Mode & Beauty alle pijlers

Bruin zonder zon (benen)

16-04-2023 20:49 90 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een fijne zelf bruiner

Heb een lichte huidskleur maar wil toch graag wat bruinere benen uit een flesje.

(Ik vermijd de zon namelijk, veel grotere kans op huidkanker door medicatie, op de rug al plekken met Plaveiselcelcarcinoom en basaalcelcarcinoom...)..dus de zon is niet aan mij besteed.

Wie heeft goede ervaringen met een bepaald type/merk
Tevreden over Bondi Sands
Muurbloempje115 schreef:
16-04-2023 20:51
Tevreden over Bondi Sands
Ik ook :)
https://www.bol.com/nl/p/zelfbruinende- ... androidapp

Deze bevalt mij goed, aanbrengen met een self tan handschoen.
Maar mensen gaan voorbij
Ik heb druppels van collistar maar daar ben ik matig tevreden over. Ik kreeg een tijdje terug om te proberen van iemand Bondi Sands mousse dark (en ik ben zo wit als een a4tje). Méga tevreden! Geen strepen en een mooie natuurlijke kleur die een dag of 4 goed zichtbaar is.

Ik heb wel goed gehydrateerde benen, met een scrubhandschoen van tevoren gescrubt en zo’n speciale handschoen (mit?) gebruikt om het aan te brengen. Ik breng het aan, laat het een uurtje met blote benen opdrogen en ga dan slapen. Volgende ochtend (na het douchen) ziet het er super uit. Het vlekt wel wat in het beddengoed maar dit was je er makkelijk uit. Ik ben echt fan vanaf nu, had dit eigenlijk eerder willen weten! #nospon
Lancaster.
Bondi Sands
I wanna live my life with the volume full!
Bondi Sands, aanbrengen met handschoen. Ik heb ook een lichte huid en het effect is heel natuurlijk en niet vlekkerig.
Ars longa, vita brevis
Hier ook een bondi Sands fan! Vlekkeloos en ik vind ook dat hij mooi afdraagt. Gewoon steeds iets lichter en na een tijdje scrub je het er ook makkelijk af.
Bondi Sands heeft ook een verwijderaar voor de zelfbruiner. Ik heb 'm voor de zekerheid meteen meegenomen maar nooit gebruikt.
Ars longa, vita brevis
Bedoelen jullie dan het schuim van Bondi Sands of de lotion?
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
En welke handschoenen?
Ik gebruik de zelfbruinende melk van het kruidvat:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait ... /p/4059581

Met een handschoen van bondi sands. Die handschoenen maken wel echt veel verschil.
MrsNiceGuy schreef:
16-04-2023 23:44
Bedoelen jullie dan het schuim van Bondi Sands of de lotion?
Schuim, en ook de handschoen van Bondi. Maar heb ook andere handschoenen voor zelfbruiner van andere merken en die werken net zo goed.
Yup, bondi sands. Schuim inderdaad. Ik gebruik ook wel eens de iets goedkopere St. Moritz. Blijft wat minder lang zitten en je moet opletten iets beter uit te smeren, maar ook prima.

Ik gebruik gewoon plastic handschoentjes :)
Hmmm Bondi Sands wel veel fans. Hebben jullie dan de dark? En de versie die 6 uur moet inwerken?
Hoe lang blijft zo'n flesje eigenlijk goed? Ik vind het best prijzig, en gebruik het vaak maar 1 hooguit 2 x. Daarna is er o.a. door buitenleven de ergste bleekheid er wel af en ligt het weer in de la. Kan je het een paar jaar na opening nog gebruiken?
Ik heb overigens ook die van Lancaster.
Baudolino schreef:
17-04-2023 08:36
Hoe lang blijft zo'n flesje eigenlijk goed? Ik vind het best prijzig, en gebruik het vaak maar 1 hooguit 2 x. Daarna is er o.a. door buitenleven de ergste bleekheid er wel af en ligt het weer in de la. Kan je het een paar jaar na opening nog gebruiken?
Nee, blijft niet goed. Dat stofje blijft niet werkzaam. Ruikt ook anders.

Veel zelfbruiners hebben een groene ondertoon zodat je er niet heel oranje uitziet, maar dat zie je dan ook heel erg. Dus als je na 6 maanden de zelfbruiner nog gebruikt kun je een groene laag krijgen ipv bruin.
Oh, ik doe rustig een jaar of langer met een flesje, nog nooit groen gegeven. Op het flesje zelf wel een beetje, maar op m'n lijf niet.

Ik heb een lichte en een donkere variant staan. In de lente gebruik ik vaker de lichte, maar ik vind het ook fijn om te combineren; donker op mijn benen en licht op mijn armen bijvoorbeeld (want die hebben het minder nodig).
Ik gebruik mijn zelfbruiner zeker al drie jaar en nog niks mis mee.
Maar mensen gaan voorbij
Bondi Sands
Star⁴ schreef:
17-04-2023 08:27
Hmmm Bondi Sands wel veel fans. Hebben jullie dan de dark? En de versie die 6 uur moet inwerken?
Ja, de dark schuim en die moet idd lang inwerken, ik laat het een nacht zitten. Bij Douglas is het artikelnummer 022448 en daar zie je ook de handschoen op de foto. Nu in de aanbieding trouwens :hyper:
Vraag: doen jullie dan alleen je benen? Ik zie het zo voor me: ik draag een jurk/rok met getinte benen, maar mijn armen en decolleté zijn dan nog een soort van wit. Of valt het mee?
pompoenbloem, bij mij zijn m'n benen veel witter dan de rest van m'n lichaam, dus ik doe idd alleen m'n benen, en die worden dan ongeveer de kleur van m'n armen en decolleté. Ik doe ook m'n hals met zelfbruiner, om 'm meer in de kleur van m'n gezicht en decolleté te krijgen. Maar het zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijk.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven