Mode & Beauty alle pijlers

UNIK ontharing

01-05-2023 10:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag via Instagram reclame voorbij komen van dit product. Het lijkt me bijna te mooi om waar te zijn. Ik vraag me ook af hoe precies je hiermee bijv. je bikinilijn kunt ontharen.

Iemand ervaring?

https://tryunik.nl/collections/party-sa ... gKl5_D_BwE
Het is een soort ultra heftige scrub die zelfs je haartjes wegscrubt. Onder aan de streep qua resultaat dus gewoon een combinatie van een scheerbeurt en een scrub. Maar dan met een scrub kristal (?) dat kennelijk zo scherp is dat het schaamhaar doormidden snijdt. Ik zou het niet in de buurt van mijn intieme zone wil hebben als dat klopt. En eigenlijk ook nergens anders.
Werkt niet. Ik heb er 1 via Ali €4,-, doet geen reet. En die site besteld ze ook gewoon bij Ali en verkoopt ze voor veel meer geld door.
Deze site dient ervoor om heel veel trackers te laten weten voor welke reclame je belangstelling hebt.

Als het een soort schuurpad is dan is je haar pas weg als ook je huid weg is.
Dan moet het maar zoals het kan
Ik heb dat ding op Instragram al onder verschillende namen voorbij zien komen. In de reclames gaat het trouwens over armen en benen enzo, volgens mij niet voor de bikinilijn. Ik zie ook niet hoe je dat zou kunnen doen, je bikinilijn schuren met dat ding, lijkt me lastig.
Een keer in de zoveel tijd komt ook de wonderolie om je wimpers te laten groeien weer langs. De ene soort haar moet langer en de andere moet korter. En dan gaan een heleboel het kopen onder het motto: baat het niet dan schaadt het niet.

Ik kan er kort over zijn: het werkt niet als wimper- of haargroeimiddel. Ik heb nog nooit een goede test gezien met als conclusie dat ricinusolie werkt als haargroeimiddel.
Ik heb zo'n ding, gewoon besteld bij Bol. En ja, het werkt. Maar ik gebruik m alleen op armen en benen, niet zozeer om te ontharen want zoveel haar heb ik niet, maar het doet wonderen voor mijn keratosis pilaris (ruwe bultjes, vooral op mijn armen).
Ik heb ooit zo’n ding gebruikt maar het duurt veel langer dan scheren en moet dus ook net zo vaak. Ik vind het niks toevoegen.
vivapimpelmees schreef:
01-05-2023 12:08
Ik heb zo'n ding, gewoon besteld bij Bol. En ja, het werkt. Maar ik gebruik m alleen op armen en benen, niet zozeer om te ontharen want zoveel haar heb ik niet, maar het doet wonderen voor mijn keratosis pilaris (ruwe bultjes, vooral op mijn armen).
Kan je kleine schaafwondjes mee oplopen als je iets te lang doorgaat.
tv-icoon schreef:
01-05-2023 14:48
Kan je kleine schaafwondjes mee oplopen als je iets te lang doorgaat.
Ik gebruik m eens in de 2/3 weken en maar kort dus dat zal wel loslopen.
vivapimpelmees schreef:
01-05-2023 12:08
Dat is wel fijn!
Bedankt voor de reacties. Ik blijf lekker scheren denk ik. :biggrin:
Ik zag het net voorbij komen en moest meteen aan dit ding denken. Wat jaren geleden helemaal je van het was maar uiteindelijk toch niet goed werkte want ik ken geen een beauty blogger/vlogger die het na al die jaren nog steeds gebruikt.
https://cynthia.nl/allure-kristalpad/

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven