vergrendelscherm iphone 12

18-09-2022 08:08 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb op mijn telefoon de optie camera en zaklamp gebruiken op mijn vergrendelscherm uitgezet. Nu wil ik het weer aanzetten, maar het lukt me niet, ook niet met google.

Iemand een idee?
het is zoals het is
Instellingen —> bedieningspaneel

Kan je daar niet meer bij ?
jawel en dan? Dat heeft volgens mij toch niks met vergrendelscherm te maken? Ik heb alleen de zaklamp en camera erop staan, die ik vergrendeld niet kan gebruiken, dit wil ik graag veranderen
het is zoals het is
Het lijkt erop dat je ze bij sommige versies van iOS wel kunt weghalen en bij andere niet. Misschien is dat bij het terugzetten ook zo? Dat je ze uitgezet hebt in een oudere versie en ze nu niet meer terug kunnen? Ik kan het namelijk ook helemaal nergens vinden.
Ah ik zie wat je bedoelt. Ik swipe altijd naar beneden als mijn iphone vergendelt is en dan kom je op het bedieningspaneel. Maar ik zie inderdaad nu pas dat ik op het vergrendelde scherm de zaklamp heb staan
Ik weet wel dat je hem op de achterkant kan zetten.

Onder Toegankelijkheid -> Aanraken -> Tik op achterkant -> en dan zie je een opbaring aan opties.
Ook onderweg trouwens.

Maar antwoord op je concrete vraag heb ik niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Zit je al op iOS 16?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Probeer eens:
Instellingen - Schermtijd - altijd toegestaan - Camera (op het groene plusje drukken). De zaklamp zit namelijk aan de camera verbonden (omdat het in feite de flitser is).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Als je lang op de zaklamp drukt, wordt t een soort knop en gaat ie aan. Idem met uit.

De tip van retrostar is ook een leuke. Ik vond m onwijs irritant, mn zaklamp ging steeds aan als ik t niet wilde.
ik zit op ios 16 en het is me gelukt. Kan alleen niet meer navertellen wat ik precies heb gedaan, heb zoveel filmpjes gekeken en geprobeerd en ineens deed ie het
het is zoals het is

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven