cadeau ideeën meisje 7 jaar
maandag 13 februari 2023 om 14:22
Hoi,
In de loop der jaren heb ik hier al zo vaak allerlei goede tips gekregen voor speelgoed en kinderspullen waar ik zonder dit forum zelfs nog nooit van gehoord had. Daarom dus dit topic. Mijn dochter wordt alweer 7 en hoewel ik al wat cadeautjes voor haar heb kan er nog wel iets bijzonders bij. Kom maar door dus met die leuke, creatieve, bijzondere, populaire, dit-moet-ieder-kind-hebben cadeautips! Mijn dank is nu al groot.
In de loop der jaren heb ik hier al zo vaak allerlei goede tips gekregen voor speelgoed en kinderspullen waar ik zonder dit forum zelfs nog nooit van gehoord had. Daarom dus dit topic. Mijn dochter wordt alweer 7 en hoewel ik al wat cadeautjes voor haar heb kan er nog wel iets bijzonders bij. Kom maar door dus met die leuke, creatieve, bijzondere, populaire, dit-moet-ieder-kind-hebben cadeautips! Mijn dank is nu al groot.
Am Yisrael Chai!
maandag 13 februari 2023 om 14:54
Mijn dochter is niet zo'n held met dingen met wieltjes, ze is bangig aangelegd met dat soort dingen. We hebben een schuur vol fietsen, steppen, rolschaatsen etc en ze worden allemaal nauwelijks aangeraakt. Ze houdt wel van echte meisjesdingen, knutselen, dansen, zingen, verkleden, make-up, poppen, paarden, puppy's, koken, bakken, maar ook gezelschapsspelletjes en koppeltjeduikelen en handstanden en radslagen doen enzo. Maar daardoor zit ik ook een beetje in die tunnel en zou zoiets als Gravitrax niet eens bij me opkomen. Ik ken het idd ook niet, dus dank voor die tip!
Am Yisrael Chai!
maandag 13 februari 2023 om 15:06
maandag 13 februari 2023 om 15:07
maandag 13 februari 2023 om 15:09
maandag 13 februari 2023 om 15:22
Die is hier ook een enorme hit, speelt mijn dochter inderdaad ook graag maar hebben we dus al.4klavertje4 schreef: ↑13-02-2023 15:09Ik heb zelf geen dochters maar mijn grote wens rond die leeftijd was Polly Pocket.
En mijn zoon van 8 die gek is op spelletjes heeft met Sinterklaas Ticket to ride gekregen en dat is een grote hit (voor nu nog wel met een beetje hulp maar dat duurt niet lang meer)
Am Yisrael Chai!
maandag 13 februari 2023 om 15:25
Die van mij vraagt vaak om het LOL huis, maar vorig jaar had ze ook al een enorm Playmobil huis met van alles erop en eraan gekregen en toen van Sinteropa ook nog een Barbiehuis, dus ik ben even klaar met huizen. Ik zat vandaag naar de glamper te kijken maar ik vond hem te duur.Redballoon schreef: ↑13-02-2023 15:06Ja gravitrax is bij mijn net 7 jarige een grote hit!
De glamper van L.O.L. ook trouwens, ket wat uitpakken ballen erbij.
Een setje met biologische handcrème, make upjes etc. vond ze ook erg leuk.
Ohja, en een vlog camera met een green screen erbij! Volgens mij heet dat tobi2 van Vtech.
Wel een enorm goed idee van die camera, die van mij vraagt ook vaak om de Kidizoom, al een hele tijd, maar ik begreep van anderen dat dat wel echt een slechte camera is, slechte kwaliteit foto's en filmpjes bedoel ik dan, dus dat heeft me tot nu toe weerhouden. Maar ik denk wel dat ze dat heel erg leuk zou vinden dus ik ga eens kijken of ik kwalitatief betere camera's kan vinden.
Am Yisrael Chai!
maandag 13 februari 2023 om 15:29
maandag 13 februari 2023 om 15:35
Ik heb daar naar zitten zoeken afgelopen tijd, maar het niet kunnen vinden. Sowieso 3kwart van wat ik vond, werd ook bij Ali verkocht dus dan vertrouw ik het al niet. In reviews las je telkens dat je camera uit 2006 betere foto's maakt. Plus, die spelletjes op de kidizoom vond ik totaal onnodig.fashionvictim schreef: ↑13-02-2023 15:25
Wel een enorm goed idee van die camera, die van mij vraagt ook vaak om de Kidizoom, al een hele tijd, maar ik begreep van anderen dat dat wel echt een slechte camera is, slechte kwaliteit foto's en filmpjes bedoel ik dan, dus dat heeft me tot nu toe weerhouden. Maar ik denk wel dat ze dat heel erg leuk zou vinden dus ik ga eens kijken of ik kwalitatief betere camera's kan vinden.
Met pijn en moeite 2 Belgische merken gevonden, maar op de productfoto's zagen de toestellen er zo mini uit dat het leek op peuterspul. Het schermpje om de foto terug te kijken is dan ook heel klein.
Mijn conclusie was dat we óf meer moeten uitgeven en een basic camera voor volwassenen kopen, óf dat we anders beter een geheugenkaartje in een oude smartphone van ons kunnen stoppen.
maandag 13 februari 2023 om 15:37
Heel gaafRedballoon schreef: ↑13-02-2023 15:07Oh en wat ik ook op haar lijstje gezet was was een armbandje met daarop een code waarmee je je "eigen" wasvis/dolfijn/schildpad kan volgen. Ja een echte! Dat dier draagt een GPS zender en je kan dus online dat dier volgen. Vond ik erg origineel!
maandag 13 februari 2023 om 15:40
Ja, dit is tot nu toe ook mijn ervaring, jammer dat jij dus ook nog geen goede kindercamera hebt kunnen vinden.Aija schreef: ↑13-02-2023 15:35Ik heb daar naar zitten zoeken afgelopen tijd, maar het niet kunnen vinden. Sowieso 3kwart van wat ik vond, werd ook bij Ali verkocht dus dan vertrouw ik het al niet. In reviews las je telkens dat je camera uit 2006 betere foto's maakt. Plus, die spelletjes op de kidizoom vond ik totaal onnodig.
Met pijn en moeite 2 Belgische merken gevonden, maar op de productfoto's zagen de toestellen er zo mini uit dat het leek op peuterspul. Het schermpje om de foto terug te kijken is dan ook heel klein.
Mijn conclusie was dat we óf meer moeten uitgeven en een basic camera voor volwassenen kopen, óf dat we anders beter een geheugenkaartje in een oude smartphone van ons kunnen stoppen.
Am Yisrael Chai!
maandag 13 februari 2023 om 15:44
En wat mijn net 7 jarige dochter heeft gekregen:
Diverse lego friends sets
Kapla (wilde ze zelf graag)
Rainbocorn knuffel
Schilderen op nummer met unicorns Krimpy dinky
Ander knutselspul zoals glitterpapier, glitterstiften en geurstiften
Sieradendoosje
Skip-bo
Geheugenspel met 5 kleuren
https://www.bol.com/nl/nl/p/draw-with-l ... oductImage
Diverse lego friends sets
Kapla (wilde ze zelf graag)
Rainbocorn knuffel
Schilderen op nummer met unicorns Krimpy dinky
Ander knutselspul zoals glitterpapier, glitterstiften en geurstiften
Sieradendoosje
Skip-bo
Geheugenspel met 5 kleuren
https://www.bol.com/nl/nl/p/draw-with-l ... oductImage

maandag 13 februari 2023 om 15:59
maandag 13 februari 2023 om 16:01
Misschien ook even leuk om te delen wat ze dan sowieso al krijgt:

Ik verwacht dat deze karaoke-microfoon een dikke hit gaat zijn want ze houdt enorm van optreden en dansen en zingen. Compleet met moeilijk kijken enzo bij gevoelige liedjes, echt superschattig. En ze wil graag meedoen aan Holland's Got Talent sinds ze dat gezien heeft. Kan ze mooi oefenen, haha.
(Ze kan zeker niet bijzonder mooi zingen, hoor.)
En verder krijgt ze een dolgraag gewenst boek van de Zoete Zusjes.
Ik verwacht dat deze karaoke-microfoon een dikke hit gaat zijn want ze houdt enorm van optreden en dansen en zingen. Compleet met moeilijk kijken enzo bij gevoelige liedjes, echt superschattig. En ze wil graag meedoen aan Holland's Got Talent sinds ze dat gezien heeft. Kan ze mooi oefenen, haha.
(Ze kan zeker niet bijzonder mooi zingen, hoor.)
En verder krijgt ze een dolgraag gewenst boek van de Zoete Zusjes.
Am Yisrael Chai!
maandag 13 februari 2023 om 16:05
maandag 13 februari 2023 om 17:46
Make up koelkastje met spiegel.fashionvictim schreef: ↑13-02-2023 14:54Mijn dochter is niet zo'n held met dingen met wieltjes, ze is bangig aangelegd met dat soort dingen. We hebben een schuur vol fietsen, steppen, rolschaatsen etc en ze worden allemaal nauwelijks aangeraakt. Ze houdt wel van echte meisjesdingen, knutselen, dansen, zingen, verkleden, make-up, poppen, paarden, puppy's, koken, bakken, maar ook gezelschapsspelletjes en koppeltjeduikelen en handstanden en radslagen doen enzo. Maar daardoor zit ik ook een beetje in die tunnel en zou zoiets als Gravitrax niet eens bij me opkomen. Ik ken het idd ook niet, dus dank voor die tip!
maandag 13 februari 2023 om 18:06
Die vind ik zelf ook echt fantastisch,haha! Maar inderdaad, belachelijk duur!
Mijn dochter kreeg voor haar verjaardag vsn haar tante de oh zo gewenste squishmallow. Zooo blij was ze! Wel honderd keer roept ze: Oh mama, moet je voelen hoe zacht!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in