel met dit weertje ik kan ook wel wat anders verzinnen hoor…..

Suzy, leuk als je meedoet. Maleficent past altijd de challenge aan maar denk dat die met vakantie is.
Vuurenvlam, ik ga ook niet op vakantie maar heb wel het gevoel met dit weertje ik kan ook wel wat anders verzinnen hoor…..
zaterdag 13 augustus 2022 om 09:38

woensdag 17 augustus 2022 om 21:34
Let op: het thema is dus geen zomer meer. Die heeft Koreveen gewonnen.
Het nieuwe thema is vakantie. Daar zijn nog geen foto’s voor ingediend.
woensdag 17 augustus 2022 om 21:43
Hendrikje106 schreef: ↑12-08-2022 19:03Ja herstellen zal even duren 3 tot 6 maanden staat ervoor. Maar met een beetje pech langer, dat is niet te voorspellen.

Stressed is just desserts spelled backwards

vrijdag 26 augustus 2022 om 07:44
Prachtig!Vuurenvlam62 schreef: ↑26-08-2022 01:24Nou uiteindelijk had ik een vakantiegevoel te pakken. Op mijn sup dobberend in het midden van een grote plas rond zonsondergang.
![]()
vrijdag 26 augustus 2022 om 09:00
Vuurenvlam62 schreef: ↑26-08-2022 01:24Nou uiteindelijk had ik een vakantiegevoel te pakken. Op mijn sup dobberend in het midden van een grote plas rond zonsondergang.
![]()
Mooi!
vrijdag 26 augustus 2022 om 10:56
vrijdag 26 augustus 2022 om 13:10
Lief dat je het vraagt Soleil
Het valt behoorlijk tegen eerlijk gezegd, had verwacht dat ik nu iets meer zou kunnen en minder pijn zou hebben. Maar alles is al snel teveel.
Een rondje stofzuigen lukt nog net maar dan moet ik ook niet veel anders ernaast willen doen.
Klein stukje wandelen lukt ook maar nog lang niet de afstanden die ik liep. Alles wat ik teveel doe krijg ik in de vorm van pijn terug op mijn bord. Hoop toch dat daar snel verandering in komt….

Het valt behoorlijk tegen eerlijk gezegd, had verwacht dat ik nu iets meer zou kunnen en minder pijn zou hebben. Maar alles is al snel teveel.
Een rondje stofzuigen lukt nog net maar dan moet ik ook niet veel anders ernaast willen doen.
Klein stukje wandelen lukt ook maar nog lang niet de afstanden die ik liep. Alles wat ik teveel doe krijg ik in de vorm van pijn terug op mijn bord. Hoop toch dat daar snel verandering in komt….

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in