Nude lippenstift
donderdag 6 april 2023 om 12:49
Ik gebruik al jaren een lippenstift van Mac; peach blossom. De kleur is ideaal voor dagelijks gebruik. Hij geeft mijn lippen een zacht kleurtje. Ik houd niet van opvallende lippenstift, vind het me niet goed staan.
Maar helaas blijft de peach blossom niet heel lang zitten en wil de stift ook iets te vaak breken. Ik ben dus op zoek naar een alternatief. Een lichte kleur en liefst semi glanzend. Wie gebruikt er een dergelijke lippenstift en kan me iets aanraden?
Bedankt!
Maar helaas blijft de peach blossom niet heel lang zitten en wil de stift ook iets te vaak breken. Ik ben dus op zoek naar een alternatief. Een lichte kleur en liefst semi glanzend. Wie gebruikt er een dergelijke lippenstift en kan me iets aanraden?
Bedankt!

donderdag 6 april 2023 om 13:19
Ik vind deze heel fijn:
https://www.zalando.nl/maybelline-new-y ... 7-h11.html
De kleur lijkt wat meer dan een nude op de foto, maar is in de praktijk erg neutraal, in ieder geval bij mij met mijn lichte huid.
Hij blijft lang zitten, blijft lang zijn glans houden en voelt maar een klein tikje plakkerig. Toegegeven dat het gevoel op de lippen even wennen is, maar voor mij is deze lipstick dat waard. Ik heb er twee kleuren van.
De kleur lijkt wat meer dan een nude op de foto, maar is in de praktijk erg neutraal, in ieder geval bij mij met mijn lichte huid.
Hij blijft lang zitten, blijft lang zijn glans houden en voelt maar een klein tikje plakkerig. Toegegeven dat het gevoel op de lippen even wennen is, maar voor mij is deze lipstick dat waard. Ik heb er twee kleuren van.

donderdag 6 april 2023 om 13:21
Verder vind ik de lijn 'I need a nude' van Natasha Denona ook erg mooi. Helaas heb ik zelf daarvan een kleur gekozen die uiteindelijk in het echt toch anders eruit zag dan online, en het is fysiek niet zo makkelijk verkrijgbaar. Maar de lipstick zelf was echt fijn; mooi dekkend, niet te droog, een beetje gel-achtig, en een lange houdbaarheid. Het is alleen wel even een gok welke kleur je zou moeten hebben.
donderdag 6 april 2023 om 14:32
Er bestaat ook een soort sealer. Ik kocht die een tijd geleden bij de DA. Daar moest ik ook erg aan wennen, want bij het opdoen brandde het in het begin een beetje.
Maar de lippenstift blijft wel langer zitten. Dus dat zou eventueel nog een alternatief kunnen zijn.
Maar de lippenstift blijft wel langer zitten. Dus dat zou eventueel nog een alternatief kunnen zijn.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

donderdag 6 april 2023 om 15:45
Ik weet dat Pillow Talk ontzettend populair is, maar bij mij is het een ontzettend fletse, grauwe kleur. Zou ik, zeker voor die prijs, echt even testen bij de Bijenkorf.sneeuwwitje80 schreef: ↑06-04-2023 15:40Pillow talk van Charlotte tilbury als dure optie
Maybelline superstay matte ink lippenstift als goedkope optie. Ik heb nr 65
donderdag 6 april 2023 om 17:36
Mee eens, hoewel ik ook Charlotte Tilbury wilde aanraden. Ze hebben een hele range aan nude en meer neutrale, rustigere lipsticks en ik ben er echt fan van. Het is het overwegen echt waard, loop vooral de Bijenkorf binnen. Ook de kwaliteit is echt heel goed. Maar idd, altijd even testen. Pillow talk staat mij ook niet zo mooi, maar ik heb dus wel enkele andere lipsticks van CT die ik bijna dagelijks met veel plezier gebruik.
milesdavis wijzigde dit bericht op 06-04-2023 17:37
5.16% gewijzigd
donderdag 6 april 2023 om 17:37
+1Jufjoke schreef: ↑06-04-2023 13:19Ik vind deze heel fijn:
Als ik iets heb waarbij ik zeker wil weten dat mijn lippenstift een dag meegaat pak ik deze. Er is inmiddels ook een meer nude lijn, maar die is Nederland nog niet op de markt, ik zit er met smart op te wachten!

donderdag 6 april 2023 om 17:48
Dat is waar. Ik heb er één die Stoned Rose heet en daar ben ik heel blij mee. Is alleen geen nude maar meer een niet al te donkere terra cotta kleur, een beetje oranje achtig. Maar die is inderdaad echt goed.milesdavis schreef: ↑06-04-2023 17:36Mee eens, hoewel ik ook Charlotte Tilbury wilde aanraden. Ze hebben een hele range aan nude en meer neutrale, rustigere lipsticks en ik ben er echt fan van. Het is het overwegen echt waard, loop vooral de Bijenkorf binnen. Ook de kwaliteit is echt heel goed. Maar idd, altijd even testen. Pillow talk staat mij ook niet zo mooi, maar ik heb dus wel enkele andere lipsticks van CT die ik bijna dagelijks met veel plezier gebruik.
donderdag 6 april 2023 om 19:53
Welke kleuren heb jij dan? Die zijn dus neutraal?Jufjoke schreef: ↑06-04-2023 13:19Ik vind deze heel fijn:
donderdag 6 april 2023 om 20:04
Wilde ook CT aanraden, mij gaat Pillow talk wel heel goed af dus inderdaad even testen! Ik vind wel dat ze niet zo heel lang blijven zitten (iemand tips?), maar de kleuren zijn echtmilesdavis schreef: ↑06-04-2023 17:36Mee eens, hoewel ik ook Charlotte Tilbury wilde aanraden. Ze hebben een hele range aan nude en meer neutrale, rustigere lipsticks en ik ben er echt fan van. Het is het overwegen echt waard, loop vooral de Bijenkorf binnen. Ook de kwaliteit is echt heel goed. Maar idd, altijd even testen. Pillow talk staat mij ook niet zo mooi, maar ik heb dus wel enkele andere lipsticks van CT die ik bijna dagelijks met veel plezier gebruik.

donderdag 6 april 2023 om 20:09
Ik heb als neutrale kleur die peachy kleur uit de link. Verder heb ik nog de rode. Ik draag eigenlijk nooit rode lipstick, maar deze is erg mooi als ik hem even afhap met een tissue, om het felle rood eraf te halen. maar die peachy uit de link is wat mij betreft echt wel een nude.
donderdag 6 april 2023 om 20:23
Peachy van Maybelline is inderdaad een mooi kleurtje. Fris, kleur maar wel bescheiden. Charlotte Tilburry is top maar ga vooral switchen, op de een of andere manier kan ik veel van haar lipsticks hebben, iets in haar ondertonen denk ik. Het schijnt dat Kiko veel dupes heeft, daar zou je dus ook kunnen kijken als je toch de stad in gaat.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in