Mode & Beauty alle pijlers

Wat zal ik toch eens aantrekken?

21-05-2023 00:11 36 berichten
Nu het weer wat warmer aan het worden is ben ik langzaam mijn kast weer aan het omgooien. Alle winter dingen die nu echt te warm zijn eruit en zomer kleding erin. Maar ik heb zoveel leuke lente/zomer kleding dat ik vaak denk van wat zal ik vandaag toch eens aantrekken? Soms duurt het echt even voordat ik eruit ben. :$

Als het kouder is heb ik dat veel minder dan is het gewoon broek en een warme trui of vest en voor de afwisseling af en toe een winterjurk of rok.

Herkenbaar? :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
21-05-2023 11:00
Maar dat is in de winter toch ook? Heb ook jurken die ik in de winter zo aan kan, alleen met panty erbij. In de winter is het in de meeste huizen niet kouder dan rond deze tijd van het jaar zonder verwarming.
Ik heb ook winterjurken ( hele leuke van s.Oliver) maar daar moet ( voor mij) wel een longsleeve onder en een thermopanty + sokken anders verdwaal ik met mijn smalle voeten in mijn laarsjes.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Hier ook n koukleum ik heb veel wijde broeken in allerlei kleuren van ofwhite tot fuchsia rose groen en zwart dat draag ik momenteel het liefst met bijpassende jasjes gilets. In ieder geval iets wat ik aan of uit kan trekken .
Kort leren jasje is nog steeds mijn favoriet past bij heel veel ‘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Hier wordt het vandaag ook 25 graden maar het is nu nog wat fris. Gisteren kon ik eindelijk mijn leuke zomerrok aan met een leuk shirt. Toen het te koud werd en ik al thuis was heb ik m'n huispak aangetrokken.

Vandaag twijfel ik tussen een jurk of een short met een leuke top. En dan trek ik savonds wel weer m'n huispak aan. Loop nu nog in badjas :P

In de winter draag heb ik zo'n fleece panty gekocht als koukleum zijnde en zelfs toen het bijna vroor was die heerlijk warm. Doe bij een panty ook nog altijd sokken aan, vind dat gevoel niks met van die gladde panty stof zo in m'n schoenen.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 21-05-2023 11:37
25.64% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
21-05-2023 10:58
Ik koop alleen winterjurken met lange mouwen en daar dan onzichtbaar een longsleeve onder
Ik heb dus ook alleen maar jurken met lange mouwen. Maar een longsleeve eronder vind ik dus niet prettig en alsnog zijn dan mijn benen koud. En dat laatste probleem is niet op te lossen voor mij.
Ik heb het juist helemaal omgekeerd. Heel veel leuke herfst/winterkleding die ik echt heel graag draag. Maar nu krijg ik het al benauwd als ik er alleen al maar naar kijk.

Zomer: vooral luchtig, stretch, makkelijk, praktisch :pukey:
Dus korte shorts, stomme zomerjurkjes... ben ze gister maar weer uit gaan graven.

Heb helaas echt wel wat nieuwe zomerjurkjes :pukey: en shirtjes nodig, daar ontkom ik niet aan. Want ik weet van ellende ook gewoon niet meer wat ik aan moet trekken. Al mijn leuke kleren zijn te warm.
Ik vergeet mijn "Zhongshanpakken" voor dit weer! De blousjes met korte mouwen en 'ceintuurs"(?) nonchalant gestrikt op mijn rug, zowel broek als blouse van linnen.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
apiejapie schreef:
21-05-2023 10:31
Valt me op dat veel vrouwen een jurk vooral voor de zomermaanden vinden. Is dat vanwege het gedoe met een panty? Of andere redenen? Gewoon benieuwd, geen oordeel verder.
In de winter draag ik graag jurkjes en korte rokjes. Met een dikke zwarte panty (eigenlijk maillot) met mijn platte suede overknee laarzen eronder :heart: :flirting:
Inderdaad zijn ze voor de winter van ander materiaal en met mouwen.

Ik heb sowieso het liefst katoen maar in de zomer helemaal, dan vaak zonder mouwen maar met bandjes. Ik trek na het douchen en opmaken zo'n ding over mijn hoofd en klaar. Dus vooral om het gemak, niet omdat ik het per se heel leuk vind.

Jurken (dus lange, maxi-jurken) vind ik vooral handig voor naar het zwembad. Ook dan weer zo'n ding over mijn hoofd trekken en klaar.
Ik heb eigenlijk geen zomer of winterkleding. Hooguit wat broeken die net over de knie, of halverwege de kuit zijn, die ik dan in de zomer draag.
Ik heb een heleboel shirtjes met korte mouw of zonder mouw, en in de winter draag ik daar een dunne of dikke wollen trui over, of een vestje, naar gelang de temperatuur.

Ik draag geen jurken, ik lijk in allemaal zeven maanden zwanger, of ik nou m'n huidige gewicht heb, of 20 kilo lichter ben (nu ben ik in ieder geval overal dik, dus komt de zwanger-vraag wat minder in mensen op).
Ondertussen lig ik in een zomerjurkje in de schaduw in de tuin
apiejapie schreef:
21-05-2023 10:31
Ik heb geen winter- en zomerkleding. Jurken die ik in de zomer draag, heb ik veelal ook in de winter aan met een panty en vestje. Broeken draag ik alleen bij het sporten, verder zelden. Valt me op dat veel vrouwen een jurk vooral voor de zomermaanden vinden. Is dat vanwege het gedoe met een panty? Of andere redenen? Gewoon benieuwd, geen oordeel verder.
Omdat ik dan dood vries. Een panty is veel te dun.
Ik draag nu een lange, rechte lila crinkle rok met witte top en witte sneakers. Ik ben erg van de wijde midi en lange rokken. Lekker luchtig en het zwiert zo lekker als er een windje staat.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven