Mode & Beauty alle pijlers

sneaker om te wandelen

25-05-2023 09:58 58 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wandel erg veel, bij mooi weer probeer ik bijna dagelijks een km of 10 tot 15 te lopen buiten het reguliere sprten wat ik doe. Ik heb lage wandelschoenen maar ik merk dat ik eigenlijk de voorkeur geef aan sneakers. loopt voor mijn gevoel iets comfortabeler, iets koeler. De nikes die ik heb beginnen wat versleten te raken dus ik zoek nieuwe. Wat zijn fijne sneakers om middellange tot langere afstanden mee te wandelen? Beetje toonbaar zou fijn zijn dat ik ze ook aan kan bij citytrips. Ik lees veel over Nike airmax maar ook daar zijn verschillende types is. Skechers heb ik in het verleden ook wel eens gehad maar ik sta open voor tips.
Ik loop graag op Adidas terrex trailmaker. Maar toch eigenlijk het allerliefst op mijn wandelschoenen. :)
Het is gewoon uitproberen. Ik draag heel graag sneakers, maar de enige van Nike waar ik echt de hele dag mee door kom, qua wandelen, is de Nike air max 90.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb Nike en Lowa.
De Lowa is echt een aanbeveling voor lange stukken op oneffen ondergrond zoals in de gebergte.

Beide merken lopen super als je op straat (asvalt) loopt.

Goedkoop waren ze allerminst maar dan heb je ook waar voor je geld.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Hier ook Adidas Terrex, maar zou ze dan weer niet in de stad dragen.
voor echt bergen heb ik twee soorten wandelschoenen. Als ik zo loop is dat een combi tussen asfalt en bospad dus dan kan ik ook toe met fatsoenlijke sneakers.
Jaja007 schreef:
25-05-2023 10:04
Ik heb Nike en Lowa.
De Lowa is echt een aanbeveling voor lange stukken op oneffen ondergrond zoals in de gebergte.

Beide merken lopen super als je op straat (asvalt) loopt.

Goedkoop waren ze allerminst maar dan heb je ook waar voor je geld.
welke nike"s heb je?
Mijn ervaring is dat je het beste naar de winkel gaat om te passen.

Bij de goede speciaalzaken heb je een kleine loopgedeelte met diverse ondergronden waar je met je schoenen overheen kan lopen. Dan weet je meteen hoe ze lopen.
lonelycat schreef:
25-05-2023 10:06
welke nike"s heb je?
Dart.
Ik weet niet of ze nog gemaakt worden.
Ik heb ze al een poos en ze zijn nog steeds mooi, ook omdat ik ze goed onderhoud.
Als je sneakers hebt waar je lekker op wandelt, waarom daar dan niet nieuwe van halen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik heb een sneaker model van Lowa, de Vento volgens mij. Bijna alle voordelen van een echte wandelschoen, maar iets minder lomp.
dianaf schreef:
25-05-2023 10:31
Als je sneakers hebt waar je lekker op wandelt, waarom daar dan niet nieuwe van halen?
die waren ooit bedoelt voor korte stukjes. Zijn ook simpele sneakers. Ik loop echter steeds meer en daar zijn deze eigenlijk niet echt geschikt voor.
Ik heb een paar (helemaal zwarte) Sketchers waar ik prima 10+ km op loop op bijvoorbeeld stedentrips. Ze hebben van dat mesh, en daardoor ook best wel luchtig. Kosten iets van 65,- bij de scapino, prima om ze extra naast mijn echte (ietwat lompe) wandelschoenen te hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
lonelycat schreef:
25-05-2023 10:34
die waren ooit bedoelt voor korte stukjes. Zijn ook simpele sneakers. Ik loop echter steeds meer en daar zijn deze eigenlijk niet echt geschikt voor.
Ah, duidelijk. :-)

Ik heb zelf sneakers van Le Cock Sportiv, lopen prima op de korte stukken (tot 5 km), maar het zijn ook simpele sneakers waarvan de zool erg dun is, dus het loopt best hard. Dus ik begrijp nu wat je bedoelt. :biggrin:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Als je zoveel loopt en sport, heb ik een uitdaging voor je: barefootschoenen. Ze gaan onwijs lang mee en je traint alle spieren in je voeten enorm. Je enkel wordt ook steviger en je zal daardoor minder snel door je enkel gaan bijvoorbeeld.
Hier ook Team Skechers! Inderdaad heerlijk licht en zitten fijn! Daar kan ik echt kilometers op lopen!
Heb ook bergschoenen, maar die gebruik ik echt alleen op vakantie in de bergen.
Reebok..heb ze net nieuw aan op een citytrip..loop toch wel 10 a 15 per dag. Heerlijke vering. Wel paar modellen van proberen want ze veren niet allemaal.
Sauntara schreef:
25-05-2023 11:02
Als je zoveel loopt en sport, heb ik een uitdaging voor je: barefootschoenen. Ze gaan onwijs lang mee en je traint alle spieren in je voeten enorm. Je enkel wordt ook steviger en je zal daardoor minder snel door je enkel gaan bijvoorbeeld.
ook daar heb ik wel eens aangedacht maar ik vind de meeste echt heel lelijk
Zoek op trail runners! Ik wandel op Altra's (lone peak), maar er is echt genoeg keuze online voor trail runners.
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
Hoka one one. Geweldige demping. Maar je moet ze maar net mooi vinden. Maar ik wil niets anders meer.
Nike air max 1! De 90 zijn me net te smal
himalaya schreef:
25-05-2023 10:43
Ik heb een paar (helemaal zwarte) Sketchers waar ik prima 10+ km op loop op bijvoorbeeld stedentrips. Ze hebben van dat mesh, en daardoor ook best wel luchtig. Kosten iets van 65,- bij de scapino, prima om ze extra naast mijn echte (ietwat lompe) wandelschoenen te hebben.
Ik kan ook prima lang wandelen op mijn Sketchers met mesh en ze zijn idd ook lekker koel.
Maar je moet er niet mee op een zandpad gaan lopen, want dan zitten je sokken vol zand.
(ik heb trouwens ook andere Sketchers die dat probleem niet hebben maar die zijn dan ook minder koel)
impala wijzigde dit bericht op 25-05-2023 11:24
10.18% gewijzigd
.
Elizabethie schreef:
25-05-2023 11:15
Hoka one one. Geweldige demping. Maar je moet ze maar net mooi vinden. Maar ik wil niets anders meer.
even gekeken maar mooi is anders inderdaad :-D
Ik heb een paar sneakers van Floris van Bommel en een paar Asics (gel-Kayano 14) waar ik de marathon op kan lopen bij wijze van.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven