Mode & Beauty alle pijlers

Goede mascara

30-04-2023 11:55 56 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar een mascara die zorgt voor volle, zwarte wimpers!
Wie O wie heeft DÉ tip?
Het fijnste vind ik (en ik heb alles geprobeerd, van goedkoop tot duur en terug) false lash princess van Essense, bij Kruidvat voor nog geen €4,-.
Ik koop ze tegenwoordig van Catrice, ook bij Kruidvat, en die zijn net zo goed als de duurdere merken.
rozemuur schreef:
30-04-2023 12:01
Het fijnste vind ik (en ik heb alles geprobeerd, van goedkoop tot duur en terug) false lash princess van Essense, bij Kruidvat voor nog geen €4,-.
Eens!
Ik heb ‘m zelf nog niet geprobeerd, maar die Essence Lash Princess wordt idd enorm goed aangeschreven.
rozemuur schreef:
Ik ben ook fan van de Lash Princess van Essence, de zwart met groene verpakking. Ik ben niet bepaald merktrouw en probeer steeds iets anders, maar de mascara's die ik in deze post noem heb ik diverse keren gekocht door de jaren heen. Gek is wel dat ik soms echt heel blij ben met de Lash Princess, en dan koop ik hem later nog eens en dan valt het toch een beetje tegen. Of de wimpers zien er de ene dag super uit en de volgende dag mwah. Heel gek, dat heb ik niet echt met andere mascara's. Desondanks is hij goed genoeg om te adviseren en ik heb hem ook op dit moment in huis.

Ook de Telescopic van L'Oréal vind ik fijn, en de Thrillseeker van Rimmel. De Telescopic geeft wat meer lengte en spreiding van de wimpers, de Thrillseeker geeft meer volume. Maybelline the falsies lash lift is er ook één die ik heel goed vind.
Deze drie koop ik alleen als er een 1+1 gratis aanbieding is, want die zijn er regelmatig.

In het duurdere segment vind ik de Lash Brag van Anastasia Beverly Hills een topper, en They're real van Benefit. Nadeel van deze laatste is dat ik hem van al deze mascara's het lastigste te verwijderen vind.
Als je weet wat voor effect je mooi vindt, dan maakt eigenlijk vooral het borsteltje ook veel uit.

https://www.saloncareforbeauty.nl/welke ... r%20volume!

Weten wat voor soort borsteltje je voorkeur heeft scheelt miskopen.
Ik heb nooit meer dé mascara gevonden, nadat ze de Stiletto er uit hebben gegooid, maar die van Kruidvat zijn inderdaad wel redelijk goed :)
Ik vind die Lash Princess van Essence juist drie keer niets, bij mij geeft ie af waardoor ik er als een soort panda uit ga zien. Het zit ook niet mooi.

Ik vind L'Oréal fijne mascara hebben; die Telescopic is fijn maar ook Million Lashes (brown of fatale) is een goede voor mij. Ik heb lichte wimpers en soms is bruin gewoon mooier, natuurlijker en subtieler dan zwart. De Lash Paradise van L'Oréal vind ik dan weer niet fijn, geeft ook dat panda effect bij mij.
Ik zweer bij deze

https://www.bol.com/nl/nl/p/bourjois-tw ... uctPageUrl

Sowieso altijd Bourjois. Ik heb wel eens uitstapjes gemaakt naar andere merken omdat ik getriggerd werd door een reclame, maar dan toch altijd weer terug naar Bourjois.
Ook een Pluviofiel
Ik zweer bij Dior Show Iconic Overcurl.
Am Yisrael Chai!
Yves Saint Laurent, Mascara Volume Effet Faux Cils. Geweldige mascara!
MrsDuck schreef:
30-04-2023 13:18
Ik vind die Lash Princess van Essence juist drie keer niets, bij mij geeft ie af waardoor ik er als een soort panda uit ga zien. Het zit ook niet mooi.
Ik heb precies hetzelfde met de Lash Princess!

Nu heb ik Legendary Lashes van Charlotte Tilbury ontdekt en die is helemaal fantastisch. Maar wel 30 euro...
rozemuur schreef:
Deze.
Deze van Clinque! Zo fijn dat er geen mascara onder je ogen zit halverwege of zelfs op het einde van de dag! Blijft gewoon goed zitten! En haal ik er onder de douche vanaf.

https://www.douglas.nl/nl/p/5010478089? ... HAQAvD_BwE
Mij bevalt Essence i love extreme volume mascara goed.
Maar mensen gaan voorbij
Jufjoke schreef:
30-04-2023 12:52
Als je weet wat voor effect je mooi vindt, dan maakt eigenlijk vooral het borsteltje ook veel uit.

https://www.saloncareforbeauty.nl/welke ... r%20volume!

Weten wat voor soort borsteltje je voorkeur heeft scheelt miskopen.
Dit vooral. Ik gebruik het liefste mascara van Sweed Lashes of Ilia.

Afbeelding
https://www.douglas.nl/nl/p/5010499008

Deze…zodra hij in de aanbieding is, koop ik er weer 1 als reserve
Intotheunknown schreef:
30-04-2023 15:31
Deze van Clinque! Zo fijn dat er geen mascara onder je ogen zit halverwege of zelfs op het einde van de dag! Blijft gewoon goed zitten! En haal ik er onder de douche vanaf.

https://www.douglas.nl/nl/p/5010478089? ... HAQAvD_BwE
Ja! Ik ben ook fan!
Ik ga de Essence en die van Clinique kopen en uitproberen! Thankssss
Pupa Milano, liefst die in rode verpakking en soms de Vamp variant. Ze zijn normaal iets van 20 euro maar koop ze bij de Etos voor 7,50 en 10 euro.
De waterproof mascara van Heroine Make Me (Japans) vind ik nog beter voor mijn rechte wimpers.

Momenteel gebruik ik They are real van Benefit (zat ergens bij), best goed maar voor die prijs weet deze me niet te overtuigen. Lash Paradise van L’Oréal vind ik oké. Mac Stack komt hierna omdat die ook ergens bij zat maar daarna weer terug naar Pupa Milano. Of toch weer eens eentje van Essence proberen.
rozemuur schreef:
dit! soms denk ik zelfs; hoe goedkoper, hoe beter.
ik gebruik al jaren de essence maximum defenition, van 2,89. heeft een fijne, dunne borstel. en ben nog geen betere tegengekomen
Make-up Forever Smokey Lash, waterproof.
Heb recentelijk mascara van clinique cadeau gekregen en moet zeggen dat die ontzettend goed bevalt! Geeft niet af en zit eind van de dag nog steeds heel goed. De vorige vlekte telkens, had dan na een uurtje of zo een zwarte lijn onder m'n oog.
Chocodream schreef:
30-04-2023 21:11
Heb recentelijk mascara van clinique cadeau gekregen en moet zeggen dat die ontzettend goed bevalt! Geeft niet af en zit eind van de dag nog steeds heel goed. De vorige vlekte telkens, had dan na een uurtje of zo een zwarte lijn onder m'n oog.
Ook als je hem op je onderwimpers gebruikt?
Ik gebruik ook de Essence maar alleen op bovenwimpers.
Heb nog nooit een mascara gevonden die niet afgeeft/vlekt/uitloopt wanneer je hem op je onderwimpers aanbrengt.
Dus als iemand dè tip heeft dan graag.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven