Mode & Beauty alle pijlers

Comfortabel, net huispak

19-07-2023 17:39 48 berichten
Zodra ik uit werk kom of een vrije dag heb en niet meer weg hoef trek ik het liefst wat makkelijks en comfortabels aan. Wat betekend dat ik er regelmatig als een slons bijloop en bh loos. Ik wil dat voor mezelf niet meer, ook als er onverwachts visite komt dan schaam ik me best wel.

Hebben jullie online leuke, nette en comfortable huispakken gezien, waarmee je prima onverwacht visite zou kunnen ontvangen mocht dit gebeuren?
Of waarmee je zonder dat je denkt als ik maar niemand tegen kom even buiten de kliko kan wegzetten.
Alle inspiratie is welkom, want ik heb nog geen leuk huispak kunnen vinden.
Ik heb ook niet echt pyjama's ik draag vaak een mengelmoes van tshirts, leggings of joggingbroeken.

En hoe doen jullie dat 's avonds op de bank met bh's? Iemand ervaring met comfortabele bh's die je vrijwel niet voelt zitten?
Zoek eventueel huispakken voor dit moment van het jaar en misschien iets lekker warms voor de winter, eventueel met fleece.
In de zomer is het makkelijk dan trek ik gewoon een rok aan of jurk, dat vind ik altijd comfortabel zitten voor thuis.

Heb wel eens zitten kijken naar van die yoga kleding setjes, die zien er vaak ook wel leuk uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een beetje prijzig, maar ik vind Snurk wel leuke setjes hebben!
Oh ik heb ook zo'n zootje aan relaxkleding.
En voor de winter heb ik een dikke onesie, superwarm maar superkut als je moet plassen. Moet dat hele pak weer uit, zit je daar met kippenvel.
Ik lees dus mee.
Ik draag gewone kleren en een bh.
Je kan toch zorgen voor passende, schone leggings van goede stof en leuke vesten en shirts?
Moiren schreef:
19-07-2023 17:50
Je kan toch zorgen voor passende, schone leggings van goede stof en leuke vesten en shirts?
Leggings heb ik dus al liggen ik vind dat toch net niet netjes genoeg. Daarnaast de meeste leggings die ik kocht zag je de ondergoed doorheen.
Misschien dat dit niet is met een basic yoga legging. Sowieso doe ik veel yoga, bijna dagelijks dus zou zoiets best ideaal zijn.
Als afwisseling zou dit prima zijn, maar om nou onverwachts visite te ontvangen in yoga kleding haha.
Ik draag thuis meestal ook een legging met xl shirt, maar soms voel ik me er een beetje shabby in. Ik wil weleens een glamorous huispak.
Fleur_wolfe schreef:
19-07-2023 17:41
Een beetje prijzig, maar ik vind Snurk wel leuke setjes hebben!
even hun website bekeken leuk als pyjama, maar niet echt als huispak.
Vind de meeste ook te druk in de printjes.
suikerspinx schreef:
19-07-2023 17:55
Leggings heb ik dus al liggen ik vind dat toch net niet netjes genoeg. Daarnaast de meeste leggings die ik kocht zag je de ondergoed doorheen.
Misschien dat dit niet is met een basic yoga legging. Sowieso doe ik veel yoga, bijna dagelijks dus zou zoiets best ideaal zijn.
Als afwisseling zou dit prima zijn, maar om nou onverwachts visite te ontvangen in yoga kleding haha.
Dat zeg ik, leggings van goede stof.
Yakuzakiko schreef:
19-07-2023 17:57
Ik draag thuis meestal ook een legging met xl shirt, maar soms voel ik me er een beetje shabby in. Ik wil weleens een glamorous huispak.
Dan doe je er een normaal passend shirt met vest/trui op. Beter dan zo’n huispak.
Ik draag deze in plaats van legging, ze hebben ze ook van shirtstof en als capri ook in verschillende kleuren. Leuk t-shirt erop en je loopt netjes rond. Zojuist gevonden bij bonprix: Katoenen ... , straight
Moiren schreef:
19-07-2023 17:59
Dan doe je er een normaal passend shirt met vest/trui op. Beter dan zo’n huispak.
Die zijn altijd zo kort vind ik.
Lange geruite blouse is ook wel leuk trouwens.
Moet het echt een huispak zijn? Misschien is zo'n zachte flared legging of zo'n zachte velvet achtige rib broek met een leuk shirt/ trui of vest ook een idee? Ik gebruik nu wel eens een legging met een oversized lange hoodie van Gymshark. Niet officieel een huispak maar wel erg comfortabel.

En misschien zijn Poptrash broeken van Only (of een andere variant van bijvoorbeeld Hema, Primark of NewYorker) ook wel iets voor je? Ziet eruit als een nette broek, afhankelijk van de stof, maar zit als een joggingbroek.
graze wijzigde dit bericht op 19-07-2023 18:08
27.72% gewijzigd
Moiren schreef:
19-07-2023 17:50
Ik ook.
Huispak en net gaan wat mij betreft niet samen.
Honey, you should see me in a crown
Graze schreef:
19-07-2023 18:06
Moet het echt een huispak zijn? Misschien is zo'n zachte flared legging of zo'n zachte velvet achtige rib broek met een leuk shirt/ trui of vest ook een idee? Ik gebruik nu wel eens een legging met een oversized lange hoodie van Gymshark. Niet officieel een huispak maar wel erg comfortabel.
Ik doe dat met een nette legging/maillot als ik thuiswerk of de deur niet uit hoef en dan zo’n model sweatdress, maar dan effen;

https://www.bonprix.nl/product/sweatjur ... 750/#image

Laarsje of sneaker eronder en ik kan gewoon boodschappen gaan doen. Het scheelt wel hoe je je verder toont; als je haren netjes zitten en je snoet is fris gewassen ziet het er al snel verzorgd uit.
Ik lees mee. Draag in de winter fluwelen joggingpak, C&a had die vorig jaar. Nu een soft Cotton Bell bottom broek van H&m.
Ook wel leuke House wear bij lingerie winkels trouwens... Nu uitverkoop. Hunkemöller maar ook liever wel eerder gekocht.

Leggings staan mij niet.
Graze schreef:
19-07-2023 18:06

En misschien zijn Poptrash broeken van Only (of een andere variant van bijvoorbeeld Hema, Primark of NewYorker) ook wel iets voor je? Ziet eruit als een nette broek, afhankelijk van de stof, maar zit als een joggingbroek.
Dit wou ik net schrijven.
Ik draag op dit soort dagen zo'n broek, een shirt van Norah met een v hals die ik redelijk vind zitten en die ook netjes blijft (niet pilt).
En dan een beugelloze bh van bonprix, een minimizer of een katoenen.
Maar werk doe ik dat trouwens ook rustig aan op een off day, maar dan met een betere bh.

En ik draag nu met dit weer ook wel graag die viscose jurken die je oa bij de Hema veel ziet. Zit super lekker, wielrenbroekje eronder en je ziet er toch acceptabel uit.
Wat vinden jullie hiervan?
De witte is momenteel in de sale

https://www.uwantisell.nl/beige-rib-hui ... 75508.html

https://www.uwantisell.nl/zwarte-rib-2- ... quantity=1

https://www.uwantisell.nl/zwart-tweedel ... uitje.html
Die poptrash broeken hebben zo'n vervelende dikke brede tailleband.
De drie die ik had tenminste.
trachemys schreef:
19-07-2023 18:08
Ik doe dat met een nette legging/maillot als ik thuiswerk of de deur niet uit hoef en dan zo’n model sweatdress, maar dan effen;

https://www.bonprix.nl/product/sweatjur ... 750/#image

Laarsje of sneaker eronder en ik kan gewoon boodschappen gaan doen. Het scheelt wel hoe je je verder toont; als je haren netjes zitten en je snoet is fris gewassen ziet het er al snel verzorgd uit.
Ja dat had ik in de winter vaak aan. Zo'n velvet plush legging van de Primark en dan een gebreid losvallend jurkje erop. Laarsjes erover en je kon zo naar buiten. Lekker warm
@Suikerspinx; ik vind alleen de tweede wel oké. Maar goed, dan kan ik net zo goed een zwarte legging + zwart shirt dragen.
Ik vind die eerste 2 erg leuk en dan vooral die groene kleur. Wit/beige heb ik snel een vlek op, en moet je opletten welke kleur ondergoed je aan hebt, dus die valt af. Zwart vind ik zo zwart maar die groene zou ik kopen als ik niet al genoeg 'huispakken' zou hebben.
Graze schreef:
19-07-2023 18:22
Ja dat had ik in de winter vaak aan. Zo'n velvet plush legging van de Primark en dan een gebreid losvallend jurkje erop. Laarsjes erover en je kon zo naar buiten. Lekker warm
Gebreide jurken ❤️
Er bestaat ook gewoon comfortabele kleding waarmee je voor de dag kunt komen, hoor.
Terwijl ik dit schrijf draag ik een blauw-wit gestreepte bloesjurk, daaronder een viscose topje met kant en een katoenen voedingsbeha. Zit allemaal heerlijk en ziet er prima gekleed uit.
Ik lees net dat sommige van de huispakken in die links redelijk dunne stof hebben, dus doorschijnend. Als ze het zelf al in de omschrijving neerzetten zullen er wel klachten over geweest zijn in het verleden.
Dan haak ik al af.
Legging en mooi t-shirt. Een zachte katoenen legging zit prima hoor.
Dan moet het maar zoals het kan

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven