sneaker om te wandelen
donderdag 25 mei 2023 om 09:58
Ik wandel erg veel, bij mooi weer probeer ik bijna dagelijks een km of 10 tot 15 te lopen buiten het reguliere sprten wat ik doe. Ik heb lage wandelschoenen maar ik merk dat ik eigenlijk de voorkeur geef aan sneakers. loopt voor mijn gevoel iets comfortabeler, iets koeler. De nikes die ik heb beginnen wat versleten te raken dus ik zoek nieuwe. Wat zijn fijne sneakers om middellange tot langere afstanden mee te wandelen? Beetje toonbaar zou fijn zijn dat ik ze ook aan kan bij citytrips. Ik lees veel over Nike airmax maar ook daar zijn verschillende types is. Skechers heb ik in het verleden ook wel eens gehad maar ik sta open voor tips.
donderdag 25 mei 2023 om 10:04
donderdag 25 mei 2023 om 10:06
donderdag 25 mei 2023 om 10:07
donderdag 25 mei 2023 om 10:34
donderdag 25 mei 2023 om 10:43
Ik heb een paar (helemaal zwarte) Sketchers waar ik prima 10+ km op loop op bijvoorbeeld stedentrips. Ze hebben van dat mesh, en daardoor ook best wel luchtig. Kosten iets van 65,- bij de scapino, prima om ze extra naast mijn echte (ietwat lompe) wandelschoenen te hebben.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 25 mei 2023 om 10:48
Ah, duidelijk.

Ik heb zelf sneakers van Le Cock Sportiv, lopen prima op de korte stukken (tot 5 km), maar het zijn ook simpele sneakers waarvan de zool erg dun is, dus het loopt best hard. Dus ik begrijp nu wat je bedoelt.

Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

donderdag 25 mei 2023 om 11:11
ook daar heb ik wel eens aangedacht maar ik vind de meeste echt heel lelijk
donderdag 25 mei 2023 om 11:22
Ik kan ook prima lang wandelen op mijn Sketchers met mesh en ze zijn idd ook lekker koel.himalaya schreef: ↑25-05-2023 10:43Ik heb een paar (helemaal zwarte) Sketchers waar ik prima 10+ km op loop op bijvoorbeeld stedentrips. Ze hebben van dat mesh, en daardoor ook best wel luchtig. Kosten iets van 65,- bij de scapino, prima om ze extra naast mijn echte (ietwat lompe) wandelschoenen te hebben.
Maar je moet er niet mee op een zandpad gaan lopen, want dan zitten je sokken vol zand.
(ik heb trouwens ook andere Sketchers die dat probleem niet hebben maar die zijn dan ook minder koel)
impala wijzigde dit bericht op 25-05-2023 11:24
10.18% gewijzigd
.
donderdag 25 mei 2023 om 11:23
even gekeken maar mooi is anders inderdaadElizabethie schreef: ↑25-05-2023 11:15Hoka one one. Geweldige demping. Maar je moet ze maar net mooi vinden. Maar ik wil niets anders meer.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in