Gegevens overzetten laptop
zondag 12 februari 2023 om 23:03
Als je nooit ingelogd surft lijkt me dat niet.Marieke schreef: ↑10-02-2023 17:13Heel vreemd, want als TO zijn/haar nieuwe laptop gaat installeren, zou er toch op een gegeven moment de vraag komen 'log in met je Microsoft account'. En dan zou de nieuwe laptop de gegevens, dus ook de 'favorieten' zo in Edge zetten en deze zijn dan ook te zien (overigens ook in Google als je die browser liever gebruikt).

maandag 13 februari 2023 om 02:13
Ik heb geen verstand van Edge maar gebruik je op je telefoon ook Edge en staan al je favorieten enzo daar ook in?
Als je op beide browsers, Edge dus, bent ingelogd moet het overal hetzelfde zijn. Het kan echter wel zo zijn dat je synchronisatie aan moet zetten in je browser. Dat zou ik voor ze zekerheid eerst doen op je oude laptop want als je dat andersom doet kan het zijn dat de browser synchroniseert en de settings van je nieuwe laptop naar je oude overzet. Weg favorieten.
Als je op beide browsers, Edge dus, bent ingelogd moet het overal hetzelfde zijn. Het kan echter wel zo zijn dat je synchronisatie aan moet zetten in je browser. Dat zou ik voor ze zekerheid eerst doen op je oude laptop want als je dat andersom doet kan het zijn dat de browser synchroniseert en de settings van je nieuwe laptop naar je oude overzet. Weg favorieten.
maandag 13 februari 2023 om 13:58
Ook niet rechts bovenin je scherm, een geel 'tabblaadje' waar 'Andere favorieten' bij staat?
In welke regio woon je? Wellicht is er ergens iemand die je verder kan helpen. of bij de winkel waar jij je laptop gekocht hebt. Of mss zelfs in je buurt waar ze bij een soort senioren of ouderenbond mensen op eenvoudige wijze helpen en kunnen uitleggen
maandag 13 februari 2023 om 14:50
Oké. Dus je favorieten staan nu op de externe harde schijf. Als je je verkenner opent en je steekt de schijf in je nieuwe computer, zie je hem dan verschijnen? Vaak krijgt hij de letter H of staat er zoiets als Externe Schijf ofzo. Zie je je externe schijf wel in je verkenner?
maandag 13 februari 2023 om 20:43

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in