Mode & Beauty alle pijlers

Andrélon kleurmasker vs zilvershampoo

24-02-2023 15:35 12 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil mijn haartint iets koeler blond, het is nu vrij warm midden blond. Zilvershampoo werkt niet bij mij.
Heeft iemand ervaring met Andrélon kleurmasker asblond? Dat is een soort toner voor je haar, geen verf. Ik zou deze wel eens willen testen als het werkt, hij is nu 1+1 gratis bij het Kruidvat.
Groetjes!
Zilvershampoo werkt alleen op ontkleurd haar, is mijn ervaring. Ik denk dat die toner vergelijkbaar werkt eerlijk gezegd.
Het merk Fudge is goed vind ik.
Ik heb de toner gehad in rood bruin dacht ik en mijn haar werd roze.
Dus nee die raad ik niet aan. Ik denk dat je het beste gewoon naar de kapper kunt gaan.
https://www.pro-duo.nl/vegan/vegan-haar ... ir#start=1

Deze werkt voor mij super. Die van Kruidvat ed zijn niet sterk genoeg, naar mijn mening.
Zonde om te kopen die Andrelon! Hooguit een minuscuul verschil voor een wasbeurt! O ben er geen fan van.
Je kan nog lang genoeg asblond haar dragen. Dat gaat vanzelf omdat je haar steeds minder kleur krijgt en dus de warme tonen verdwijnen. De muiskleuren blijven over.

Ik weet dat dit niet helpt maar ik kon het niet laten. ;-D

O ja en die maken oud en flets!
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
25-02-2023 06:37
Je kan nog lang genoeg asblond haar dragen. Dat gaat vanzelf omdat je haar steeds minder kleur krijgt en dus de warme tonen verdwijnen. De muiskleuren blijven over.

Ik weet dat dit niet helpt maar ik kon het niet laten. ;-D

O ja en die maken oud en flets!
Ja, precies, asblond word je vanzelf :biggrin:

Ik snap zelf die asblonde hype totaal niet. Mijn kapper probeert het me altijd aan te smeren, zo'n "koele toner". Eén keer gedaan, met als resultaat dat ik grijs was bij mijn slapen. Dus waar mensen ook als eerste grijs worden vaak. Het was traumatisch, ik leek wel 40.
vaniteifear schreef:
25-02-2023 06:53
Ja, precies, asblond word je vanzelf :biggrin:

Ik snap zelf die asblonde hype totaal niet. Mijn kapper probeert het me altijd aan te smeren, zo'n "koele toner". Eén keer gedaan, met als resultaat dat ik grijs was bij mijn slapen. Dus waar mensen ook als eerste grijs worden vaak. Het was traumatisch, ik leek wel 40.
Ja het is inderdaad vaak een kortdurig uitstapje naar een andere kleur waarvoor je ook heel veel moeite hebt moeten doen. En dan heb je die kleur en niemand fluit je meer na (hoewel je dat nooit op prijs stelde want seksistisch). Maar binnen drie dagen zit je weer bij de kapper. ;-D
Dan moet het maar zoals het kan
tv-icoon schreef:
25-02-2023 07:46
Ja het is inderdaad vaak een kortdurig uitstapje naar een andere kleur waarvoor je ook heel veel moeite hebt moeten doen. En dan heb je die kleur en niemand fluit je meer na (hoewel je dat nooit op prijs stelde want seksistisch). Maar binnen drie dagen zit je weer bij de kapper. ;-D
Ja. Heel herkenbaar! :biggrin:
Afbeelding

Ik bedoel meer zoiets. Hoop dat de afbeelding het doet.
Groetjes!
Bij geel paarse pigmenten en bij meer oranje (warme) gloed blauwe pigmenten. Ik had de no yellow van Fanola maar dat deed niet echt iets. De no orange een beetje. Maar het masker No orange van Fanola werkt als een tierelier dus die shampoos gebruik ik niet meer. Mijn haar is deels ontkleurd/geblondeerd en deels eigen kleur met grijs (laten grey blenden).

Je hebt er wel handschoenen bij nodig want echt heftig. Kijken of je meer gelig/oranje bent en dan het bijbehorende masker. Dat werkt meer als een toner dan shampoos.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven