Broekjes voor onder rokje
maandag 12 juni 2023 om 17:41
Dit topic komt elk jaar wel terug maar welke broekjes gebruiken jullie onder jurken en rokken?
Ik wil echt dat ze tot aan de knie komen en dat ze niet opkruipen.
Heb ze nu van snag tights en die zitten mooi en zijn fijn dun van stof maar kruipen toch nog op. Als ik ze aantrek komen ze tot de knie en daarna blijf ik toch trekken.
Wat zijn jullie aanraders?
Ik wil echt dat ze tot aan de knie komen en dat ze niet opkruipen.
Heb ze nu van snag tights en die zitten mooi en zijn fijn dun van stof maar kruipen toch nog op. Als ik ze aantrek komen ze tot de knie en daarna blijf ik toch trekken.
Wat zijn jullie aanraders?
maandag 12 juni 2023 om 18:53
Ik heb deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-invisi ... /p/5462234
maar dan in beige. Kruipt niet omhoog
maar dan in beige. Kruipt niet omhoog

maandag 12 juni 2023 om 18:57
Ze wil ze graag tot aan de knie . Deze zijn wel fijn ja maar die van Anni Rolfi vond ik altijd fijner .maree schreef: ↑12-06-2023 18:53Ik heb deze: https://www.kruidvat.nl/kruidvat-invisi ... /p/5462234
maar dan in beige. Kruipt niet omhoog![]()
maandag 12 juni 2023 om 19:05
Tegen schurende dijen: vevina helpt mij ook niet. Wat wel helpt is odorex extra dry. Bij mij gaat het schuren als het zweterig wordt. Dat probleem is met die odorex extra dry wel opgelost.
Wat betreft shapewear haal ik die bij de hunkemoller. Maar dat is meer om te zorgen dat mijn kleding niet aftekent, ipv tegen schurende dijen.
Wat betreft shapewear haal ik die bij de hunkemoller. Maar dat is meer om te zorgen dat mijn kleding niet aftekent, ipv tegen schurende dijen.
maandag 12 juni 2023 om 19:37
Ik snap het wel! Ik draag ze zelf ook, voel ik mij niet zo bloot en ik werk met kinderen dus moet ook wel eens bukken of door de knieeen, zit ik niet gelijk in mijn onderbroek.
En scheelt schurende dijen.
Voor de TO: ik heb ze van de zeeman. Gaan alleen wel snel stuk, maar 1 zomer doe ik er wel mee, kosten 6,- voor 2 . Komen tot halverwege je dijbeen, kruipen niet op en hebben een randje kant van 2cm aan de onderkant.
maandag 12 juni 2023 om 20:05
Beter een hardloopbroek. Met een wielrenbroek loop je zo'n zeem in je kruis. Leuk voor als je op een racefietszadel zit, vreselijk om mee te lopen.
maandag 12 juni 2023 om 20:13
ik heb er ooit een bij kruitvat gekocht en hij zit nog altijd het besteAprilLudgate schreef: ↑12-06-2023 20:05Beter een hardloopbroek. Met een wielrenbroek loop je zo'n zeem in je kruis. Leuk voor als je op een racefietszadel zit, vreselijk om mee te lopen.

Relax we're all crazy, it's not a competition
maandag 12 juni 2023 om 21:30
maandag 12 juni 2023 om 22:00
Voor dat probleem gebruik ik glijmiddel op siliconenbasis. Gewoon van de Etos. Ideaal!
maandag 12 juni 2023 om 22:22
Inspuiten met deodorant schijnt ook te helpen ( geen ervaring mee)Yella78 schreef: ↑12-06-2023 18:16Zeker als je vrij forse benen hebt, schuren je bovenbenen langs elkaar, dat gaat eerst plakken en als je er langer mee doorloopt, kan het zelfs kapot schuren (ik heb weleens een schuurplekje gehad, heel vervelend). Ik heb al eens van die creme geprobeerd, maar dat werkte bij mij totaal niet.
Maar mensen gaan voorbij

maandag 12 juni 2023 om 23:03
Anne Rolfi zweer ik bij. Kruipen niet op en zijn ook niet zweterig.Yildizlar2 schreef: ↑12-06-2023 18:57Ze wil ze graag tot aan de knie . Deze zijn wel fijn ja maar die van Anni Rolfi vond ik altijd fijner .
dinsdag 13 juni 2023 om 00:03
Deze van sloggi vind ik echt niet fijn zitten. Dat kantje gaat jeuken en de stof gaat broeien bij mij.Honolulu schreef: ↑12-06-2023 17:53Bedenkelijke ingrediënten en nylon.
Dank kies ik geloof ik toch liever gewoon voor deze:
https://www.sloggies.nl/sloggi-basic-lo ... wE#168=139
Dan maar wat duurder.
En dan maar wat omhoog kruipen.
dinsdag 13 juni 2023 om 00:38

dinsdag 13 juni 2023 om 05:10
dinsdag 13 juni 2023 om 17:14
Ik heb zelf de bikershorts van de Hema, maar ik zoek nog een fijn alternatief omdat ze bij mij omhoogkruipen. Daarnaast wil ik liever ook echt een onderbroek in plaats van een legging, omdat je anders weer met extra laagjes zit wat je juist niet wil met de warmte.
Ik was er zelf ook altijd van overtuigd dat katoen het beste was maar overweeg nu om deze te gaan proberen https://www.missmary.nl/nl/cool-sensation-panty-black
heb zelf wel het idee dat katoen soms best warm kan zijn en de stof zorgt dat sommige jurkjes statisch worden aan mijn legging.
Ik was er zelf ook altijd van overtuigd dat katoen het beste was maar overweeg nu om deze te gaan proberen https://www.missmary.nl/nl/cool-sensation-panty-black
heb zelf wel het idee dat katoen soms best warm kan zijn en de stof zorgt dat sommige jurkjes statisch worden aan mijn legging.
dinsdag 13 juni 2023 om 18:22
Oh interessant wel, mijn eerste gedachte was ook dat het gaat plakken! Maar wellicht dus een keer het proberen waard als de odorex op is

dinsdag 13 juni 2023 om 18:36
Ik heb ook korte broeken en rokjes en ga veel fietsen komende vakantie. Om te voorkomen dat ik in mijn blote gat zit dus ook gekeken naar broekjes voor eronder. Maar die van de action zijn te kort voor mij ( lange benen en ik heb geen schurende dijen maar wel een bananenrol bij 1 been, die ik wil wegmaken) en die van Kruitvat zijn te warm, dus teruggebracht)
Dan maar een stukje bananenrol. Of die shorts niet aan.
Ik neig naar het eerste. Fuck it.
dinsdag 13 juni 2023 om 19:35
Wat is een bananenrol??Mazzelo schreef: ↑13-06-2023 18:36Ik heb ook korte broeken en rokjes en ga veel fietsen komende vakantie. Om te voorkomen dat ik in mijn blote gat zit dus ook gekeken naar broekjes voor eronder. Maar die van de action zijn te kort voor mij ( lange benen en ik heb geen schurende dijen maar wel een bananenrol bij 1 been, die ik wil wegmaken) en die van Kruitvat zijn te warm, dus teruggebracht)
Maar mensen gaan voorbij

dinsdag 13 juni 2023 om 20:29
Ik kan nog geen plaatjes plakken, maar dit https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... egUIARDBAQ
Bij mij een vetkussentje onder mijn bil, alleen aan de buitenkant.
Ben heel slank, maar dit is hardnekkig.
dinsdag 13 juni 2023 om 22:47

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in