Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
.
Kookie, gefeliciteerd! Fijn hoor:-)

Pauline, ben blij dat ik je heb kunnen inspireren;-) Denk wel dat jouw lunch 'slanker' was dan die van mij gisteren...

Bink, spannende tijden dus? Laat je weten hoe het gaat?

Vandaag ging het wel goed tot ik thuiskwam... heb speculaasjes gegeten... Geen idee wat me mankeert. Soms denk ik echt dat ik niet goed bij mn hoofd ben als het gaat om eten.
Hallo lieve ww dames,

bedankt dat jullie zo nu en dan nog eens aan me denken.

.........

Dus dames: wederom morele steun gevraagd alleen nu even niet op ww gebied.

Groetjes,

(ps. tabel is aangepast)
Jeemig propje...wat naar pfff maagzweer, schimmeltje, ontstoken wond en?!?!? Een infarct sjeezus meid wat een toestand. Hoe gaat het met jou nu dan? Voel je je rustig en heb je het gevoel dat je het aankunt of ben je het even kwijt nu?

sterkte hoor!!

Maandag weegdag voor mij en gelukkig weer een fijn mooie weegdag. Weer kg eraf

BMI is nu 24.07 :-D
Blink zie je berichtje nu pas. Spannend!!! Een kleintje in de maak
@propje, verdikke me toch. Je krijgt nu heel wat voor je kiezen en jij en je man moeten enorm hard werken. Niet alleen op lichamelijk maar ook vooral geestelijk. Maar het gaat jullie lukken, waarschijnlijk met op`s en down`s maar zoals ik heb je leren kennen op dit forum ga je uit van het positieve van de mens en niet van het negatieve. Kom maar bij ons om te janken, te lachen, van je af te schrijven en bovendien ook nog af te vallen. Namens mezelf geef ik je met mijn volle gewicht een dikke knuf!!!!

@Twopie, u is KNAP, echt geweldig goed gedaan!

wat een wilskracht! nou, jij kunt wel op het strand paraderen deze zomer of over de boulevard flaneren.
.
Jemig Propje! Wat heftig! Heel veel sterkte allebei en pas ook goed op jezelf!

Twompie, ik heb bewondering voor je, petje af! Nog tips?
Wat een nare berichten Propje! Kan me heel goed voorstellen dat je je nu niet druk kunt maken over een kilootje meer of minder.

Ik hoop dat je man snel opknapt en dat jullie samen weer vol goede moed verder kunnen. Heel veel sterkte in elk geval!

Twompie: goed gedaan!

Gisteren hoorde ik van iemand dat je 's ochtends niet te weinig moet eten, omdat je dan de hele dag achter de feiten aanloopt. En vooral geen snelle koolhydraten voor het ontbijt. Vanochtend ontbeten met 2 waldkornboterhammen met rookvlees.

Zij bekijkt het trouwens weer heel anders: WW gaat heel erg uit van caloriën, terwijl zij veel meer kijkt naar (snelle) koolhydraten en suikers. Volgens haar is ananas een absolute 'No Go', terwijl dat bij WW 0 punten is.

Nou ja, ik houd het maar bij de punten, anders doe ik volgens mij 2 dingen half.

Kookie, wat zul jij er blits bijlopen op het strand / aan het zwembad! Heb je al vakantieplannen??

Ik ga komend weekend over 6 weken; en heb dus nog 7 weeg-vrijdagen voor de vakantie (en nog 6,5 week om mijn tussendoel, 75 kilo, te halen).
Maar even forummen om te voorkomen dat ik ga snaaien.

Ik moet eigenlijk nog heel veel doen en van 1 ding begint de deadline angstvallig dichtbij te komen; maar m'n concentratie is ver te zoeken op het moment.

Mijn man heeft nu een gesprek waarin hem, althans dat verwachten we, een concreet voorstel gedaan zal worden.

Morgenmiddag heeft ie nog een gesprek te gaan (andere functie) en ook daar zit ie al een eind in de procedure.

En ik........ kan niet anders dan afwachten en duimen (en dus NIET snoepen!!!!!).
@pauline, ik duim voor je. Hoop dat het een voorstel is waar je man zich in kan vinden!

Wij gaan in augustus naar Frankrijk.

Ga mijn doel vrees ik niet halen, heb nog 4 weken en het gaat niet met zo`n vaart. Maar ach, pas wel mooi in Esprit tankini!

Hen zelfs de merkloze geruild voor een andere Esprit!!!

Moest vandaag naar Ikea met mijn collega,daar ook een lunch gehad, eerst keurig broodje zalm en daarna nog wel een stukje chocolade taart.

Vanavond gebakken aardappelen, sla en balletje gehakt, runder dat dan wel weer.

Ga dus dik vet over mijn punten maar neem het er lekker van vandaag!
Heeej propje! Wat lief, je hebt de tabellen weer aangepast met BMI voor iedereen :-D

Of ik tips heb hmz... zal eerst eens goed nadenken wat me nou vooral geholpen heeft en nog altijd helpt
Kookie: Helaas was het 'voorstel' zoals het nu ter tafel kwam niet acceptabel. Sterker nog: het was meer een schot voor de boeg, waarvan het bedrijf eigenlijk zelf niet wist hoe ze het dan precies zouden willen.

Wordt vervolgd.

Ik heb nog steeds wel hoop dat ik mijn tussendoel nog ga halen voor de vakantie; ik heb nu nog 6,5 week; dus dat zou in principe moeten kunnen.

Alhoewel ik in mei/juni in 6 weken feitelijk niet ben afgevallen; maar alleen een beetje op en neer gesprongen qua gewicht; blijf ik goede hoop houden!

Vanavond, zelfgemaakte, lasagne gegeten. Heb de moeite niet genomen om de punten precies uit te rekenen, maar ik had nog genoeg punten over en ik heb maar een kleine portie op.
@Pauline, hoop voor jullie dat het niet zo`n lang slepend traject wordt met het onderhandelen.

Gehakt smaakte raar, vanmiddag gekocht maar niet helemaal zuiver, bah
.
Pauline, jammer dat het voorstel niet goed was! En wat goed dat je bent gaan forummen in plaats van te snaaien! Ik kan een hoop van jullie allemaal leren...

Heb je het gehakt wel opgegeten Kookie? Of ben je er mee teruggegaan?

Twompie en anderen: tips altijd welkom! Ik ben namelijk niet goed bezig:-( Snap er niks van. Het lijkt wel of ik mn kont tegen de krib gooi en alles eet wat niet goed voor me is. Elke ochtend vol goede voornemens en er blijft niks van over. bleh.
,
Met de nieuwe baan voor mijn man gaat het vast wel goedkomen; hij heeft vanmiddag een 3e gesprek gehad voor een andere functie; als dat positief uitpakt, krijgt ie volgende week een arbeidsvoorwaardengesprek.

Inmiddels heeft ie ook nog 2 afspraken staan voor 1e gesprekken.

Zo'n periode heb ik ook gehad Haags meisje; het leek toen ik simpelweg niet te lukken. Maar echt: het komt weer goed!!

Hier gaat het nog steeds redelijk voorspoedig!
.
Jouw man ligt in elk geval goed in de markt!

Vandaag was ik STERK:-) Heb een deegflapje met zalm én een appelflap afgeslagen. Ben nu braaf een pastasalade aan het maken met tonijn terwijl ik alleen ben (normaal grijp ik dan naar makkelijk snaaiwerk) dus deze dag is vooralsnog weer binnen...

Maar alvast ter voorbereiding: ik ben vrijdag niet afgevallen:-)
Nouja, met afslaan van het zalmflapje bedoel ik eigenlijk dat ik het wel heb aangepakt (omdat er ontzéttend aangedrongen werd) en vervolgens heb ik het in de prullenbak gegooid. Zonde, maar jammer dan. Moeten ze maar niet zo aandringen...
appelflap heb ik wel 'gewoon' nee tegen gezegd hoor. Niet alles is in de prullenbak beland haha.
Haags meisje, vaak is het júist de omgeving die het afvallen moeilijk maakt. "Ahh neem nou, doe niet zo ongezellig, die ene maakt toch niet uit, lijnen doe je morgen maar hoor, nou zo dik ben je niet eens, maar ik heb het zelf gemaakt, tjonge eet je alleen maar konijnenvoer, nou zeg ik kan aan jou ook niets kwijt"

eeeenzovoorts.

Laat íedere opmerking je sterker maken door de wetenschap dat mensen blijven aandringen omdat ze veel liever zien dat jij net als zijzelf gewoon zwaktes hebt. Nou die heb je vast maar laat ze in ieder geval niet triggeren door anderen
..
@meisjes, ik kan geen boe of bah meer zeggen. Hele dag gerend en gevlogen en bar slecht gegeten. Om 22.00 nog patat, had geen tijd voor avondeten vanwege diploma uitreiking van dochter. !8.00 thuis en een kwartier later alweer weg en dus laat en slecht gegeten. Gaat niet goed komen deze week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven