Estee lauder double wear.
woensdag 9 augustus 2023 om 19:42
Na veel goede dingen over deze foundation hier te hebben gelezen, wilde ik deze gaan proberen!
Maar nadat ik diverse finialen van xl paris, douglas en de bijenkorf ben afgeweest is me dit nog niet gelukt.
Ze hebben namelijk geen tester beschikbaar van de kleur die ik nodig denk te hebben!
Verkopen kunnen ze hem wel maar gezien de prijs wil ik toch eerst echt proberen.
Misschien kunnen jullie me helpen, het gaat om de kleur 2W1 dawn.
Maar nadat ik diverse finialen van xl paris, douglas en de bijenkorf ben afgeweest is me dit nog niet gelukt.
Ze hebben namelijk geen tester beschikbaar van de kleur die ik nodig denk te hebben!
Verkopen kunnen ze hem wel maar gezien de prijs wil ik toch eerst echt proberen.
Misschien kunnen jullie me helpen, het gaat om de kleur 2W1 dawn.

woensdag 9 augustus 2023 om 21:22
Wat bedoel je, of iemand hier een tester voor je heeft?
In de winkel kunnen ze toch wel een sample voor je maken? Dat doe ik zo vaak.
Overigens een geweldige foundation. Tip: als je hem koopt, koop er ook een pompje bij. Er zit namelijk geen pompje bij, en dat is echt onhandig.Soms passen pompjes van andere merken ook.
In de winkel kunnen ze toch wel een sample voor je maken? Dat doe ik zo vaak.
Overigens een geweldige foundation. Tip: als je hem koopt, koop er ook een pompje bij. Er zit namelijk geen pompje bij, en dat is echt onhandig.Soms passen pompjes van andere merken ook.
woensdag 9 augustus 2023 om 21:36
Heb je een hele lichte huidskleur? Op die kleurkaart lijkt hij heel dicht tegen de 2N1 (Desert Beige) aan te liggen maar die gebruik ik om donkere kringen weg te werken en ik heb echt een hele lichte huid….
Maar ze moeten toch inderdaad wel even ergens een testertje kunnen maken?
Het is fantastisch spul maar dan moet je wel de goede kleur hebben voor dat bedrag.
Het is fantastisch spul maar dan moet je wel de goede kleur hebben voor dat bedrag.
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!

woensdag 9 augustus 2023 om 22:03
2N1 heb ik ook gehad. Vergeleken met een foundation kleur van Mac (want die kennen veel mensen) ben ik een NW15 en de 2N1 is nét een tikje te donker voor mij, al kan ik hem wel dragen.eckano schreef: ↑09-08-2023 21:36Heb je een hele lichte huidskleur? Op die kleurkaart lijkt hij heel dicht tegen de 2N1 (Desert Beige) aan te liggen maar die gebruik ik om donkere kringen weg te werken en ik heb echt een hele lichte huid….

woensdag 9 augustus 2023 om 22:10
Antwoord staat gewoon in de openingspost.Lorem_Ipsum schreef: ↑09-08-2023 22:05Ja, wat gek dat ze geen tester willen maken. Laat ze het dan ter plaatse aanbrengen (en loop even naar buiten). Dat doe ik ook vaak genoeg. Of laat je gewoon adviseren over de juiste tint.
Of hebben ze die kleur niet op voorraad?
Ik vind de foundation net iets te heftig om te dragen. Vooral overdag. Maar als je pukkeltjes en dergelijke hebt, is het wel fijn, want ja, wel dekkend.

woensdag 9 augustus 2023 om 22:13
Ik lees “geen tester beschikbaar”, alsof die ergens klaar zouden liggen. Als ze ‘m verkopen, maken ze toch ook een tester? Zeker bij de Bijenkorf.
anoniem_677683ba4a1a0 wijzigde dit bericht op 09-08-2023 22:16
9.82% gewijzigd
woensdag 9 augustus 2023 om 22:14
Nou nee dus. Want je kunt de foundation testen door hem ter plekke op te (laten) brengen.
woensdag 9 augustus 2023 om 22:21
woensdag 9 augustus 2023 om 22:23
In mac heb ik nc 25.
De 2 w1 zou hiermee overeen komen. Normaal word er inderdaad een sample gemaakt van een flesje in de winkel, maar mijn kleur hebben ze niet staan voor te testen.
Bij de bijenkorf zei mijn man tegen de verkoopster dat ze toch een nieuw flesje kon openen, maar volgens haar mogen ze alleen de flesjes gebruiken die ze toegestuurd krijgen van de fabrikant, en mogen ze niet aan de verkoop voorraad.
De 2 w1 zou hiermee overeen komen. Normaal word er inderdaad een sample gemaakt van een flesje in de winkel, maar mijn kleur hebben ze niet staan voor te testen.
Bij de bijenkorf zei mijn man tegen de verkoopster dat ze toch een nieuw flesje kon openen, maar volgens haar mogen ze alleen de flesjes gebruiken die ze toegestuurd krijgen van de fabrikant, en mogen ze niet aan de verkoop voorraad.

woensdag 9 augustus 2023 om 22:34
Sorry, maar dit klinkt echt als niet willen in plaats van niet kunnen. Als ze je kleur wél in de winkel verkopen, kunnen ze er ook een tester van maken. Zelfde bureaucratische gelul bij de Bijenkorf dus. Ben ik niet gewend. Mijn ervaringen bij Douglas, Ici Paris en Bijenkorf zijn dan toch een stuk beter. Nog nooit heeft iemand geweigerd om een sample voor me te maken.Mimilo schreef: ↑09-08-2023 22:23In mac heb ik nc 25.
Dan zou het voor mij een graag-of-niet worden. Ik kan zelf mijn kleur online redelijk inschatten, maar ik ga niet speciaal naar een fysieke winkel om het product dan alsnog blind te moeten kopen.

woensdag 9 augustus 2023 om 23:03
Neee dat kan dus niet want de tester is dus niet beschikbaar in haar kleur!! Hoe moeilijk is het. En nee, je kan niet zomaar een foundation testen. Dat moet een tester zijn en ja die zijn dus niet beschikbaar. Lezen.Houdbaremelk schreef: ↑09-08-2023 22:12Bij Zalando (oa) verkopen ze kleine flesjes hiervan. En verder kun je de foundation toch ter plekke testen?
woensdag 9 augustus 2023 om 23:05
Nou misschien kan jij even naar de winkel voor To. Ik ben benieuwd of het jou wel lukt.Jufjoke schreef: ↑09-08-2023 22:34Sorry, maar dit klinkt echt als niet willen in plaats van niet kunnen. Als ze je kleur wél in de winkel verkopen, kunnen ze er ook een tester van maken. Zelfde bureaucratische gelul bij de Bijenkorf dus. Ben ik niet gewend. Mijn ervaringen bij Douglas, Ici Paris en Bijenkorf zijn dan toch een stuk beter. Nog nooit heeft iemand geweigerd om een sample voor me te maken.
Dan zou het voor mij een graag-of-niet worden. Ik kan zelf mijn kleur online redelijk inschatten, maar ik ga niet speciaal naar een fysieke winkel om het product dan alsnog blind te moeten kopen.
woensdag 9 augustus 2023 om 23:43
donderdag 10 augustus 2023 om 06:21
Geweldig spul. Heel weinig nodig voor een volledige dekking. Ik gebruikte altijd de MAC Studio Fix Fluid tot ik een keer op vakantie een nieuwe foundation nodig had en ze geen MAC hadden. NC15 is mijn kleur als ik MAC gebruik, dus dit als vergelijking gebruikt. Double Wear ben ik dus een Cool Bone qua shade. Als je echt niet aan een sample kan komen (wat ik overigens heel raar vind), misschien MAC aanhouden als richtlijn? Mijn ervaring is dat die kleuren goed overeen komen met elkaar.

donderdag 10 augustus 2023 om 09:03
Ik vind EL DW ook niks, voor mij echt veel te dekkend. Maar het is een geliefde klassieker, dus er is zeker een markt voor.Moondag schreef: ↑09-08-2023 23:43Ik heb deze foundation lang geleden een keer getest in de winkel maar vond de kleur totaal niet passen en het voelde echt als een plakkaat op mijn gezicht. Jammer dat ze geen tester willen maken, maar in deze tijd zijn er toch zat foundations die je wel kan proberen?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in