Mode & Beauty alle pijlers

Droge voeten

12-06-2023 19:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Net 2 dagen op sandalen gelopen en mijn voeten zijn weer zo droog en ruw.
Heb ze net onder de douche met een puimsteen behandeld en nu ingesmeerd met een of andere voetcreme die ik nog had liggen en sokken aangedaan maar wat helpt nu echt?
Elk jaar in de zomer is het raak.
Ik had nu ook al weer flink last, veel op blote voeten gelopen en in water. Gisterochtend dikke laag calendula op mijn hielen gesmeerd, direct daarna sokken aan en schoenen, klinkt goor, maar toen ik 's avonds mijn schoenen uittrok waren mijn hielen gewoon weer helemaal zacht!
Deze van Etos is fijn en prettig geprijsd.
https://www.etos.nl/producten/etos-heal ... 93689.html
Ik lees mee ,word er gek van. Elk jaar prijs.
En ik heb al heel veel geprobeerd. Bij mij is het ook aan de ene voet erger. Mijn grote teen ziet er niet uit.
En ik smeer elke dag.
Vanmorgen heb ik weer wat nieuws besteld omdat de reacties daarover zo loven waren en de 2e pot gratis.

https://blije-voeten.nl/product-category/voetencreme/
Ik ga eigenlijk alleen naar een pedicure vlak voor een vakantie. Dan loop ik veel meer dan normaal en had zoiets van waarom niet.
nitflex schreef:
12-06-2023 20:41
Elke avond voor het naar bed gaan wassen en insmeren. Eens per week met de voetvijl te lijf gaan en af en toe een voetenmasker.

Voor mij zijn dikke crèmes uit pot beter dan dunnere crèmes in een tube. Dus bijvoorbeeld van die O’Keeffe zou ik eerder de pot nemen (in het verleden ook gehad).

Afbeelding

Maar alles van Gehwol is ook top.

Dit spul is het enige wat goed werkt bij mij!
Ik heb de voetbutter van Kruidvat gekocht en zit nu met sokken aan. Het voelt wel lekker vind ik.
Goed idee om er een vaste gewoonte van te maken voor het slapen gaan.
Denk dat ik gewoon wat consequenter moet worden in de maanden dat ik over het algemeen geen sokken aan heb.
WaterGirl schreef:
12-06-2023 21:01
oudewetse uiercreme, zo'n oranje pot. Spot goedkoop en werkt heel goed. Wel een heel klein beetje gebruiken.

Ik heb ooit een aantal jaren in Egypte gewerkt als duikinstructeur, droog en heel warm klimaat en een heel zoute zee. Dus de kloven springen spontaan in je voeten. Nederlanders waren daar erg populair met de uierzalf.
Ik heb uiercreme eigen merk Kruidvat gekocht nav jouw tip.
Pas een paar dagen in gebruik, maar ik ben erg tevreden. Het trekt snel in en het kost bijna niks.
Ik heb alle speciale voetencremes al geprobeerd.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven