Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper in Utrecht?

06-08-2023 13:12 11 berichten
Heeft iemand een tip voor een goede kapper in Utrecht (stad)?

Ik heb haar tot over mijn schouders en aan de slapen is het grijzend. Ik laat dat bijkleuren met high en low lights. Maar ik vraag me al een tijdje af of wat korter haar niet minder lijzig staat (nu ik rond de 50 ben). Nu hangt het vooral naar beneden en meestal heb ik zo'n rommelige knot waar het laatst over ging. Ik heb alleen helemaal geen kijk op wat bij mijn gezicht zou passen. Zo'n halflange rommelige bob vind ik leuk, maar ik ben bang dat dat bij mij toch meer little house on the prairie wordt. Een goeie kapper heeft er vast wel kijk op.

Suggesties zijn daarom meer dan welkom.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goeie vraag, mijn kapper is net gestopt dus ik ben ook op zoek naar een nieuwe.
Arnaud coiffure
Rob Peetoom ging ik altijd heen. (ik woon niet meer in Utrecht)
StellaMaris22 schreef:
06-08-2023 18:18
Arnaud coiffure
Ik heb even op zijn website gekeken maar die heeft pas over 5 weken plek :-)
Lijkt me trouwens idd een hele goede kapper.
Super @stellamaris22 en @milesdavis, ik ga bij beide een keer een afspraak maken. Wel met een flinke tijd tussen waarschijnlijk, want het wordt sparen. :)
Arnaud is idd een hele fijne kapper. Ik merk dat mijn haar echt langer in model blijft dan bij andere kappers, waardoor ik ook minder vaak ga. Scheelt weer een beetje in de kosten.
StellaMaris22 schreef:
07-08-2023 07:47
Arnaud is idd een hele fijne kapper. Ik merk dat mijn haar echt langer in model blijft dan bij andere kappers, waardoor ik ook minder vaak ga. Scheelt weer een beetje in de kosten.
Dat is ook mijn ervaring als ik naar de top stylist van Peetoom ga. Dat is dus het voordeel van een echt goede kapper, je hebt er echt langer plezier van.

Toen ik nog een pixie cut had was naar de kapper gaan wel echt een duur grapje. Elke 4 weken een godsvermogen uitgeven want je kan je haar niet vast doen als iemand er een bende van heeft gemaakt.. Lang haar is in tegenstelling tot wat veel mensen denken echt veel gemakkelijker.
Kapper york /yord (?) op het smaragdplein. Geen idee of die er nog zit maar was cheap en goed. Deed altijd shows in New york.
@Miss_Travel, die zit er nog, zie ik net. Wordt nu gerund door twee vrouwen. Ik ben op zoek naar net iets meer, denk ik.
Ik ging wel eens naar Blitzz op de Jan van Scorelstraat, en dan Naomi of Jose. Ook niet echt goedkoop maar die twee kunnen wel echt goed knippen en zijn heel zorgvuldig.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven