Bruin zonder zon (benen)
zondag 16 april 2023 om 20:49
Ik ben op zoek naar een fijne zelf bruiner
Heb een lichte huidskleur maar wil toch graag wat bruinere benen uit een flesje.
(Ik vermijd de zon namelijk, veel grotere kans op huidkanker door medicatie, op de rug al plekken met Plaveiselcelcarcinoom en basaalcelcarcinoom...)..dus de zon is niet aan mij besteed.
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald type/merk
Heb een lichte huidskleur maar wil toch graag wat bruinere benen uit een flesje.
(Ik vermijd de zon namelijk, veel grotere kans op huidkanker door medicatie, op de rug al plekken met Plaveiselcelcarcinoom en basaalcelcarcinoom...)..dus de zon is niet aan mij besteed.
Wie heeft goede ervaringen met een bepaald type/merk
zondag 16 april 2023 om 20:52
zondag 16 april 2023 om 21:15
https://www.bol.com/nl/p/zelfbruinende- ... androidapp
Deze bevalt mij goed, aanbrengen met een self tan handschoen.
Deze bevalt mij goed, aanbrengen met een self tan handschoen.
Maar mensen gaan voorbij
zondag 16 april 2023 om 21:18
Ik heb druppels van collistar maar daar ben ik matig tevreden over. Ik kreeg een tijdje terug om te proberen van iemand Bondi Sands mousse dark (en ik ben zo wit als een a4tje). Méga tevreden! Geen strepen en een mooie natuurlijke kleur die een dag of 4 goed zichtbaar is.
Ik heb wel goed gehydrateerde benen, met een scrubhandschoen van tevoren gescrubt en zo’n speciale handschoen (mit?) gebruikt om het aan te brengen. Ik breng het aan, laat het een uurtje met blote benen opdrogen en ga dan slapen. Volgende ochtend (na het douchen) ziet het er super uit. Het vlekt wel wat in het beddengoed maar dit was je er makkelijk uit. Ik ben echt fan vanaf nu, had dit eigenlijk eerder willen weten! #nospon
Ik heb wel goed gehydrateerde benen, met een scrubhandschoen van tevoren gescrubt en zo’n speciale handschoen (mit?) gebruikt om het aan te brengen. Ik breng het aan, laat het een uurtje met blote benen opdrogen en ga dan slapen. Volgende ochtend (na het douchen) ziet het er super uit. Het vlekt wel wat in het beddengoed maar dit was je er makkelijk uit. Ik ben echt fan vanaf nu, had dit eigenlijk eerder willen weten! #nospon
maandag 17 april 2023 om 07:50
Ik gebruik de zelfbruinende melk van het kruidvat:
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait ... /p/4059581
Met een handschoen van bondi sands. Die handschoenen maken wel echt veel verschil.
https://www.kruidvat.nl/kruidvat-solait ... /p/4059581
Met een handschoen van bondi sands. Die handschoenen maken wel echt veel verschil.
maandag 17 april 2023 om 07:53
Schuim, en ook de handschoen van Bondi. Maar heb ook andere handschoenen voor zelfbruiner van andere merken en die werken net zo goed.
maandag 17 april 2023 om 08:36
maandag 17 april 2023 om 08:51
Nee, blijft niet goed. Dat stofje blijft niet werkzaam. Ruikt ook anders.
Veel zelfbruiners hebben een groene ondertoon zodat je er niet heel oranje uitziet, maar dat zie je dan ook heel erg. Dus als je na 6 maanden de zelfbruiner nog gebruikt kun je een groene laag krijgen ipv bruin.
maandag 17 april 2023 om 09:14
Oh, ik doe rustig een jaar of langer met een flesje, nog nooit groen gegeven. Op het flesje zelf wel een beetje, maar op m'n lijf niet.
Ik heb een lichte en een donkere variant staan. In de lente gebruik ik vaker de lichte, maar ik vind het ook fijn om te combineren; donker op mijn benen en licht op mijn armen bijvoorbeeld (want die hebben het minder nodig).
Ik heb een lichte en een donkere variant staan. In de lente gebruik ik vaker de lichte, maar ik vind het ook fijn om te combineren; donker op mijn benen en licht op mijn armen bijvoorbeeld (want die hebben het minder nodig).
dinsdag 18 april 2023 om 10:49
Ja, de dark schuim en die moet idd lang inwerken, ik laat het een nacht zitten. Bij Douglas is het artikelnummer 022448 en daar zie je ook de handschoen op de foto. Nu in de aanbieding trouwens

donderdag 27 april 2023 om 12:45
pompoenbloem, bij mij zijn m'n benen veel witter dan de rest van m'n lichaam, dus ik doe idd alleen m'n benen, en die worden dan ongeveer de kleur van m'n armen en decolleté. Ik doe ook m'n hals met zelfbruiner, om 'm meer in de kleur van m'n gezicht en decolleté te krijgen. Maar het zal van persoon tot persoon verschillen natuurlijk.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in