Kledingwinkel advies Arnhem
zondag 25 juni 2023 om 22:54
Mijn moeder is 78, dementerend en heeft nieuwe kleren nodig. Waarschijnlijk maat 42 en 44. Ze woont in Arnhem en ik ga komende zaterdag met haar de stad in in Arnhem. Ze zoekt nieuwe broeken, maar ook shirts en blousjes. Ik ben op zoek naar advies voor fijne winkels om met haar te bezoeken, waar we ook prettig geholpen worden. Zij kan me niet meer vertellen waar ze vroeger kleren kocht en ik ben 30 jaar weg uit Arnhem, dus ik weet het echt niet meer.
Ze houdt van rustigere, effen broeken met meer kleur en eventueel print aan de bovenkant. Er is budget en ik koop graag kwaliteit die ze langer kan dragen. Ik hoor graag tips. Oh ja, Arnhem noord en eventueel Velp is ok qua locatie.
Ze houdt van rustigere, effen broeken met meer kleur en eventueel print aan de bovenkant. Er is budget en ik koop graag kwaliteit die ze langer kan dragen. Ik hoor graag tips. Oh ja, Arnhem noord en eventueel Velp is ok qua locatie.
zondag 25 juni 2023 om 23:44
In Arnhem zijn veel kledingwinkels verdwenen, maar gelukkig kun je ook in het duurdere segment nog in Arnhem Noord terecht. Winkels als Caroline Biss, Claudia Strater, MarieMarie, Sois Belle en Tommy Hilfiger, vind je in de Bakkerstraat, Weverstraat en Wielakkerstraat. Die straten ken je misschien nog wel. Het zijn zijstraten van de hoofdwinkelstraat in het Centrum.
Succes!
Succes!

maandag 26 juni 2023 om 06:44
In het begin van de Koningstraat zit ook een winkel die wel geschikt is (Ben de naam even kwijt) maar ik denk
ook dat je beter naar Kronenburg kunt gaan. Idd La Mode, of M & S, die zit daar ook.

maandag 26 juni 2023 om 09:25
Goed idee, maar ik weet de merken niet, woon in Rotterdam en mijn moeder snapt zulke vragen niet meer. Ik kijk zaterdagochtend nog even voor we de stad in gaan in haar kleding en dan kan ik inderdaad nog bepaalde merken opzoeken, maar ik ben graag al wat voorbereid en dat lukt goed met de adviezen tot nu toe.
maandag 26 juni 2023 om 15:42
Succes en veel plezier dan, ik hoop dat je moeder goed zal slagen! Mocht je het centrum van Arnhem ingaan: Reset heeft een aardige verkoopster/eigenares die vast mee wil denken. Bij Van Uffelen hebben ze behoorlijk veel verschillende merken bij elkaar, ook heel prettig. Je kunt evt. vooraf de site raadplegen om het aanbod te bekijken.
maandag 26 juni 2023 om 15:54
Vanaf station Arnhem is een bus te pakken ( lijn 331 ) naar Elst, die bus stopt op halte het dorpsplein, na minder dan 50 meter ben je in een heel leuke winkelstraat met wat klassiekere modezaken, ook een fantastische ijssalon en goede lunch restaurants.
Elst is echt leuk ook voor een dagje uit.
Elst is echt leuk ook voor een dagje uit.
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
zondag 2 juli 2023 om 07:43
zondag 2 juli 2023 om 13:50

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in