Mode & Beauty alle pijlers

Fijn zittende BH

28-06-2023 17:38 64 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Gek word ik ervan. Ineens zitten al mijn BH'S niet lekker meer. Het lijkt wel of de beugel mijn ribben beurs maken.
Een beugelloze BH van Bonprix zat weer veel te los. Natuurlijk, naar zo'n zaak gaan is het beste, maar om nu 60 euro voor per BH uit te geven, daarvoor heb ik het geld niet.

Wie heeft de oplossing? Een betaalbare lekker zittende BH

Ps ik heb 80D
Ik heb Rosa Faya doe ik al jaren mee. Ik heb ook een minimizer beugel bh van Hunkemöller is prima en niet duur. Maat 85C.
Gamuza schreef:
28-06-2023 18:32
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/t ... 30258.html

Ik vind deze van de hema lekker zitten. Stretchy band, dus andere maatvoering. Ze zijn er in verschillende kleuren.
Deze heb ik ook! Zit echt fantastisch en de prijs is ook fijn :)
Hella- schreef:
28-06-2023 21:30
Ik heb onderstaande BH 2 weken geleden in gekocht:
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/t ... 30256.html

Vind hem echt heerlijk zitten! Je voelt deze bh echt niet zitten.
En hier heb ik er ook 2 van, zitten ook heerlijk!
Ik zweer bij sportbeha’s van Decathlon .

KALENJI Hardloopbeha Comfort Zwart €16,99

Deze. Ik wil nooit meer een andere.
TO: je borsten veranderen om de zoveel jaar qua maat onder invloed van hormonen, leeftijd en of gewicht.
Mijn advies: laat je eens goed opmeten in een speciaalzaak, je HOEFT niets te kopen dan he. Bij een winkel als Superbra (Rotterdam, Amsterdam en Utrecht) werken vrouwen die er echt verstand van hebben, BH's heb je daar al vanaf 50 euro. Als je dat niet wil of kan betalen heb je in elk geval een richtlijn qua maat.
Je kunt daar online een brafitting boeken van 3 kwartier en dan krijg je echt goed advies.

Een verkeerde maat is niet alleen oncomfortabel maar ook nog eens slecht voor je nek en rug bij een redelijke borstomvang (ik heb zelf cup 75 H dus ik weet waar ik over praat)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik vind die beha’s van de Hema die hier genoemd worden veel te smalle bandjes hebben. Ik wil echt brede en liefst padded bandjes.
En ik heb verschillende beha’s van bonprix geprobeerd maar ik vind het flodders waar geen verband in zit. Geen vergelijk met een echt stevige steunende beha.

Alle goeie beha’s die ik heb kostten 40 euro of meer. Maar ik heb dan ook bv nooit dat ik ze uit wil doen als ik thuiskom. Ik draag ze liever wel dan niet.
Ik ben geslaagd bij Livera. Meteen 2 dezelfde gekocht :). 65€ per stuk..
Ik vind die van de hema voor mijn grotere maat ook niet prettig, zeker niet op de schouders idd.

Die van Miss Mary en Triumph hebben fijnere banden. Miss Mary heeft ook nog aantal met met onder je arm extra zacht stukje, zit heel mooi en fijn.
Jaja.
Ik draag veel beha´s van Triumph. Ze zijn dan wel wat duurder,maar gaan lang mee. Ik vind ze mooi en ze zitten lekker.
Je pense donc je suis
Sinds de eerste van Miss Mary zonder beugels, nooit meer een ander merk! Ik ga vaak naar bed en denk dan: oh, ik heb mijn bh nog aan. Heb 80d. Maar koop zonder beugels. Zoveel soorten en perfecte steun. Daarvoor altijd marie jo of gelijkwaardig en meteen uit als ik thuis kwam ondanks speciaalzaak en prima opgemeten. Voor die prijs kan ik 3 marrys kopen. Kwaliteit briljant. Pasvorm? Ik voel ze niet eens. Optimale steun ook. Heb meerdere soorten
Onkruit schreef:
29-06-2023 13:57
Ik zweer bij sportbeha’s van Decathlon .

KALENJI Hardloopbeha Comfort Zwart €16,99

Deze. Ik wil nooit meer een andere.
Ik kan het op de site niet goed zien, dus misschien kun je me helpen? Heeft deze alleen die bandjes achter die bij elkaar komen in het midden? Of ook bandjes die van over de schouder naar de rugband lopen?
Ik vind sportbeha's veel meer steun geven, wat met mijn maat heel prettig is. Maar meestal hebben die dan van die bandjes die richting je nek lopen ipv over de schouders naar onderen, waardoor ik flinke nekpijn en daardoor hoofdpijn krijg.
In jouw link ziet het er wel als mooie versie van een sportbeha uit trouwens.
BuzzieBee schreef:
30-06-2023 13:23
Sinds de eerste van Miss Mary zonder beugels, nooit meer een ander merk! Ik ga vaak naar bed en denk dan: oh, ik heb mijn bh nog aan. Heb 80d. Maar koop zonder beugels. Zoveel soorten en perfecte steun. Daarvoor altijd marie jo of gelijkwaardig en meteen uit als ik thuis kwam ondanks speciaalzaak en prima opgemeten. Voor die prijs kan ik 3 marrys kopen. Kwaliteit briljant. Pasvorm? Ik voel ze niet eens. Optimale steun ook. Heb meerdere soorten
Op welke site heb je deze besteld?
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
30-06-2023 15:06
Op de site van Miss Mary van Sweden zelf gok ik. ;-)
Jaja.
LuciFee2023 schreef:
30-06-2023 15:07
Op de site van Miss Mary van Sweden zelf gok ik. ;-)
Klopt
Thanks dames! Net gekeken. Leuk en veel keuze qwa kleuren. :)
Je pense donc je suis
sapphira schreef:
28-06-2023 18:02
Ik draag graag sloggi zero feel bh’s, die hebben geen beugel en komen voor mij inderdaad een heel eind richting de zero feel. Ik moet er wel bij vermelden dat ik een 75c cup maat heb en mijn borsten niet heel veel ondersteuning nodig hebben. Ik doe mezelf sowieso nooit meer beugel bh’s aan. Hoe goed ze ook zaten, ik wilde ze bij thuiskomst na een werkdag wel altijd zo snel mogelijk uithebben. Dat heb ik nu met beugel loze bh’s nooit meer.
Dank je wel voor deze tip. Ik heb er gelijk een paar aangeschaft en inderdaad, ze zitten prima.
"Boring conversation anyway"
Gamuza schreef:
28-06-2023 18:32
https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/t ... 30258.html

Ik vind deze van de hema lekker zitten. Stretchy band, dus andere maatvoering. Ze zijn er in verschillende kleuren.
Ik heb deze besteld om te proberen maar voor mij is het helemaal niks, totaal geen ondersteuning, ik kan net zo goed niks aan hebben. De band aan de onderkant krulde ook meteen om, wat niet fijn zit. Jammer!
Ik heb toevallig heel recent een helaas niet zo betaalbare maar wel superfijne beha gekocht van Wolford. Beugelloos maar wel met goede ondersteuning en superzachte stof. Ik heb ook maat 80D.
Am Yisrael Chai!
Wolford is inderdaad erg duur maar heeft mooie lingerie.
Je pense donc je suis
Zoals ik hier al eerder las je moet je maat van 80 D een beetje loslaten. Ieder model en ieder merk valt anders. Zelfs het zelfde merk met ander model kan het zijn dat je andere maat nodig hebt.
Ik heb jaren de verkeerde maten aangemeten gekregen bij hunkemoller en livera .
Daarna naar goede lingerie winkel gegaan en ik had dus echt een compleet verkeerde bh maat aan. Wist ik gelijk waarom ze altijd afzakten de bandjes of waarom ze zeer deden.

Nu ga ik na een goede winkel en heb ik alsnog eentje die me veel geld gekost heeft en niet zo lekker zit terwijl het echt wel een goed merk is ( prima donna ) maar iedere borst is anders. Nu eindelijk merk gevonden wa;t. Ik niet voel met dragen ( maar ja je gaat er wel failliet aan want 136 euro helaas… heb ook wel 80 G of zelfs H)

Dus mijn advies zou ook zijn ga naar goede winkel kijken wat goed zit en vraag naar afgeprijsde modellen.. dat kan echt zomaar de helft schelen. Dan kan je bv een bh van 60/80 euro hebben voor de helft.
Nu ishet misschien met cup D nog wel wat makkelijker om bij reguliere winkels wat te vinden maar merk echt wel verschiil in kwaliteit met hunkemoller / livera of een goede lingerie winkel
MadameBijoux schreef:
30-06-2023 15:06

Welke modellen heb jij?
Ik heb de sloggi zero feel met korting kunnen bestellen. Ik zal wel even een review doen als ik m een dag en avond gedragen heb.
Because schreef:
30-06-2023 21:13
Welke modellen heb jij?
Triumph en sommige met en sommige zonder beugel. Felina en onderbroeken zijn van Sloggy.
Je pense donc je suis
LuciFee2023 schreef:
28-06-2023 18:41
Miss Mary's bh.

Ook zonder beugel hebben ze echt fijne goede bh's. In de sale zijn ze soms maar 20/30 euro.

En Triumph heeft ook fijne bh's, ik koop daar ook graag die met beugels, zitten zoveel fijner dan andere merken, zeker bij grotere maten. En ik heb er echt veel geprobeerd. ;-)
Zelfde, in de sale kopen als 50/60 euro te veel is. Hebben echt vaak mooie modellen in de aanbieding.
ik heb kleintjes, maar/en triumph zit voor geen meter bij mij. Uitstekende beugels bijvb.
Malibu123 schreef:
28-06-2023 23:55
Welke bh's heb je gevonden bij Bonprix? Ik heb al eens bh's zonder beugel besteld om uit te proberen (die zaten niet fijn) maar ze hebben er zoveel en heel veel lijken ook op elkaar...

Ik heb maat 85F en beugel bh's gaan ook steeds minder fijn zitten, of ik loop de hele dag de boel op te hijsen pfffff

Ik heb het voor je opgezocht, deze is het. https://www.bonprix.nl/product/t-shirt- ... u=95693495
Mazzelo schreef:
30-06-2023 21:53
ik heb kleintjes, maar/en triumph zit voor geen meter bij mij. Uitstekende beugels bijvb.
Ik heb dan weer liever beha's van Triumph. Die zitten bij mij weer beter dan die van de Hunkemuller. Uitstekende beugels zijn irritant.
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven