Lijf & Lijn alle pijlers

WW'ers april 2009

02-05-2009 15:46 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan:

Iedereen die, zonder het even te melden, twee weken niet post haal ik uit de tabel. Dit om alles een beetje overzichtelijk te houden.

naamgewicht nubmi nustreef bmistreeftotaal afdeze weekNeele7527683,0+0,5Sunflower2467,2616,1-0,1Pauline6576,927,625706,4-0,2Kookie88,825712,9+0,8Propje84,829,224,4687,5-0,0Paulusje716713,1-0,3ellablue64,02321614-0,5bentetje94,5759.2+0,6Gemini78755,10,0BMss87,8686,7-1,7Shisensa75,1222,4+0,3
test
Nog gefeliciteerd met je dochter, Kookie! Waarin heeft ze eindexamen gedaan?

En de hele week is toch niet verknald vanwege één avondje ff niet zo handig eten?

Ik ga vandaag mijn uiterste best weer doen om er een verstandige dag van te maken. Vanavond tentamen en daarna vermoedelijk ff borrelen, maar ik ben voornemens om spa rood of cola light te drinken. Of het gaat lukken, tja. Morgen met de billen bloot;-)
Mijn doorzettingsvermogen zal dit weekend op de proef worden gesteld. Zaterdag een BBQ in de straat en zondag een BBQ bij vrienden. En dan nog niet eens zozeer het vlees; maar lekker wat salade, stokbrood met kruidenboter, een roseetje, ach wel ja nog een......

Later vandaag moet ik nog naar een verjaardag, dus daar zal het inderdaad gebak afslaan worden.

Vanochtend (toch weer) op de weegschaal gaan staan en ik was iets zwaarder dan vorige week vrijdag; weliswaar niet veel, maar toch! Dat moet haast wel met vocht vasthouden te maken hebben (ik heb nog steeds opgezwollen vingers), want ik ben geen enkele keer de mist ingegaan de afgelopen week.

Dat vind ik dan wel weer heel demotiverend: vorige week was er ruim een kilo af, terwijl ik dat weekend toch wel het nodige extra (en teveel) had gegeten; vervolgens houd ik me een week keurig aan de voorschriften en dan is er niets af -en misschien zelfs wel iets bij-.

Maar goed, morgenochtend 'echt'!
Morgen wegen dames

Ik zie het somber in. Deze week echt helemaal niet met punten tellen bezig geweest en tamelijk vaak "vet en gemakkelijk" gegeten.

De snelle hap overheerste deze week. Hopelijk is het jullie beter vergaan en hebben jullie de bekers Ben en jerry's ijs kunnen weerstaan
.
@Pauline: kun je achteraf niet wat punten sparen?

@Propje; kun je niet wat stoommaaltijden in huis halen? Die zijn redelijk gezond volgens mij. Hoe gaat het verder?

Ik hoop dat ik morgen in elk geval gelijkgebleven ben, maar ik vrees het ergste...

Fijne avond nog!
,
Ja, daar zal het wel op neer komen Propje. Alhoewel ik nog 11 punten overheb van deze week; die kan ik wel bij het weekend plakken.

Het is bij mij deze week best wel goed gegaan; maar ik voel me net een Michelin-mannetje; ik ben gewoon helemaal opgezwollen.

Kwam dochter ook nog even met "mama, wat is jouw buik dik!!!"..... en bedankt hoor!!

Als ik naar mijn eetpatroon van afgelopen week kijk, zou ik niet aangekomen moeten kunnen zijn; maar als ik mijn lijf voel, lijken er wel kilo's bijgekomen.

Morgenvroeg weten we meer!
Als eerste dan maar: 83,5.

7 onsjes erbij wat me eigenlijk nog meevalt.

En jullie?
.
Hallo,

Daar ben ik weer!!!! Heerlijke vakantie gehad en ondanks dat ik volledig los ben gegaan met ijs, BBQ en lekkere patatjes is de schade best meegevallen. De teller stond vanmorgen op 81,9. Een halve kilo meer dan mijn laatst genoteerde weging in de lijst.
oh en mijn BMI is nu 27,4 wel te hoog dus. ALs ik mijn streefgewicht op 70 kilo zet dan is mijn streef BMI 23,4. Dat duurt dus nog wel een tijdje
Welkom terug Princess!

Nu weer even in het gewone ritme komen hè. Weer thuis doet mij altijd verlangen naar de volgende vakantie

En geen al te grote schade: knap hoor!
.
nou dames, hier gaat het niet goed.

Komt heel erg overeen met Propje, het moet en gaat allemaal snel deze week, heb niets op geschreven en niet geteld.

Snelle hap, is vaak een vette hap. onregelmatig gegeten. Laat in de avond of zelfs maaltijden overslaan. Snaai weer wat meer, wil dat niet maar gebeurd me wel

Voor ik er op ging staan heb ik het gesmeekt om hetzelfde aan te geven als vorigen week, maar het is een meedogenloos kreng en het gaf 87.4 aan.

(wil mijn BMI niet weten want dan wordt ik helemaal hysterisch!

@propje, hoe gaat het verder met je? Gaat het de goede kant op met je man?

Ik geef mezelf nu een schop onder mijn kont en ga weer stralend aan de slag, buik in borst vooruit (beide is voldoende aanwezig!)

Klopt. Gewoon lekker een ritme zoeken. Door WW is me wel heel duidelijk geworden wat ik op welk moment in mijn mond stop en waar ik de fout in ga. Dan kun je duidelijk een keuze maken om te zondigen of niet. Voorheen dacht ik altijd dat ik het goed deed maar ik at veel te weinig en op verkeerde momenten. Volgens mij krijg ik wel steeds beter te pakken hoe ik wel op een goede manier met voeding kan omgaan.
@Princes, had je nog niet gezien.

Hallo!!!!! Gezellig dat je er weer bij bent!
Mijn complimenten, Princess! Dan ben je een paar stappen voor op mij:-)

Vanochtend niet gewogen, geeft het morgenvroeg door okee?

Voor de rest: gelukkig is het allemaal verklaarbaar toch?

Nog één dagje werken en dan is het alweer weekend! Dagen vliegen voorbij!
Goed hoor Princess! Ik hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad.

Vanochtend gaf de weegschaal hier 78.5 aan; oftewel 3 ons erbij. Ik baal er echt ontzettend van; had ik me maar misdragen, dan kon ik het mezelf verwijten, maar ik heb me echt keurig aan de regels gehouden en ben toch aangekomen.

Dat demotiveert wel ontzettend.

Ik wijt het maar aan de warmte en het feit dat ik zo opgeblazen ben. Hopelijk kan ik de goede spirit vasthouden, maar op het moment voelt dat absoluut niet zo.
@pauline, balen zeg! Dat vind ik ook het allerergste. Echt prima doen en dan aankomen. Vocht kan natuurlijk ook heel erg goed! Hopen dat het volgende week weer recht trekt.

Ben vanochtend niet te activeren, de douche heb ik al wel gezien aan de binnenkant, maar zit nog te hangen in mijn badjas.

Normaal begin ik heel vroeg op mijn werk op vrijdag maar heb er noppes zin in vandaag. Ga ook een halve dag werken!

Kan nog wel wel even doorgaan met schrijven maar moet toch echt wat gaan doen!

Dames, we gaan ons stinkende best doen deze week! volgende week vrijdag gaan we allemaal voor -!

Groeten en tot later!
Kookie kom op hoor!

We gaan er weer voor
Kookie, probeer het inderdaad weer op te pakken. En je bent maar 2 ons meer aangekomen dan ik ondanks het feit dat je er deze week niet zo goed op hebt gelet.

Onze deal staat nog hoor, wat mij betreft: dus volgende week weer positief de weegschaal op!

Vanochtend 2 uur bij de kapper gezeten / gehangen. M'n haar was nodig aan een verfbeurt toe, maar eigenlijk vind ik het altijd zonde van m'n tijd. Zeker als die verf moet intrekken en ik maar een beetje lusteloos door wat tijdschriften zit te bladeren.

Gelukkig hadden ze daar wel een of andere vorm van klimaatbeheersing en was het er dus niet bloedheet.

Gisteravond om 11 uur was het hier buiten nog 27 graden; in huis koelde het dan ook totaal niet af. Ik zat met jaloezie op teletekst te kijken naar de plaatsen waar het om die tijd 19 graden was!!

Groeten en een fijne dag.
oke, we gaan er weer flink tegenaan, net zo als het weer hier.

We gaan er niet door om boodschappen te halen (1 keer kliedernat is wel genoeg), dus we leven van de liflafjes. Stokbroodje in de oven, wat filet american en zalm.

Erg lekker en geen gedoe. Ene kind wil visstick en het andere kind broodje knakworst. En Kookieman doet het allemaal wel weer!
.
Kliedernat...??? Hier is (alweer) geen druppel gevallen en het is ook nog voor geen meter afgekoeld; net gekeken, het is nog steeds 26 graden buiten (en binnen ook!).

Ik heb vanavond een salade in elkaar geflanst met komkommer, radijsjes, light feta en wat dille en bieslook. Daarbij 2 boterhammen, waarvan 1 met light jam.

Dochter wilde graag brood; ze is niet zo van het warme eten. Normaalgesproken ga ik daar niet in mee, maar ik had helemaal geen zin om met dit plakkerige weer te koken.

Mijn man is juist wel van het warme eten, dus hij heeft nasi op die ik nog in de vriezer had zitten.

Kortom: iedereen blij!!

Moet mezelf wel echt dwingen om op de ingeslagen weg door te gaan, ondanks het feit dat ik na een goede week toch iets was aangekomen. Het 'ach wat maakt het ook allemaal uit' duiveltje ligt op de loer!

Fijne avond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven