Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Van Princess is bekend dat ze aan het vakantie vieren is maar de rest van de WW-ers????
Inderdaad, dan blijven er toch nog een paar over die we niet meer zien?

Binnenkort haal ik ze maar uit de tabel. Jammer
Gisteren is het tot het toetje goed gegaan haha. Heb vooraf gazpacho genomen en als hoofdgerecht tampafilet (een soort vis?) en daar zaten wat haricots verts bij en wat spinazie met stukjes ei. Wel wat gebakken aardappeltjes gehad, maar geen wijn of zo. Maar toen hadden ze cheesecake met aardbeien toe en die heb ik genomen in plaats van het fruitspiesje... en ze hadden nog van die ouderwetse snoepjes en die heb ik ook op...

Nouja, vandaag weer in het gareel dan maar!

Volgens mij is iedereen afgevallen deze week! Ben trots op ons!
goedemiddag WW-ers

@HM, zo te lezen valt de schade wel mee.

@Propje, het is inderdaad erg jammer dat er afvallers onder de afvallers zijn.

Persoonlijk doet me dit heel erg goed, het werkt gewoonweg motiverend. Vind het wel jammer voor degene dat ze zich niet meer melden, om welke reden dan ook. Als het niet goed gaat met het afvallen dan is het voor mijn gevoel juist heel erg prettig om je hier te melden. Daarmee zeg ik niet dat ze niet meer afvallen hoor! Maar het zou wel fijn zijn dat men laat weten waarom ze wegblijven.
Ik heb tot nu toe vandaag pas 8 punten op; elke keer als ik de koelkast opendoe zie ik de overheerlijke tapas staan.

Vanavond eet ik sperziebonen, met (nieuwe) aardappeltjes en een klein beetje vlees; dan heb ik punten genoeg om vanavond wat lekkers mee te eten.

Succes allemaal!
@Pauline, geniet ervan! Wij hebben vanavond ook stokbrood met van alles lekkers erop! Maar ook ingecalculeerd dus smullen geblazen
Dames,

Sorry een beetje laat ik weet het! Hier weer een halve kg eraf! Het gaat niet zo snel als ik zou willen, maar toch nog wat eraf!

Kookie, gefeliciteerd!! Goed van haar. Mijn nichtje is ook geslaagd!

Vandaag een goede dag met punten. Morgen wordt het moeilijk, maar zal mn best doen!

Propje veel sterkte met je man!
Toch wel iets te veel gegeten vandaag, maar blijf erbij dat het in het weekend wel mag. Compenseer het wel weer komende week, althans daar ga ik wel mn stinkende best voor doen:-)

Geniet ze allemaal!
Hey Blink, goed dat je je weer meldt, toch wel fijn, een halve kilo eraf!

Vrees dat ik ook net iets teveel heb gegeten van het stokbrood.
@pauline, we hebben onze deal wel gehaald, eraf=eraf

Op naar het volgende weegmoment,
Een gebakje als ontbijt, dat is toch genieten?
Stukje bij beetje begint bij mij het kwartje te vallen geloof ik. Vriendje helpt me daarbij. Zoals gisteravond (ik had echt genóég te eten gehad) had ik bedacht dat ik nog wel een zakje van die tobleronesnoepjes van 100 calo's mocht. Maar eigenlijk had ik er geen zin in. Dus zei vriendje waarom neem je het dan? Nou, eeh, omdat ik bedacht had dat het mocht... (niet genomen hoor).

Vanmiddag zijn we lekker op het strand gaan wandelen en ik had vantevoren geluncht. Maar als ik zin zou hebben in een ijsje dan mocht dan van mezelf. Vriendje heeft nog broodje haring gegeten en ik niks:-) En ook geen ijsje genomen:-) Wél japanse zoutjes toen we thuis waren. Maar geen wijn. En bedacht dat als ik een toetje neem, ik dan voortaan een kleiner schaaltje neem.

Het zal jullie misschien wat onnozel in de oren klinken, maar voor mij zijn dit echt eye-openers, treurig maar waar. Ik ben erg van het overeten omdat ik het dan gezellig vind en lekker en nu 'mag' het enzovoort enzovoort. Ik moet mezelf daarin echt trainen, want ik heb echt wel eens zoveel gegeten dat ik misselijk was en last van mn darmen kreeg. Niet grappig.

Voor mezelf is het belangrijk dat ik leer dat het niet gaat om het punten tellen (wel een goed hulpmiddel) maar dat ik leer om met eten om te gaan en niet te denken dat ik iets mis als ik iets neem (en een ander wel bijvoorbeeld). Vandaag waren het voor mij echt juichmomentjes, en wie weet komen er nog wel meer binnenkort haha.

Lang verhaal, maar moest het ff van me afschrijven...
quote:Kookie schreef op 21 juni 2009 @ 10:09:

Een gebakje als ontbijt, dat is toch genieten?

Dat is toevallig

Ik heb een stuk puddingkruimelvlaai als ontbijt gegeten.
Dat klinkt alsof je op de goede weg bent Haags Meisje !!

Top en volhouden hè
quote:Haags meisje schreef op 21 juni 2009 @ 18:56:

Stukje bij beetje begint bij mij het kwartje te vallen geloof ik. Vriendje helpt me daarbij. Zoals gisteravond (ik had echt genóég te eten gehad) had ik bedacht dat ik nog wel een zakje van die tobleronesnoepjes van 100 calo's mocht. Maar eigenlijk had ik er geen zin in. Dus zei vriendje waarom neem je het dan? Nou, eeh, omdat ik bedacht had dat het mocht... (niet genomen hoor).

Vanmiddag zijn we lekker op het strand gaan wandelen en ik had vantevoren geluncht. Maar als ik zin zou hebben in een ijsje dan mocht dan van mezelf. Vriendje heeft nog broodje haring gegeten en ik niks:-) En ook geen ijsje genomen:-) Wél japanse zoutjes toen we thuis waren. Maar geen wijn. En bedacht dat als ik een toetje neem, ik dan voortaan een kleiner schaaltje neem.

Het zal jullie misschien wat onnozel in de oren klinken, maar voor mij zijn dit echt eye-openers, treurig maar waar. Ik ben erg van het overeten omdat ik het dan gezellig vind en lekker en nu 'mag' het enzovoort enzovoort. Ik moet mezelf daarin echt trainen, want ik heb echt wel eens zoveel gegeten dat ik misselijk was en last van mn darmen kreeg. Niet grappig.

Voor mezelf is het belangrijk dat ik leer dat het niet gaat om het punten tellen (wel een goed hulpmiddel) maar dat ik leer om met eten om te gaan en niet te denken dat ik iets mis als ik iets neem (en een ander wel bijvoorbeeld). Vandaag waren het voor mij echt juichmomentjes, en wie weet komen er nog wel meer binnenkort haha.

Lang verhaal, maar moest het ff van me afschrijven...HM, wat goed dat je dit inziet! Door iets te onderkennen of in te zien heb je vaak al zoveel gewonnen, dan ben je goed op weg!!
Een nieuwe week voor alle ww'ers.

Zet em op hoor meiden!
Goedemorgen allemaal

Normaal heb ik geen tijd over `s ochtends maar zoon treuzelt.

Sluit me aan bij Propje, we zetten door en de weegschaal zal het vrijdag uitgillen van plezier!
Al met al heb ik dit weekend toch wel wat teveel gegeten en gesnoept.

Daar baal ik dan weer zo van, dat ik echt de neiging heb om te zeggen "laat maar gaan"; komt ook nog bij dat ik net nieuwe medicijnen heb gekregen die nogal wat bijwerkingen geven, dus dat geeft je humeur ook niet bepaald een boost.

Maar....... ik geef niet toe aan dat gevoel en ben vandaag weer goed begonnen met 2 boterhammen; er staat al een was aan en ik heb de bovenverdieping al gestofd en gezogen.

Goed hoor, Haags meisje! Ik denk dat het opsporen van je 'foute gedachten' en de daaruit volgende handelingen DE sleutel zijn om iets aan je gewicht te doen.

Heb al verschillende keren gelezen dat diëten an sich ook niet helpen als je een emotie-eter bent, maar dat je de gedachten en aannames die er achter zitten aan moet pakken.

Ja, ja ik weet het: makkelijker gezegd dan gedaan.
@HM, U is goed bezig!

@Pauline, het is goed dat je je dit beseft kan je daar de rest van de week op instellen, denk aan het weegmoment en hoe fijn het is als de weegschaal weer minder aangeeft.

@Propje, we zien en horen je mogelijk minder deze week vanwege je man, maar ook voor jou geldt, zet `m op!

Zoals het er nu naar uitziet ga ik vanavond weer aan de wandel met een vriendin, altijd goed voor me wat extra beweging!

Later
Het gaat hier gelukkig weer goed.

Vanochtend een afspraak gehad bij een kinesiologe en ik voel me (figuurlijk) een stuk lichter.

Ik heb een paar (geestelijk) heel zware dagen achter de rug en dan lijken er wel onzichtbare krachten aan het werk te zijn, waardoor ik toch (weer) teveel ga eten en snoepen.

Maar, hopelijk nu weer voor langere tijd op het goede spoor gezet!!

Vanavond ga ik bloemkool maken (wel met een sausje), krieltjes en een klein stukje vlees.

Ik ben niet zo'n vleeseter, dus op die manier kan ik makkelijk de punten binnen de perken houden.

Vandaag op:

2 boterhammen met Slankie

tussendoor: 1 Bastognekoek en koffie (en later nog thee)

2 boterhammen met salade (dubbel gedaan, dus maar 1x beleg);

beker karnemelk en knackebrod met hagelslag

tussendoor: 1 appel

Ik zit nu op 10 punten en het avondeten zal ongeveer 8 punten opleveren, dus dat gaat goed!!

Zet 'm op allemaal!!
Danku danku:-)

FF kort verder: volgens mij is iedereen HEEL goed bezig!
Helleuw helleuw,

Vanmorgen gewogen en nog hetzelfde als vorige week. Verwonder ik me niet zo over, gisteren BBQ gehad met veel stokbroodjes. Mocht wel, had punten gespaard maar toch.

Ach vrolijk verder en hoop dat er volgende week weer wat af is
.
Het is hier rustig. Nou ja, mischien niet zo gek, want ik word er ook keer op keer uitgegooid.

Hopelijk gaat het allemaal goed bij jullie.

Hier (gelukkig) wel; vanochtend yoghurt op met aardbeien, rode bessen en Allbran en net koffie met een Bastognekoek.

Al met al tot nu toe 3 punten en ik taal niet naar iets eten.

Klierig is dat hè Twompie; als je eenmaal van dat soort dingen begint te eten, zit je toch weer heel snel aan (te)veel punten.

Ik zal nog maar eens goed na gaan denken hoe ik de 2 BBQ's volgend weekend qua punten ga handelen!
Hey Twompie, volgende week beter, maarre, het mooie is wel dat je niets aangekomen bent!

@Pauline, je gaat weer lekker, houdt dat vast!

Ga vanavond weer naar de dikke billen club, eens kijken wat daar te beleven valt!

Gisteren wel bijna een uur gewandeld en vandaag op de fiets naar het werk, morgen op de naar het werk, donderdag niet op de fiets naar het werk (moet ik naar het hoofdkantoor en dat is een heul eind) vrijdag op de fiets naar het werk! Ben lekker bezig, ook al zeg ik het zelf en de afstand huis-werk is een pis eindje (zeg ik heel eerlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven