Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
Het is hier zeker rustig. Bij mij komt het omdat ik het druk heb met werk en studie. Eten gaat best okee, hoewel ik wel elke dag boven mn punten uit kom. Hoe erg dat is, zal ik vrijdag dan wel merken...

Twompie, wat er niet aan komt, hoeft er ook niet af:-)
Bij de WW was de stand -4,6, komt aardig overeen met ons weegmoment. Helemaal goed dus!
Kunnen jullie trouwens ook nog steeds het laatste bericht niet zien?
.
Nee, nog steeds niet

Vandaar mijn lege post....
Bij sommige topics kan ik het laatste bericht wel zien, maar bij andere weer niet.

Zal het eerst even afkloppen........ maar ik ben er vandaag nog niet uitgegooid.

Gisteren keurig binnen mijn punten gebleven. Vandaag ben ik vrij hongerig en heb tot nu toe al 2,5 boterham op. Lekker vers brood gehaald bij de bakker, dat vind ik echt heerlijk!

Ik had bedacht dat een extra boterham met mager beleg beter vult en qua punten niet zo schadelijk is.

@Kookie; het is ook heerlijk weer om te fietsen; wel een behoorlijke wind, maar verder prima.

Ik fiets elke dag wel meerdere keren, al is het alleen al om dochter te brengen en te halen naar en van school. Maar dat telt niet aan, want het is letterlijk 1,5 tot 2 minuten fietsen.

Nou ja, vanmiddag moet ze naar zwemles en dat is best wel 5 minuten fietsen
stroomstoring vannacht, was in diepe slaap, man schudt me wakker en dan moet je dag nog beginnen. Kookieman smeert ondertussen brood voor werk, kind snel onder de douche en binnen no-time op de fiets.

Is wel goed voor je dagtotaal.

om 12.00 2 boterhammen rookvlees, later reepje ontbijtkoek en ik at moederziel alleen, dus wat gebakken aardappelen en een bak rauwkost.

@pauline, wind tegen. blehhhhhhh!
.
Hahaha, waar een stroomstoring al niet goed voor is:-)

Ik ben vandaag ook gaan fietsen naar mn werk (10km) en had zowel heen én terug wind tegen volgens mij haha.

Eten is geloof ik wel goed gegaan, zal zo ff mijn punten invoeren.

Lekker is dat, versgebakken brood! Heerlijk met pindakaas en banaan:-)
heb nu hartstikke honger, zelfs na 2 beschuitjes met aardbeien.
Erg spraakzaam zijn we vanavond niet, ga ciminal minds kijken, hopelijk geen herhaling.
balen, wel dus
Hier is het vandaag ook weer heel erg goed gegaan! Ben er echt blij mee.

Ik ga straks Midsomer Murders kijken: is wel een herhaling, toen ik het verhaal las wist ik alweer 'wie het gedaan heeft', maar ik blijf het een heerlijke serie vinden.
Ooh, da`s een goede, ga ook kijken.

Top dat het goed met je gaat!

Gooi nog maar een glas water naar binnen, veel te weinig gedronken.
.
Hahaha, hebben jullie uiteindelijk een fijne avond gehad?
Ja hoor Haags meisje! Ik heb er zelfs een (bescheiden) glas wijn bij gedronken.

De sfeer in MM vind ik helemaal geweldig; van die plattelandsdorpjes waar intriges aan de orde van de dag zijn!

Blijkbaar zit ik in een goede flow, want het gaat goed en het kost me eigenlijk niet eens zoveel moeite.

Misschien dat mijn bezoek aan de kinesiologe afgelopen maandag ook wel een (extra) positief effect heeft gehad.

Dat van die tegenwind ken ik ook! Het lijkt inderdaad wel dat op de terugweg de wind gedraaid is.

Alhoewel ik ging vanochtend wat inkopen doen op de fiets en toen kon ik op weg naar huis rustig peddelen in de 8e versnelling.

Wie had dat ooit verwacht: ik heb zelfs zin om morgen weer op de weegschaal te 'moeten'
Aloha, paar drukke dagen achter de rug.

Sta morgen vooraan met wegen!

Net zo als Pauline, heb er zin in!
goedemorgen

Heb er 6 ons af, de stand vanmorgen was 86.9

Had iets meer gedacht maar eraf = eraf en eigenlijk is het prima.

Zie vanavond de andere resultaten, ben erg benieuwd.
82,8 vandaag voor mij.

Verbaasd me niks na de week die ik heb gehad: 1,2 kilo eraf dus.
@propje, het resultaat is goed, maar de manier waarop is blijkbaar minder. Zorg je goed voor jezelf? Vaak ren en vlieg je alle kanten op en vergeet je je zelf. Af en toe moet je ook even tijd voor bezinning nemen, klinkt heel zweverig maar zo bedoel en ben ik niet hoor!
.
Oeh, goede resultaten! Gefeliciteerd allemaal!

Ik ben gelijk gebleven en daar ben ik ook niet verbaasd over na míjn week;-)

Volgende week weer wat er af denk ik zo:-)

Fijne dag en geniet!
Even heel kort:

78.2 oftewel 1.3 kilo eraf!!! Het ging inderdaad goed, maar zo goed...... ik ben helemaal blij!

Kookie: na dat enorme gewichtsverlies van vorige week, is het toch hartstikke goed dat er nu alweer ruim een pond af is! Elke week meer dan een kilo eraf is niet realistisch. Je kunt trots zijn op jezelf!!

Propje: wel goed en gezond blijven eten hoor, ondanks de perikelen met je man. Gaat het goed met hem? Is de operatie geslaagd? Heel veel sterkte met alles.
quote:Kookie schreef op 26 juni 2009 @ 07:34:

@propje, het resultaat is goed, maar de manier waarop is blijkbaar minder. Zorg je goed voor jezelf? Vaak ren en vlieg je alle kanten op en vergeet je je zelf. Af en toe moet je ook even tijd voor bezinning nemen, klinkt heel zweverig maar zo bedoel en ben ik niet hoor!

Daar heb je helemaal gelijk in, en ik snap precies wat je bedoeld.

Deze week 2 keer een vette hap 's avonds en de rest brood, brood en nog eens brood.

Niet moeilijk om binnen je punten te blijven dan hè

Maar als ik om half negen thuis kom heb ik geen zin meer om te koken of zelfs om het op te eten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven