Andrélon kleurmasker vs zilvershampoo
vrijdag 24 februari 2023 om 15:35
Ik wil mijn haartint iets koeler blond, het is nu vrij warm midden blond. Zilvershampoo werkt niet bij mij.
Heeft iemand ervaring met Andrélon kleurmasker asblond? Dat is een soort toner voor je haar, geen verf. Ik zou deze wel eens willen testen als het werkt, hij is nu 1+1 gratis bij het Kruidvat.
Heeft iemand ervaring met Andrélon kleurmasker asblond? Dat is een soort toner voor je haar, geen verf. Ik zou deze wel eens willen testen als het werkt, hij is nu 1+1 gratis bij het Kruidvat.
Groetjes!

vrijdag 24 februari 2023 om 18:11
https://www.pro-duo.nl/vegan/vegan-haar ... ir#start=1
Deze werkt voor mij super. Die van Kruidvat ed zijn niet sterk genoeg, naar mijn mening.
Deze werkt voor mij super. Die van Kruidvat ed zijn niet sterk genoeg, naar mijn mening.
zaterdag 25 februari 2023 om 06:37

zaterdag 25 februari 2023 om 06:53
Ja, precies, asblond word je vanzelf

Ik snap zelf die asblonde hype totaal niet. Mijn kapper probeert het me altijd aan te smeren, zo'n "koele toner". Eén keer gedaan, met als resultaat dat ik grijs was bij mijn slapen. Dus waar mensen ook als eerste grijs worden vaak. Het was traumatisch, ik leek wel 40.
zaterdag 25 februari 2023 om 07:46
Ja het is inderdaad vaak een kortdurig uitstapje naar een andere kleur waarvoor je ook heel veel moeite hebt moeten doen. En dan heb je die kleur en niemand fluit je meer na (hoewel je dat nooit op prijs stelde want seksistisch). Maar binnen drie dagen zit je weer bij de kapper.vaniteifear schreef: ↑25-02-2023 06:53Ja, precies, asblond word je vanzelf
Ik snap zelf die asblonde hype totaal niet. Mijn kapper probeert het me altijd aan te smeren, zo'n "koele toner". Eén keer gedaan, met als resultaat dat ik grijs was bij mijn slapen. Dus waar mensen ook als eerste grijs worden vaak. Het was traumatisch, ik leek wel 40.

Dan moet het maar zoals het kan

zaterdag 25 februari 2023 om 09:14
Ja. Heel herkenbaar!tv-icoon schreef: ↑25-02-2023 07:46Ja het is inderdaad vaak een kortdurig uitstapje naar een andere kleur waarvoor je ook heel veel moeite hebt moeten doen. En dan heb je die kleur en niemand fluit je meer na (hoewel je dat nooit op prijs stelde want seksistisch). Maar binnen drie dagen zit je weer bij de kapper.![]()

zaterdag 25 februari 2023 om 22:23
Bij geel paarse pigmenten en bij meer oranje (warme) gloed blauwe pigmenten. Ik had de no yellow van Fanola maar dat deed niet echt iets. De no orange een beetje. Maar het masker No orange van Fanola werkt als een tierelier dus die shampoos gebruik ik niet meer. Mijn haar is deels ontkleurd/geblondeerd en deels eigen kleur met grijs (laten grey blenden).
Je hebt er wel handschoenen bij nodig want echt heftig. Kijken of je meer gelig/oranje bent en dan het bijbehorende masker. Dat werkt meer als een toner dan shampoos.
Je hebt er wel handschoenen bij nodig want echt heftig. Kijken of je meer gelig/oranje bent en dan het bijbehorende masker. Dat werkt meer als een toner dan shampoos.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in