Misbruik van mijn nummer
woensdag 30 november 2022 om 07:17
Ik word dagelijks gebeld door vreemden dat ik hen heb gebeld.
Dit is onmogelijk omdat ik nog altijd een prepaid heb.
Het gaat momenteel om gemiddeld 5 tot 10 telefoontjes per dag. Het zijn gewoon Nederlanders met een 06 nummer.
Wie heeft dit ook meegemaakt? Mijn nummer vervangen is ivm werk niet mogelijk.
Dit is onmogelijk omdat ik nog altijd een prepaid heb.
Het gaat momenteel om gemiddeld 5 tot 10 telefoontjes per dag. Het zijn gewoon Nederlanders met een 06 nummer.
Wie heeft dit ook meegemaakt? Mijn nummer vervangen is ivm werk niet mogelijk.
woensdag 30 november 2022 om 07:33
woensdag 30 november 2022 om 09:21
Ja oké.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 30 november 2022 om 10:00
Misschien wordt je nummer gebruikt voor oplichting. Gisteren kreeg mijn moeder zo'n hey mam ik heb een nieuw nummer en ik heb geld nodig bericht. Was ook gewoon een Nederlands nummer. Maar ze had vorige week opgenomen toen zo'n nummer uit Spanje belde. Dus ik heb gezegd dat ze nu extra op moet letten voor oplichting.
Ze dacht wel even dat dat bericht echt was dus hopelijk komt het niet te vaak voor.
Ze dacht wel even dat dat bericht echt was dus hopelijk komt het niet te vaak voor.

woensdag 30 november 2022 om 12:59
dinsdag 6 december 2022 om 15:20
Wij hebben op 5 december helaas geconstateerd dat in de bestelomgeving van DELTA Mobiel persoonsgegevens zijn gestolen door criminelen. Ook uw persoonlijke gegevens zijn onderdeel van deze datadiefstal. Het gaat om uw naam, adres, e-mailadres, geboortedatum, telefoonnummer en bankrekeningnummer.
We betreuren het dat, ondanks ons actieve cybersecuritybeleid, uw persoonsgegevens onderdeel zijn van deze datadiefstal. Onze excuses voor het ongemak.
Excuus daar heb je weinig aan. Weet nu wel de oorzaak. Momenteel 2x daags nog steeds uit NL en zweden
We betreuren het dat, ondanks ons actieve cybersecuritybeleid, uw persoonsgegevens onderdeel zijn van deze datadiefstal. Onze excuses voor het ongemak.
Excuus daar heb je weinig aan. Weet nu wel de oorzaak. Momenteel 2x daags nog steeds uit NL en zweden

woensdag 7 december 2022 om 16:24
Wij hebben dat ook een hele tijd gehad. Één van de bedrijven die ik toen aan de lijn kreeg heeft me het adres doorgegeven, daar is een briefje naar toe gegaan met met verzoek hier mee op te houden. Dat heeft gewerkt.
zaterdag 10 december 2022 om 23:31
Ik had dat met m’n e-mailadres. Niet vaak maar af en toe. Was steeds dezelfde vrouw. Kreeg ik mails over de voetbalvereniging van haar kind en een keer bevestiging van levering van een trampoline.
Zo vreemd, je weet je eigen e-mail/nummer toch wel?
Jammer genoeg geen oplossing voor jouw probleem TO.
woensdag 14 december 2022 om 14:25
woensdag 14 december 2022 om 17:01
Hier is geen oplossing voor behalve een nieuw nummer. Dat het voor werk is, is misschien lastig maar het lijkt me stug dat het onmogelijk is. En als je het niet doet zal dit gezeik simpelweg nooit stoppen.
Niemand is geholpen bij het behoud van dit nummer.
Niemand is geholpen bij het behoud van dit nummer.
Do not go gentle into that good night, Old age should burn and rave at close of day; Rage, rage against the dying of the light.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in